Este weekend, dar totusi se paralizeaza cam jumatate din circulatia tramvaielor din oras. Mai mult, nu inteleg cu ce ii ajuta ca nu vin tramvaiele din 10 in 10 minute (cum ar veni in weekend), ci vin din 30 in 30...dureaza doar 5 secunde sa treaca tramvaiul, nu e ca si cum le-ar perturba prea tare munca. Iar daca tot au nevoie de atata "intimitate", eu zic ca ar putea fi putin mai productivi, totusi, pavarea intre linii ar fi trebuit sa fie o munca de 1, maxim 2 weekend-uri...
Stiri despre transportul in comun din Timisoara
#1801
Postat 09 noiembrie 2014 - 23:07
Este weekend, dar totusi se paralizeaza cam jumatate din circulatia tramvaielor din oras. Mai mult, nu inteleg cu ce ii ajuta ca nu vin tramvaiele din 10 in 10 minute (cum ar veni in weekend), ci vin din 30 in 30...dureaza doar 5 secunde sa treaca tramvaiul, nu e ca si cum le-ar perturba prea tare munca. Iar daca tot au nevoie de atata "intimitate", eu zic ca ar putea fi putin mai productivi, totusi, pavarea intre linii ar fi trebuit sa fie o munca de 1, maxim 2 weekend-uri...
#1802
Postat 10 noiembrie 2014 - 09:11
Citeaza
Si cum ai calculat tu acest lucru?...Prin ce formula de calcul ti-a iesit acest rezultat?...
Daca ai lucra prin absurd acolo, sunt sigur ca ai gandi diametral opus...
Este o munca migaloasa iar cei care lucreaza acolo probabil ca n-au nici experienta suficienta ci o castiga tocmai acum pe acest santier...
Spuneam mai sus ca imi doresc ca aceasta lucrare sa nu fie facuta in mod superficial ci fiecare placa sa fie taiata exact cat trebuie pentru a se incadra perfect...Este un fel de puzzle in care iti tai tu singur o gramada de piese ca sa se potriveasca perfect...Iar intre sine avem cel mai mare numar de piese care trebuie taiate cat mai perfect...Iar daca-ti trec tramvaiele din 4 in 4 minute, te apuca dracii...
Doar cine nu vrea nu va intelege aceste lucruri!...Probabil ca nici firma castigatoare a licitatiei de constructie nu s-a gandit ca vor avea atat de mult de furca cu aceste arce de cercuri intre linii...
Daca pavajul ar fi fost rectiliniu, ar fi fost gata de mult!...
#1803
Postat 10 noiembrie 2014 - 11:09
#1804
Postat 10 noiembrie 2014 - 12:35
Citeaza
Corect! Nu in orice domeniu poti lucra cu necalificati!...Iar in unele domenii iti trebuie chiar meseriasi super-calificati...Pe alocuri unii patroni si-au dat seama de acest lucru.
#1805
Postat 10 noiembrie 2014 - 18:32
Aici vorbim de un prost management.
#1806
Postat 10 noiembrie 2014 - 18:53
#1807
Postat 10 noiembrie 2014 - 18:54
#1808
Postat 10 noiembrie 2014 - 21:20
#1809
Postat 10 noiembrie 2014 - 21:50
#1810
Postat 11 noiembrie 2014 - 09:15
emilut, la 10 noiembrie 2014 - 18:32, a spus:
Pai acela era muncitorul "specialist" de pe santier...Ceilalti l-ar fi incurcat...
Si eu daca trec prin Libertatii si chiar atunci prind o ploaie, pot spune ca a plouat intreaga zi?....
Florin.B RATT, la 10 noiembrie 2014 - 18:54, a spus:
Pai voi chiar sunteti specialisti in domeniu, cu asta va ocupati intruna...ziua si noaptea...
#1811
Postat 13 noiembrie 2014 - 17:14
Reprezentanţii Regiei Autonome de Transport Timişoara (RATT) anunţă modificări în circulaţia autobuzelor de pe linia 40. Începând de săptămâna viitoare, de luni, aceste mijloace de transport în comun
Astfel, începând de luni, autobuzele de pe linia 40 vor opri la Galeria 1.
„Pentru evitarea întârzierilor și respectarea orarelor se vor aplica, începând de luni, 17 noiembrie, câteva modificări pe linia 40. Astfel, autobuzele vor circula pe traseul Poșta Mare – Calea Lipovei fără a mai intra în parcarea Iulius Mall. Se desființează stațiile Iulius Mall și Cimitirul Eroilor. Autobuzele de pe linia 40 vor opri în stația Galeria 1. Modificările sunt valabile doar pe traseul Poșta Mare (stația Traian Grozăvescu) – Calea Lipovei (stația Stuparilor)”, precizează şefa Compartimentului Relaţii Publice al RATT, Silvia Oprea.
Tion
#1812
Postat 13 noiembrie 2014 - 18:01
Dar daca tot s-a luat decizia, sunt extrem de curios unde exact o sa fie statia de la Galeria 1, fiindca, de obicei, cand 40-ul oprea langa G1 pentru a nu mai intra in parcarea de la Mall, oprea total aiurea si calatorii nu aveau pe unde sa treaca in siguranta strada. Daca tot se muta statia, sper sa fie cu tot cu refugiu si sa fie plasata corespunzator.
#1813
Postat 13 noiembrie 2014 - 23:21
BRAVO pentru cine a luat decizia aceasta. A dovedit inca odata ca prostia nu are limite!
P.S. Parca mall-ul platea ca sa treaca autobuzul pe acolo.... In loc sa modifici graficele, elimini statii!
#1814
Postat 14 noiembrie 2014 - 09:29
Nu inteleg de ce nu va ganditi la cei care nu coboara la Mall si pierd timp pretios din calatorie cu aceasta "bucla" total inutila pentru ei...Iar autobzul nu este taxi sa te duca pana-n usa...
Apoi, daca aceasta linie (40) avea continuitate spre Aradului sau Torontalului sau avea capat de linie la Mall, era OK sa treaca prin parcarea Mall-ului, dar asa, eu cel putin, nu-i vedeam sensul...
Aduceti-va aminte ce nervi erau si sunt pentru soferi sa treaca pe acolo in orele de varf sau cu ocazia anumitor evenimente...
Deci, o decizie corecta din partea RATT-ului...Ramane de vazut cum va fi amenajata statia!...
Iata un titlu tampit din OT. Se pare ca nici Roxana Deaconescu n-a citit comunicatul sau ... nu cunoaste orasul...
Citeaza
13 noiembrie, 2014 - 2:52 PM Roxana Deaconescu
TIMISOARA. Reprezentantii Regiei Autonome de Transport in Comun din Timisoara au decis sa desfiinteze doua statii ale autobuzelor de pe linia 40. Motivul? Sunt prea multe intarzieri.
Asa se face ca specialistii regiei au decis sa desfiinteze statiile Iulius Mall si Cimitirul Eroilor de pe linia 40.
“Pentru evitarea intarzierilor si respectarea orarelor se vor aplica, incepand de luni, 17 noiembrie, cateva modificari pe linia 40. Astfel, autobuzele vor circula pe traseul Posta Mare – Calea Lipovei fara a mai intra in parcarea Iulius Mall”, anunta cei de la RATT.
Autobuzele de pe linia 40 vor opri totusi in statia de la Galeria 1. Modificarile sunt valabile doar pe traseul Posta Mare, adica statia Traian Grozavescu – Calea Lipovei, statia Stuparilor.
Daca citea si ultima propozitie, poate intelegea ca sensul este din centru catre Calea Lipovei...
OT
#1815
Postat 14 noiembrie 2014 - 10:49
Va fi păcat de banii pierduţi, dacă aceştia existau..
#1816
Postat 14 noiembrie 2014 - 12:49
#1817
Postat 14 noiembrie 2014 - 14:07
Aceasta postare a fost editata de Rico D.: 14 noiembrie 2014 - 14:09
#1818
Postat 14 noiembrie 2014 - 14:08
emilut, la 14 noiembrie 2014 - 12:49, a spus:
Daca aveai minute mai multe la grafic nu era ocol inutil. Eu totusi presimt ca din decembrie fiind luna sarbatorilor va fii bagat inapoi ca altfel iese scandal.
Aceasta postare a fost editata de Rico D.: 14 noiembrie 2014 - 14:12
#1819
Postat 14 noiembrie 2014 - 15:14
Si cum intr-o alta tara civilizata astfel dedecizii nici nu intrau in discutie pana nu exista minimul necesar, tin sa cred ca am demonstrat din nou cat de cat neprofesionalism dam dovada, zi de zi... again... and again... and again...
Si vorba aceea, chiar nu zicea nimeni nimic, distanta in m cred ca fiind chiar mai scurta decat din vechea statie, insa sa lasi omul sa astepte in ploaie, in noroi si sa traverseze aiurea (cand ai alta optiune!!!) mi se pare deja la limita aberantului...
P.S. As baga mana in foc, ca dupa manevra asta urmeaza scoaterea unui varf...
#1820
Postat 15 noiembrie 2014 - 09:05
In cazul meu n-am spus nicaieri ca ma bucur ci sustin faptul ca decizia luata este una corecta si logica!...
Dupa parerea voastra, linia 40 ar fi trebuit sa aibe chiar doua statii in parcarea de la mall, la ambele intrari principale, la ambele capete ale mall-ului...
Chiar nu va dati seama ca mai mult merg pe jos cei care vin cu masina si o parcheaza in extremitatea parcarii decat cei care vin cu autobuzul si coboara la Galeria 1...
O singura retinere am privind aceasta masura, si anume cum va arata statia de la Galeria 1, ce spatiu fizic exista acolo pentru amenajarea unei statii...
Iar daca Iulian Dascalu isi dorea ca toate mtc-urile sau cat mai multe sa treaca pe la mall, atunci trebuia facut altfel proiectul, respectiv sa se intinda cu constructia peste sosea (Antenelor) catre Galeria 1 si atunci cei care coborau acolo intrau direct in cladire.
Iar daca se intindea pana la calea ferata, se putea face si o gara si astfel venea lumea cu trenul si intra direct in mall...
Iata, aducem usa mall-ului pana la statia de la Galeria 1...

Ajutor

Raspuns nou
Citare Multipla













