Trebuia sa pun in ghilimele cuvantul "teorie"...mi-a scapat!
Iar aceasta "teorie" este infirmata mai peste tot in lume, unde avem situatii similare si ele nu incurca cu nimic restul traficului, fie auto, fie pietonal, fie ciclist,...
Nu trebuie sa-ti dau un link anume, la sectiunea
video de pe acest forum avem situatii numeroase similare celei de la noi, chiar mult mai "aprige" si care au fost solutionate astfel incat ele sa functioneze...iar acei locuitori n-au fite in cap.
Ca noi nu suntem in stare mental si financiar sa le rezolvam, este problema noastra, ca noi nu acceptam sa ne treaca trenul sau tramvaiul pe strada noastra, este iarasi problema noastra, ca noi nu suntem in stare sa vedem partea pozitiva a faptului ca avem traseu de cale ferata prin mijlocul orasului si sa exploatam la maxim acest lucru este iarasi problema noastra, ca pe noi ne deranjeaza pana si Bega prin mijlocul orasului si am vrea daca s-ar putea, s-o mutam la margine pentru ca ne incurca traficul din oras (prin lipsa podurilor suficiente), este iarasi problema nostra, ca nu suntem in stare sa "impletim" cele doua cai de transport (Bega si calea ferata) ci le dorim desfiintate este problema noastra si a mentalitatii noastre distructive...
Si am spus "teorie" pentru ca inclusiv autoritatile au lansat aceasta "teorie" conform careia Bega si calea ferata incurca foarte mult traficul iar foarte multi timisoreni si colegi de pe forum marseaza pe ea, ea fiind una falsa...
Problema este ca de 80 de ani nu s-a facut absolut mai nimic legat de "strapungeri" noi ale caii ferate, ca sa nu mai pomenesc de ridicarea ei pe teritoriul orasului pe stalpi...Apoi, tot pe acelasi traseu se poate construi o linie de metrou usor care sa plece din Steaua-Fratelia pana la aeroport cu trecere, evident pe la gara si centru (700, mall, Fabric)...
Pe Bega nu s-au construit poduri in locatii noi de peste 60 - 70 de ani...
Si toate astea in conditiile in care numarul de autovehicule a crescut enorm fata de 1930-1940 iar numarul locuitorilor a crescut de la 91 000 in 1930 la peste 300 000 in 2011...
Deci este vorba de NEPUTINTA autoritatilor in domeniul infrastructurii de a tine pasul cu dezvoltarea orasului in ultimii 60-70-80 de ani!...