
Pista de biciclete Timisoara - frontiera Serbia Programul IPA: România –Serbia, din fonduri UE. const: Coniz Romarg
#121
Postat 08 decembrie 2014 - 23:31

#123
Postat 11 decembrie 2014 - 09:36
Insa constructorul reunoaste ca utilajele sale au dus la aceste crapaturi...
Ce ma deranjeaza si enerveaza este faptul ca desi constructorul promite a va repara totul pana la receptie este faptul ca aceasta lucrare noua va fi CARPITA la receptia ei...

Iar dupa receptie si iesire din garantie, probabil ca vor trece pe ea si utilajele localnicilor care vor distruge pista...Si atunci cine o va mai repara?...
Digi 24 Timisoara
#124
Postat 15 decembrie 2014 - 20:11
Citeaza
Nesimțirea și tupeul unor șoferi întrece orice limită a bunului simț atunci când vine vorba despre lucrările de construire a pistei destinate EXCLUSIV bicicliștilor care va lega Timișoara de statul vecin Serbia.
Zeci de șoferi se urcă cu mașinile din dotare pe pista de cicloturism construită de autoritățile județene pe malul Canalului Bega, în aval de Timișoara, până la granița cu Serbia. Pe marginea acestui subiect, Administrația Bazinală de Apă Banat, prin vocea managerului de proiect Mihaela Madar, încerca să ascundă proporțiile dezastrului, prin intermediul unor ”precizări” cum că ”pista de cicloturism cu lungimea de 37 de km, se află în stadiul în curs de execuție, nefiind încă recepționată de beneficiar”, iar ca și cum asfaltul distrus deja de autoturismele care au ”călărit” și rupt efectiv asfaltul nu era de ajuns, ”problemele sesizate -fisurile la extremitățile laterale ale pistei- apar pe tronsoane ce însumează aproximativ 2 km, ceea ce reprezintă cca. 5 % din lungimea acesteia. Aceste probleme erau cunoscute atât de beneficiar cât și de constructor, care a confirmat că le va remedia până la recepția lucrărilor”.
”Recepția lucrărilor se va face cu toată responsabilitatea, iar la această fază vor fi invitați, pe lângă persoanele direct implicate, și reprezentanți ai Inspectoratului de Stat în Construcții, ai finanțatorului, ai Administrației Naționale ”Apele Române”, ai Consiliului Județean Timiș” specifica la mijlocul săptămânii managerul de proiect.
Toate imaginile de mai jos, atât cele foto cât și colajul video au fost suprinse sâmbătă, 13 decembrie 2014, de un grup de timișoreni pasionați de plimbările cu bicicleta, iar Oliver, unul dintre ei, ne-a trimis înregistrările făcute. ”Ieri am fost până la sârbi. Astăzi am vrut să facem același lucru, dar nu ne-au mai lăsat. Probabil au văzut o parte din înregistrări pe Facebook și au preferat să nu mai apară altele. După Sânmihai e praf drumul… puțin spus praf” spune bărbatul. Crăpăturile din asfalt sunt acum uriașe, ba chiar pe o porțiune de drum asfaltul este efectiv desprins de la locul său, fiind bucăți.
Vocea Timișului
#129
Postat 24 decembrie 2014 - 10:49

Ce program va avea aceasta trecere si ce se va intampla daca vreun biciclist va intarzia in cazul in care programul de trecere va fi permis numai ziua?...
In aceasta ideea sustineam ca ar fi nevoie si de o sosea de vreo 12 km intre podul de la Otelec si Srpski Itebej iar PTCF sa fie unul comun, atat pentru masini si biciclisti cat si pentru ambarcatiunile care vor naviga transfrontalier pe Bega intr-o buna zi!...
#130
Postat 24 decembrie 2014 - 14:46
Asfaltarea a pornit de la podul Modos (km37) inspre granita (km0 - de fapt avem numai o borna cu km1 inainte de granita). Dupa finalizarea asfaltarii a fost facut acostamentul de 2x0.75m.
Utilzajul folosit pentru realizarea acostamentului a distrus mai multe segmente asfaltate, pe marginea (pana la 30cm) pistei au aparut fisuri. Unele segemente au fost reasfaltate integral, pe toata latimea dar mult mai prost decat initial. In restul de zone unde au aparut fisuri a fost turnata o emulsie (sau ceva

Pe mine nu ma ingrijoreaza atat zonele reparate si denivelate cat gropile care pot sa apara.
Am ramas cu impresia ca asfaltul e tot mai bun pe masura ce ma apropiam de granita.

