Strada Stefan cel Mare (finalizat), Constructor: Porr; (450 m) - din fonduri UE
#382
Postat 28 noiembrie 2014 - 22:27
#385
Postat 30 noiembrie 2014 - 16:48
Am impresia ca unii proiectanti vor sa iasa in evidenta crezandu-se originali, incalcand orice reguli elementare de proiectare...
Zebra, in mod evident, va fi dincoace de stalp.

#386
Postat 30 noiembrie 2014 - 20:23
#387
Postat 30 noiembrie 2014 - 21:09
Atunci trebuia ca zebra sa fie dincolo de stalp iar pe sosea un marcaj pana la care pot veni masinile in fata zebrei....
Dar in aceste conditii poate ca statia ar fi fost prea scurta pentru tramvaiele lungi si iata alta belea...
Probabil ca varianta cea mai buna ar fi fost desfiintarea acestei statii...

Iata cum de la prima prostie facuta cu vreo 10 ani in urma, cand s-au modificat statiile devenind ilogice, mergem dintr-o prostie in alta iar seful sefilor de la Ratt impreuna cu primarul sustinator sunt paraleli cu acest subiect si cu solutiile tampite insusite!...
#388
Postat 01 decembrie 2014 - 20:42
#389
Postat 01 decembrie 2014 - 22:47
mile, la 28 noiembrie 2014 - 11:08, a spus:
Mergand pe ideea sugerata de tine cu statiile de la Banatul, cele din Piata Maria au fost reorganizate exact in stilul propus de tine, cate una pentru fiecare macaz. Ce nu iti convine la ele?

Florin.B RATT, la 28 noiembrie 2014 - 12:03, a spus:


Trebuie sa treci mai des ca pieton pe acolo si mai putin ca sofer sa intelegi aceasta "problema". Verdele pe directia aceea tine in jur de 10 secunde; chiar si cu un mers grabit tot trebuie sa plec cand mai sunt 3 secunde de rosu sa reusesc sa trec intersectia in timp util; altfel ma voi trezi in mijlocul drumului cu masini gonind spre mine, neinteresate de faptul ca mi s-a facut rosu cu doar 2 secunde inainte. Corect ar fi sa anticipezi culoarea rosie si sa astepti. Problema este ca "asteptatul" tine mai mult de 1 minut; asadar, e putin cam deplasat sa astepti 2 minute (maxim) pentru a trece o intersectie pe care o poti trece in 15-20 de secunde.
In al doilea rand, de multe ori masinile vireaza dreapta spre Catedrala dinspre Maria pe verde intermitent, raman blocate cedand trecerea celuilalt sens, altfel pietonii pierzand secunde pretioase in care ar fi putut trece.
Asadar...daca ar fi setat acel semafor pentru pietoni la un interval de trecere rezonabil, de 15-20 de secunde, nu s-ar mai intampla astfel de "cascadorii"

Aceasta postare a fost editata de NDY: 01 decembrie 2014 - 22:48
#390
Postat 01 decembrie 2014 - 23:25
NDY, la 01 decembrie 2014 - 22:47, a spus:

Am impresia ca nu te concentrezi cand citesti postarile mele, poate din prea multa inversunare...Statiile din Piata Maria au fost date si ele peste cap odata cu reabilitarea liniei de tramvai din zona...
Poate esti (prea) tanar si nu-ti aduci aminte cum erau inainte de reabilitare...Erau peroane comune pentru aceeasi directie de mers!...Ce-o fi atat de greu de inteles?...
Iti fac si o schita daca te ajuta!...

#391
Postat 02 decembrie 2014 - 00:55
#392
Postat 02 decembrie 2014 - 18:53
Citeaza

Situatia peroanelor din Piata Maria inainte de marea reabilitare...

...si situatia peroanelor de dupa marea reabilitare...

Modificarea a fost facuta fara nici o logica, fara un argument serios...ci doar de dragul modificarii.
Diferenta dintre cele doua situatii consta in faptul ca in varianta veche te duceai pe peronul statiei conform directiei in care vroiai sa mergi si luai primul tramvai care mergea in acea directie, cel putin pana la prima (urmatoarea) bifurcatie...
In varianta "noua" stai undeva la mijloc intre peroane ca distanta (la "pescuit") si alergi la primul tramvai care soseste in intersectie si care te va duce in directia dorita...
Mai explicit; esti in Piata Maria si vrei sa mergi la Olimpia. Aceasta calatorie o poti face atat cu linia 6 cat si cu linia 8 insa cele doua linii au peroane diferite si atunci vei urmari dintr-un punct care tramvai va veni primul si vei alerga catre el...In varianta veche asteptai linistit pe peronul comun de dupa macaze, pe Doja, si te urcai in acela care venea primul...
Mai explicit decat atat nu sunt in stare sa scriu...
LE Aceeasi modificare tampita a fost facuta la Banatul in urma cu cativa ani iar acum tampenia de atunci a crescut prin indepartarea unor statii cu 100 m fata de intersectie...
#393
Postat 03 decembrie 2014 - 21:20

#394
Postat 03 decembrie 2014 - 21:43
#395
Postat 04 decembrie 2014 - 14:39
#398
Postat 04 decembrie 2014 - 19:37


O simpla postare, in genul celei lui cseh mi-ar fi raspuns la intrebare

P.S.: De fiecare data cand cineva se contrazice cu tine, strecori o aluzie subtila cum ca tu ai fi cel mai in varsta. Multi inainte! Insa cu ce ar edifica discutiile acest fapt?
#399
Postat 04 decembrie 2014 - 20:07


In ceea ce priveste varsta, vei simti si tu aceste aspecte la vremea lor insa probabil ca nu-ti vei "pierde timpul" intrand in discutii cu cei tineri...Pana una-alta am ceva placere sa activez pe acest forum (si doar pe acest forum!) si dovada stau cei 6 ani petrecuti aici...in speranta ca reusesc sa mai indrept cate ceva ce mie mi se pare a fi stramb...O fi un hobby, o fi un lobby, habar n-am insa sunt sigur ca cate ceva s-a mai indreptat pe ici-colo insa tot vin alte si alte lucruri rele peste noi...

#400
Postat 05 decembrie 2014 - 23:12
mile, la 30 noiembrie 2014 - 16:48, a spus:
Azi am asistat la discutia unei comisii aflate la fata locului (parte a comisiei de circulatie). S-ar parea ca solutia aleasa va fi cam ce se vede in imaginea realizata de mine pe baza celor auzite si vazute la fata locului:

De asemenea, s-ar parea ca optul va opri si in noile statii, dar si dupa colt, in statiile actuale, in ambele sensuri.