Amenajare complex rutier Michelangelo - Etapa 1 - Pasajul Leonardo da Vinci, reabilitarea podului Michelangelo (finalizat) - din fonduri UE
#1441
Postat 15 ianuarie 2015 - 20:23
#1442
Postat 15 ianuarie 2015 - 21:59

#1443
Postat 15 ianuarie 2015 - 22:39
Teoretic nu s-a schimbat absolut nimic de inainte de pasaj. Practic, tin sa cred ca odata cu inchiderea, multi care treceau pe acolo din nevoie/obisnuinta/etc., si-au gasit pur-si-simplu alte alternativa, astfel tot traficul ce se axa pe Michelangelo, s-a imparstiat. Poate sunt si catvia care au renuntat la masini in foavoarea MTC-urilor.
Daca se va deschide pasajul, clar ca avantajul va fi si mai enorm.
#1444
Postat 15 ianuarie 2015 - 22:48

Multi soferasi de duminica nici nu cunosteau alte trasee, chiar cunosc persoane care au nevoie de GPS pentru a ajunge in diferite zone ale orasului. Traseul lor trebuie sa treaca neaparat prin centrul orasului.
#1446
Postat 16 ianuarie 2015 - 14:50
Florin.B RATT, la 15 ianuarie 2015 - 22:48, a spus:

Multi soferasi de duminica nici nu cunosteau alte trasee, chiar cunosc persoane care au nevoie de GPS pentru a ajunge in diferite zone ale orasului. Traseul lor trebuie sa treaca neaparat prin centrul orasului.
In Bucuresti a avut loc un asemenea fenomen, fara sa fie santiere toti soferii sint obsedati de a merge pe strazi secundare, stradute, daca ar fi posibil, exagerz, chiar prin parcuri.
#1448
Postat 16 ianuarie 2015 - 16:51

sursa facebook
Aceasta postare a fost editata de InF3rNO0o: 16 ianuarie 2015 - 16:52
#1450
Postat 16 ianuarie 2015 - 17:26
#1451
Postat 16 ianuarie 2015 - 18:21
#1452
Postat 16 ianuarie 2015 - 18:27

#1454
Postat 21 ianuarie 2015 - 23:01
#1458
Postat 22 ianuarie 2015 - 21:50

#1459
Postat 22 ianuarie 2015 - 22:23
#1460
Postat 22 ianuarie 2015 - 22:34