Dupa o pauza facuta chiar la bornele din pozele de mai jos, la intoarcere am intalnit un echipaj de la politia de frontiera. Masina cu care patrulau se afla in dreptul pasarelei dar pe celalalt mal.
Dintr-o discutie avuta cu unul dintre politisti am aflat ca nu avem voie sa trecem de ultima curba dupa pasarela fara o aprobare speciala, cam din zona din care incepe granita sarbeasca pe malul opus pistei.
Am intrebat si de viitorul punct de trecere si de program dar nu aveau informatii oficiale.
Cred ca de la gardul din stufaris - aproape invizibil de pe pista - incepe zona in care biciclistii nu mai au voie sa inainteze (pana la infiintarea postului de trecere)


Borna stanga - Romania si dreapta - Serbia



Vedere in Serbia



pozele sunt facute cu mp3player-ul

#132
Postat 24 decembrie 2014 - 15:48
Citeaza
Dintr-o discutie avuta cu unul dintre politisti am aflat ca nu avem voie sa trecem de ultima curba dupa pasarela fara o aprobare speciala, cam din zona din care incepe granita sarbeasca pe malul opus pistei.
Despre ce pasarele este vorba? Una sanatoasa sau ceva improvizatie?...
Bag de seama ca la primavara va fi organizat un punct (semi)permanent la podul de la Otelec si de-aici incolo se va merge cu o (eventuala) aprobare speciala. Este vorba de o distanta de 7,2 km de la pod pana granita de pe malul drept (pe care se afla si pista) si de 5,4 km pana la granita pe malul stang...
PS In antepenultima poza se vede si balta cea mare de dincolo de granita...
#133
Postat 24 decembrie 2014 - 21:02

Pasarela se afla intr-o stare avansata de degradare dar nu este vorba de o improvizatie
Aceasta postare a fost editata de sorinm: 24 decembrie 2014 - 21:02
#134
Postat 24 decembrie 2014 - 21:36
Dar pana la urma avem un numar insemnat de kilometri care se vor deteriora din cauza timpului ci nu a folosirii ei si asta inca multi ani (deci risipa de bani). Iar probabil la fel de multi ani vor trece pana sa vedem o pista pana la Remetea, care clar ar fi fost folosita (imbolt economic si social, dar cine sa ia in calcul asemenea criterii).
#135
Postat 24 decembrie 2014 - 21:42
#136
Postat 26 decembrie 2014 - 19:31
S-au amenajat locurile pentru popas. Între Timișoara și Utvin sunt două, iar în dreptul ecluzei de la Sânmihaiu Român mai este unul. După Sânmihaiu Român n-am mai fost să văd.














S-au montat barierele.









Bornele kilometrice.




Câteva poze făcute seara/noaptea.






Toate pozele de mai sus sunt făcute astăzi, 26 decembrie 2014.
#137
Postat 26 decembrie 2014 - 20:43
Este vorba de acele treceri inguste de langa bariere lasate tocmai pentru a se trece cu bicicleta insa aceste treceri nu sunt asfaltate ci lasate doar cu pietris...
Iar celalalt aspect este legat de bornele kilometrice care sunt doar puse pe pietris fara nici o "fundatie"...Pai incet-incet toate vor "zbura" de la locul lor...
Apoi mi-e teama ca si "popasurile" vor ajunge la fier vechi, nefiind macar sudate ci montate cu suruburi...
#138
Postat 26 decembrie 2014 - 22:32
#139
Postat 15 ianuarie 2015 - 11:54
Aceasta postare a fost editata de andrei_tm: 15 ianuarie 2015 - 11:54
#140
Postat 15 ianuarie 2015 - 12:37
Acum este asteptat ca si ecluza de la Sanmihai sa fie refacut/reparat si viitorul punct de trece a frontierei sa deserveasca atat pista de biciclete cat si navigatia pe canal. (Desi sigur sunt prea visator acum
