STP Timișoara Forum: Societatea Metropolitană de Transport - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (17 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Societatea Metropolitană de Transport Evaluare topic: -----

#161 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 13 septembrie 2014 - 09:17

Vezi postareaemilut, la 12 septembrie 2014 - 21:49, a spus:

M36 nu este Sânmihai-ul? Din câte cunosc, acolo circulă un autobuz al primăriei, nu Super Imposer.



Asa am sustinut si eu insa am fost contrazis de cseh_17. Si a avut dreptate, lucru pe care l-am si recunoscut in topicul dedicat...Cand acel autobuz (cu dedicatie) are probleme tehnice, este inlocuit automat de autobuzele Super Imposer...Plus ca si placuta auto este formata din aceleasi litere,...plus ca mi-au confirmat si doua persoane care folosesc aceasta linie...Asa ca-i clar!
0

#162 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 13 septembrie 2014 - 12:24

Cum adica si?1 Vorbim de un singur articulat Neoplan adus SPECIAL din DE, pentru aceasta ruta. El circula DOAR pe M36, fiind inlocuit doar in cazuri de defectiunsi. El apartine SuperImposer.
0

#163 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 13 septembrie 2014 - 20:44

:up_arow: Cui te-ai adresat cu aceasta intrebare/postare?...

In postarea mea de acum si in topicul dedicat am spus ca ai avut dreptate legat de Super Imposer la Sanmihaiu Roman/German!...
0

#164 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 14 septembrie 2014 - 01:00

Scuze! Eu vazusem ultima postare a lui Andy, si pagina aceasta am uitat-o... :newhere:

P.S.
Dar acuma mi-am dat seama ca SI=SuperImposer... :limba:
1

#165 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30199
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 26 noiembrie 2014 - 12:33

Primaria Sacalaz a renuntat la linia M43, din cauza costurilor, spun ei.
0

#166 Useril este offline   Fantoma Troleibuzului 13 

  • Membru începător
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 2
  • Inregistrat: 01 noiembrie 14
  • Sexul:masculin

Postat 26 noiembrie 2014 - 16:01

Nu se poate asa ceva :timeout: . Aceasta linie metroplitana o ducea foarte bine in ultimul timp (multi calatori, multe carduri validate), de ce sa renuntam acum la aceasta linie metropolitana, ziceti si voi. Eu unul nu sunt deloc de acord cu parerea primarului din Sacalaz.
0

#167 Useril este offline   RB93 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 298
  • Inregistrat: 16 noiembrie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 26 noiembrie 2014 - 16:16

El zice ca economisesc vreo 30k lei, un argument bun daca e adevarat.
0

#168 Useril este offline   Vali 

  • Membru VIP**
  • Grup: VIP
  • Postari: 1531
  • Inregistrat: 04 noiembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Modeling feroviar, transportul in comun(in special trolebuzele :D)

Postat 26 noiembrie 2014 - 16:34

Tare mult as vrea sa vad diferentle de costuri care le practica Sacalaz catre ratt si invers si catre operatorul privat care se va ocupa deacum incolo Imagine postata
0

#169 Useril este offline   maximus 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 122
  • Inregistrat: 02 martie 14
  • Sexul:masculin

Postat 26 noiembrie 2014 - 23:56

Relativ la articolul cu renuntarea la cursa RATT M43 Sacalaz.
Pe mine m-a socat pretul mentionat de primar 7.92/km. Daca este reala cifra, este hotie pe fata. Va spun sigur ca firme mari de automotive in Timisoara, cele care sunt nevoite sa aduca muncitorii din satele Timisene platesc 3.5-5 Roni/km. Repet, nu stiu cat sunt de reale cifrele mentionate in articol, insa la 7.92/km RATT are o problema mare de eficienta..sau de scurgere a banilor spre buzunare private si merita sa piarda ruta.
1

#170 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30199
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 27 noiembrie 2014 - 00:34

Eu nu cred ca primaria platea ca la taxi, o suma pe kilometru, ca doar se incasau si bani din bilete si abonamente, nu erau toate calatoriile subventionate de primaria lor. :eusa_think:
0

#171 Useril este offline   RB93 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 298
  • Inregistrat: 16 noiembrie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 27 noiembrie 2014 - 01:00

Cica primaria platea restul pana la suma respectiva:

„Ei ne percepeau un tarif de 7,92 lei pe kilometru, calculau la 9.700-9.800, până în 10.000 de kilometri pe lună, înmulţit cu 7,9 lei, asta înseamna un contract pe lună de 70.000-80.000 de lei. Diferenţa de preţ între prestaţia calculată şi cât se încasa de la oameni, de la călători, trebuia plătită din bugetul local. E o chestie economică pe care nu o mai puteam suporta. Am făcut o mică selecţie de oferte şi am găsit o firmă privată cu 4,5 lei kilometrul cu tot cu TVA. Sunt 34.000-35.000 de lei pe care îi economisim şi am scăzut puţin şi preţul abonamentelor”, ne-a declarat Todaşcă. (Tion)
1

#172 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2282
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 27 noiembrie 2014 - 09:33

Sistemul nu functioneaza fiindca e gandit doar pana la jumatate. Aici ar trebui o societate metropolitana integrata, cu reguli stricte si unde fiecare primarie participanta sa detina procentual niste actiuni. Nu se va intampla fiindca fiecare primarie (inclusiv cea timisoreana) prefera sa-si fiarba propria ciorbita. Transportul public poate fi folosit in scopuri electorale, pentru afaceri ale unor firme capusa, pentru a oferi posturi rudelor etc. Bineinteles ca acestea ar fi posibile si in cazul unei SA, insa n-ar mai fi chiar atat de simplu. Dar e Romania, live with it.
3

#173 Useril este offline   Raoul94 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2401
  • Inregistrat: 15 mai 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 26 decembrie 2014 - 11:54

Spuneti-mi va rog, de cand M30 are capatul in Piata Badea Cartan? Si de cand in orare sunt afisate alte statii decat cele reale? (unde e ROMTRANS, iar ordinea e Primarie - Ialomita - Pod Ghiroda - Ialomita - Primarie care pe grafic e tradus: Primarie - Ialomitei Bucla - Ialomitei - Primarie Ghiroda)

A se vedea graficul liniei M30, si a se vedea statiile din BD Live si ce cacaturi scrie pe grafice.
0

#174 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30199
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 26 decembrie 2014 - 12:08

Nu are capatul in Badea Cartan, dar in grafice nu se afiseaza si ultima statie (asa e pe toate liniile). In cazul nostru, pentru Bastion e doar o tabla de statie (grafic), adica cea de plecare. O sa-i anunt pe colegi sa verifice daca sunt greseli si sa le corecteze.
1

#175 Useril este offline   Raoul94 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2401
  • Inregistrat: 15 mai 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 26 decembrie 2014 - 12:11

Din pacate ultima statie e A. Popoviciu, nu Badea Cartan. :santa-dance:
0

#176 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30199
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 26 decembrie 2014 - 12:26

Penultima. Au uitat de ea probabil. O sa-i anunt. :beer2:
Si eu eram convins ca metropolitan fiind, nu mai opreste decat la bastion.
0

#177 Useril este offline   wegmanntram 

  • Membru începător
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 10
  • Inregistrat: 20 august 14

Postat 26 decembrie 2014 - 22:51

Bună seara, Crăciun fericit, am o întrebare legata de linia M43, mai circula sau s-au introdus autobuze particulare ale Săcalazului căci în aplicația de transport la ultima actualizare încă mai apare această linie.
0

#178 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30199
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 27 decembrie 2014 - 00:17

Aplicatia nu este a RATT, cel mai bine e sa verifici pe pagina web cand ai dubii. Nu, M43 nu mai circula.
0

#179 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 27 decembrie 2014 - 06:46

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 26 decembrie 2014 - 12:26, a spus:

Penultima. Au uitat de ea probabil. O sa-i anunt. :beer2:
Si eu eram convins ca metropolitan fiind, nu mai opreste decat la bastion.

"M"-urile nu opresc la Popoviciu. De la Cârţan nu mai opresc decât la Bastion.
1

#180 Useril este offline   Raoul94 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2401
  • Inregistrat: 15 mai 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 27 decembrie 2014 - 09:27

Si inca odata, un sofer al RATT desfiinteaza mitul numit baza de date al RATT.

Multumim emilut inca odata pentru contributia adusa la evidentierea realitatii din teren. :santa-dance:
0

Arata acest topic


  • (17 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi