STP Timișoara Forum: Armonia GT4MT - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (113 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Armonia GT4MT Tramvaie modernizate la Astra Arad si Electroputere Pascani Evaluare topic: ***** 4 Voturi

Poll: Tramvaie noi sau vechi? (173 membri au votat)

Sunteti deacord cu modernizarea tramvaielor actuale?

Nu puteti vedea rezultatele acestui sondaj, pana cand nu votati . Va rugam sa va logati si sa va exprimati votul dvs. pentru a vedea rezultatele acestui sondaj.

Ca si alternativa, ati prefera tramvaie noi sau SH?

Nu puteti vedea rezultatele acestui sondaj, pana cand nu votati . Va rugam sa va logati si sa va exprimati votul dvs. pentru a vedea rezultatele acestui sondaj.
Voteaza Vizitatorii nu pot vota

#581 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30202
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 20 octombrie 2014 - 11:52

Nu am auzit sa fi fost cineva. :(
0

#582 Useril este offline   InF3rNO0o 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 312
  • Inregistrat: 24 decembrie 11

Postat 20 octombrie 2014 - 17:23


Reabilitarea tramvaielor Timisoarei ar putea continua cu bani europeni. Cat mai avem de asteptat pana sa circulam cu cele noi?




TIMISOARA. Dupa cum opiniatimisoarei.ro va informa deja, cel mai probabil din aceasta iarna vom putea circula cu primele tramvaie modernizate pe banii nostri. Este vorba despre doua garnituri care se afla in lucru la Pascani si la Arad. Aproape 500.000 de euro plateste Primaria Timisoara, din bugetul local, pentru refacerea completa a acestor tramvaie.



La sfarsitul lunii septembrie, seful RATT, Ioan Goia, ne spunea ca au fost puse la punct toate detaliile tehnice pentru aceste garnituri si ca prototipul va ajunge la Timisoara in luna decembrie.

CITESTE SI: Stim cand va circula primul tramvai modernizat pe strazile Timisoarei! Pe ce linie va merge?

Practic, reprezentantii primariei au semnat un contract-cadru, in prima faza fiind reabilitate doar doua tramvaie din totalul de 30 care ar urma sa fie supuse procesului de modernizare.

“S-a convenit ca reabilitarea sa se faca pe un contract subsecvent pentru 7 tramvaie. In prima faza se va reabilita un singur tramvai, dar firmele sunt pregatite sa treaca imediat la restul”, spunea, imediat dupa semnarea primului contract, edilul-sef. Pana la urma, doua tramvaie au fost trimise pentru modernizare, abia in 2015, daca lucrurile merg conform planurilor, urmand sa intre in lucru si celelalte care sunt prinse in contract.

Acum, dupa o discutie cu specialistii Ministerului Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice, edilul sustine ca e posibil sa continuam reabilitarea cu bani europeni, pe exercitiul financiar 2014 – 2020.

“Sper ca nu m-am pripit, dar va spun un lucru de foarte bine, in care eu cred. Am discutat la MDRAP, am avut curajul si inspiratia sa ridic problema, daca dupa acelasi model nu ar putea fi finantat si proiectul nostru de reabilitare a tramvaielor. Desigur, nu din aceste fonduri de acum, ca nu sunt suficiente, dar ar putea fi posibil sa se admita la finantare, pe programele 2014 – 2020 si acest proiect inceput deja. Dintr-un anumit stadiul al sau, ar putea fi comutat pe alta sursa de finantare. Spre surprinderea mea pozitiva, raspunsul a fost afirmativ. In principiu, se va putea si asa ceva, urmeaza ca in perioada urmatoare sa studiem detaliile, pentru ca inca nu ne sunt cunoscute toate aspectele de aplicare pentru programele 2014 – 2020. Dar, in principiu, raspunsul a fost pozitiv”, a explicat primarul Timisoarei.

Asadar, municipalitatea e dispusa sa continue proiectul dupa modernizarea primelor doua tramvaie cu fonduri de la Uniunea Europeana.

“Evident, noi oricum ne-am asumat sa reabilitam tramvaiele. Ne-ar prinde bine daca am putea sa comutam pe fonduri europene, pentru ca vorba despre sume importante. Reabilitarea unui tramvai costa 480.000 de euro. Noi avem un contract-cadru care ne permite sa reabilitam pana la 30 de tramvaie, doua le facem pe venituri proprii, sunt deja in lucru, intr-o faza destul de avansata, dar problema se pune pentru urmatoarele 28 pe care le-am putea reabilita. Daca vom putea obtine fonduri europene, va fi excelent. Daca nu, mergem inainte pe proiectul nostru”, a mai spus Nicolae Robu.

Potrivit edilului-sef, am putea afla chiar din primavara anului viitor daca primim fonduri europene pentru modernizarea tramvaielor sau nu.

“Cele doua le platim pe venituri proprii, dar daca intre timp putem comuta pe fonduri europene, atunci comutam. Noi nu stam pe loc, pentru ca pana vin cele doua probabil ca se face luna decembrie, in orice caz. Dupa aceea dureaza sa le testam, vom vedea daca va trebui sa facem anumite observatii, imbunatatiri. Nu exclud ca pana in primavara sa se stie deja daca se poate comuta pe fonduri europene”, ne-a declarat Nicolae Robu. Primarul ne-a dezvaluit ca nu s-a deplasat la Arad pentru a vedea in ce stadiu sunt tramvaiele, insa spune ca primeste raportul in fiecare saptamana de la seful RATT, care merge la Arad in fiecare vineri.

“In fiecare vineri este sedinta de lucru la Arad la care participa directorul Goia. Se progreseaza, evident, sasiul este practic gata, nu stiu amanunte, dar Goia imi spune ca se vede un progres in fiecare saptamana. E cam totul nou, nu ramane mare lucru din cele vechi”
, a mai spus primarul.

Edilul nu rateaza nicio ocazie pentru a le promite timisorenilor tramvaie noi si sustine ca este posibil sa le cumparam cu fonduri europene. “Categoric vom avea un proiect de modernizare si de extindere a parcului de mijloace de transport in comun, inclusiv cu noi tramvaie”, a conchis Robu.

***

Licitatia pentru reabilitarea tramvaielor Timisoarei a fost castigata de oferta depusa de doua firme – Electroputere VFU Pascani, fosta Remar, si Astra Vagoane Calatori Arad -, in valoare de 65 de milioane de lei, adica peste 14,6 milioane de euro. Durata contractului este patru ani, acordul-cadru presupunand incheierea a patru contracte subsecvente, pentru un numar total de 30 de tramvaie GT4.

In urma reconditionarii, fiecare tramvai va fi dotat cu cate 6 camere video, incalzire in scaune, climatizare, internet WiFi, instalatie de sonorizare, scaune noi. In parcul Regiei Autonome de Transport in Comun se afla 93 de tramvaie, din care doar 60 sunt scoase zilnic pe traseu.











http://www.opiniatim...noi/20/10/2014/

Aceasta postare a fost editata de InF3rNO0o: 20 octombrie 2014 - 17:25

0

#583 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30202
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 20 octombrie 2014 - 17:31

Domnul director sigur nu va face poze :) (nici nu stiu daca ar avea voie), deci mai avem de asteptat pana sa vedem ce a iesit.
0

#584 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30202
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 28 octombrie 2014 - 10:30

Azi am avut ocazia sa vad doua mostre de material textil pentru scaune. Una era violet si a doua visiniu. Urmau sa mearga la dl. director sa le vada. Poze nu am avut voie sa fac. :)
Am primit si promisiunea ca o sa primesc curand tot ce poate fi facut public.
4

#585 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 28 octombrie 2014 - 16:20

Care va să zică, scaunele vor fi tapiţate? Păcat de materialul folosit, de manoperă. Bani aruncaţi pe fereastră.
8

#586 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30202
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 28 octombrie 2014 - 18:26

Materialul era bun, dar cel violet era prea deschis (asta era parerea generala).
2

#587 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3165
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 25 noiembrie 2014 - 19:32

Citeaza

S-au schimbat planurile: cand vine pana la urma la Timisoara primul tramvai reabilitat?

Dupa ce au promis de mai mult ori ca primul tramvai modernizat cu bani din bugetul local va ajunge in capitala Banatului in aceasta toamna sau in aceasta iarna, autoritatile locale s-au razgandit. Primarul Nicolae Robu sustine ca abia la anul vom putea circula cu el.

“Nu avem o data ferma angajata pentru finalizare, la primele doua exemplare merge mai greu. Firmele care au castigat licitatia spuneau ca tramvaiele necesita 3-4 luni de lucru, au trecut deja, iata ca dureaza mai mult. Dupa aceea spuneau ca unul se poate face intr-o luna. Nu cred ca vor veni anul acesta, dupa stadiul pe care l-am vazut eu acum doua saptamani, nu vor veni anul acesta. Acum 2 saptamani era destul de avansata lucrarea la stadiul de sasiu, trebuie sa se mai monteze tot ce tine de restul, ca si pentru un tramvai nou”, a explicat primarul Nicolae Robu.



sursa: Opinia Timisoarei


Citeaza

Nu avem o data ferma angajata pentru finalizare,
Nu stiu ce sa zic, ori municipalitatea e prea moale, ori aia habar nu au ce fac, cum poti sa vii si sa spui ca nu ai o data ferma, ce fel de producator e ala sa iti spuna asa ceva, de ce fel de profesionalism da dovada si mai mult de cat atat, cat de mult le pasa astora din Primarie de banii nostrii putand sa accepte un astfel de raspuns :jos: .
4

#588 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30202
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 25 noiembrie 2014 - 19:40

Seful meu a fost vinerea trecuta la Arad si l-a vazut, dar prea multe detalii nu mi-a dat, in afara de a-mi spune ca seamana destul de mult cu ultimul desen al meu, mai ales partea frontala. Poze nu a putut face. :(
0

#589 Useril este offline   Andy 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 2521
  • Inregistrat: 29 iunie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:zona metropolitană
  • Interese:Timișoara și zona metropolitană

Postat 25 noiembrie 2014 - 20:13

Cam aşa ceva?(vezi aici)
Imagine atasata: tv.JPG
0

#590 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30202
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 25 noiembrie 2014 - 20:23

Da, asa spunea el. Cu exceptia farurilor, care spunea ca arata altfel.
0

#591 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10599
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 25 noiembrie 2014 - 20:36

Am putea sa ii iertam la primele 2 exemplare, la urmatoarele ar trebui sa lucreze mai repede.

Primaria face o greseala de imagine si comunicare, nu explica clar ce ramine din tramvaiul vechi, adica aproape nimic, ca practic este un tramvai nou (din pacate cu podea inalta).
0

#592 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2282
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 25 noiembrie 2014 - 21:00

Au dat cumva si un termen cand va circula prin TM?
0

#593 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30202
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 25 noiembrie 2014 - 21:37

Nu am intrebat, dar intreb cu prima ocazie.
0

#594 Useril este offline   maximus 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 122
  • Inregistrat: 02 martie 14
  • Sexul:masculin

Postat 25 noiembrie 2014 - 23:36

Eu nu prea inteleg partea cu "nu am avut voie sa facem poze". Cat timp este o lucrare facuta pe bani publici nu vad de unde secretul? Chiar si la un service auto ai dreptul sa vezi lucrarile ce se fac la masina. Cel care plateste are dreptul la informatie..ori aici plata este de la bugetul local.
1

#595 Useril este offline   Vali 

  • Membru VIP**
  • Grup: VIP
  • Postari: 1531
  • Inregistrat: 04 noiembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Modeling feroviar, transportul in comun(in special trolebuzele :D)

Postat 25 noiembrie 2014 - 23:45

Vezi postareamaximus, la 25 noiembrie 2014 - 23:36, a spus:

Eu nu prea inteleg partea cu "nu am avut voie sa facem poze". Cat timp este o lucrare facuta pe bani publici nu vad de unde secretul? Chiar si la un service auto ai dreptul sa vezi lucrarile ce se fac la masina. Cel care plateste are dreptul la informatie..ori aici plata este de la bugetul local.


Bine spus, la vechini maghiar am vazut pe pagina de fb in Szeged parca unde se modernizeaza unele tramvaie Tatra poze is cu stadiul lucrari la modernizarea Tramvaiului, la fel sin late tari vin aia de la regia care o incheiat contractu si pot face poze, numa in RO nai voie Imagine postata doar cand e dejat livrat sau e gata pentru livrare... Daca se opta pentru cumpararea de Tramvai nou deja din vara daca sar fi incheiat licitatie si castigator pana acuma in Decembrie am fi avut primu tramvai livrat chiar doua dar nah pentru Banateni e bun si unu modernizat. ca doar e mai ieftin si dureaza mai mult sal faca Imagine postata
0

#596 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30202
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 25 noiembrie 2014 - 23:49

E o moda la noi... Totul e un mare secret, pana a doua zi cand afla toata lumea. :D Posibil sa fie si dorinta primarului de a face o surpriza timisorenilor.
0

#597 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10599
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 26 noiembrie 2014 - 09:41

Ar fi de inteles sa nu se poate fotografia proceduri de productie, utilaje, imagini care ar putea sa fie folosita de concurenta...
0

#598 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30202
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 26 noiembrie 2014 - 10:19

Exact in aceasta faza e vagonul acum. Daca s-ar putea scoate din hala, probabil s-ar putea face o poza din exteriorul vagonului, dar inca nu e cazul.
0

#599 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 27 noiembrie 2014 - 11:35

Despre bani publici e vorba din momentul receptiei. Nu cred ca vezi vreun producator care sa insire pe taraba poze din timpul constructiei. Poate, cel mult, sa realizeze la un moment dat, pentru promovare, materiale care sa contina imagini neutre din diverse faze ale realizarii unui produs. E, totusi, un domeniu concurential.
1

#600 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2282
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 28 noiembrie 2014 - 07:00

Nu pozele sunt problema ci faptul ca mai toate detaliile tehnice sunt secrete. Nu se stie care va fi tractiunea, cine furnizeaza partea electronica, sistemul de frana, nici macar o schita tehnica a structurii metalice. Sau cea mai banala chestie - greutatea finala. Si nu exista termen de predare. Nu tine scuza ca ar fi un prototip, deoarece asa ceva realizeaza constructorul cu banii lui si nu cu cei a clientului.
0

Arata acest topic


  • (113 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi