
⌚ Gara de Nord
#201
Postat 15 august 2014 - 11:43

#202
Postat 15 august 2014 - 14:03
#203
Postat 14 septembrie 2014 - 22:22
perete renovat

perete nerenovat


pe gangu asta trebe sa mergi ca sa vezi la ce linie ai trenu (cei care nu sunt din tm nu au nici o sansa sa il gaseasca)

super tabela de informati sosiri plecari




#206
Postat 04 noiembrie 2014 - 18:54
Citeaza
Acea cladire care acum se repara era cat pe-aci sa fie demolata in 1989 si astfel n-ar mai exista acea "strangulare" in dreptul ei...Cladirea din spatele ei a fost construita tocmai pentru a o inlocui pe cea din fata...N-a fost sa fie si iata ca a ramas in picioare stranguland in continuare Bulevardul Republicii in acel loc...
#207
Postat 04 noiembrie 2014 - 19:01

#208
Postat 04 noiembrie 2014 - 19:18
In alte orase primaria plateste despagubiri pentru a se demola cladiri care deranjeaza dezvoltarea orasului, la noi este exact invers, se construiesc cladiri noi care blocheaza circulatia, ma gindesc la hotelul din mijlocul unei strazi cit si la case noi care primit AC exact la marginea parcelei, pentru a fi siguri ca anumite strazi nu o sa poata fi largite niciodata (de ex. str. Grigore T. Popa (Cimpina), Armoniei).
#210
Postat 04 noiembrie 2014 - 19:44
#211
Postat 04 noiembrie 2014 - 20:31
Gygyman6, la 04 noiembrie 2014 - 19:28, a spus:

Trotuarul este strangulat si nu carosabilul...deci ii vorba de pietoni!...
Eventual se putea face o banda "de dreapta" de intrat in parcare, inaintea statiei de firobuze-autobuze din fata garii...Insa cel putin trotuarul ar fi fost normal ca latime...
Bobby, la 04 noiembrie 2014 - 19:44, a spus:
Cunosc acest lucru insa cum spunea si Doppler, municipalitatile pot despagubi proprietarul in cazul demolarilor unor cladiri care stau in calea dezvoltarii unui oras, fie ca-i vorba de largire de strazi, fie ca-i vorba de constructia unor obiective de interes pentru comunitate,...sali de spectacole, sali polivalente, sedii de primarii, autogari municipale, etc.,...Asa se intampla in lumea civilizata...
@ Doppler
Acoperisul cladirii de vis-a-vis a fost reparat in primavara acestui an sau anul trecut. Cred ca chiar (si) tu ai pus poze!...
#213
Postat 04 noiembrie 2014 - 22:42
In interior arata decent: lumina, pereti curati, usi inlocuite, cred ca urmeaza si afisaje noi pentru Plecari/Sosiri. E bine ca s-au pus sa faca un minim de igienizare, in loc sa astepte finalizarea procesului cu constructorul israelian.
#214
Postat 04 noiembrie 2014 - 23:01
Acel LCD este o bataie de joc!
#215
Postat 04 noiembrie 2014 - 23:49

In orice aeroport / gara ma astept sa vad o tabela flip-board mare. Este o traditie, aparitia monitoarelor LCD nu trimite la pensie o tabela mare.
mile, la 04 noiembrie 2014 - 20:31, a spus:
Acoperisul cladirii de vis-a-vis a fost reparat in primavara acestui an sau anul trecut. Cred ca chiar (si) tu ai pus poze!...
Am uitat. virsta.

#217
Postat 05 noiembrie 2014 - 20:48
#218
Postat 05 noiembrie 2014 - 21:50
mile, la 04 noiembrie 2014 - 18:54, a spus:
Cindva acolo era comanda personalului de drum, dormitoarele personalului de la alte comenzi si birouri.
Mai tirziu cind CFr s-a impartit in lung si scurt parcurs acolo a fost scurtul parcurs.
In cladirea cealalta era Vama, era ,,lampistaria" CFR(lampile finale care erau inainte la vagoane) erau vestiarele personalului de drum si dormitoarele.
Acuma ambele cladiri sint cladiri de birouri,in magazia de mesagerii de linga ele s-au infiintat ... birourile CFR Calatori iar comanda personalului este intr-o incapere anexa dintre birourile CFR Calatori si cladirea reviziei de vagoane, dormitorul peronalului de drum este in ... depoul Timisoara.
In epoca Necolaiciuc daca nu ma insel cladirile in discutie au fost inchise cu gard, o moda de altfel in periaoda aia, prin tara se pot vedea sute de metri de gard la fel.Dupa cladire este o spalatorie auto.
Acuma dupa tot off topicul asta am o dilema: chiar daca terenul este al CFR, primaria orasului ar fi putut (ar putea) sa intre in negocieri cu CFR astfel incit prin terenul unde e spalatoria auto si in continuare PRINTRE cele doua cladiri sa fie deschis un trotuar iar circulatia pe linga cladire si sosea inchisa?
_______________
Cred ca varuirea si igienizarea salii de la gara de nord au legatura cu amenzile date de primarie.
#219
Postat 06 noiembrie 2014 - 20:44
Ceea ce propui ar fi un soi de compromis...Dupa mine, ambele cladiri, cea de peste drum de gara si cea de langa sosea nu trebuiau sa primeasca autorizatii pentru reparatii iar primaria trebuia sa intre in negocieri pentru expropiere si apoi sa urmeze demolarea lor...Ambele au scapat la milimetru de demolare...Cea de peste drum de gara a scapat de doua ori, prima data catre sfarsitul anilor 60 odata cu sistematizarea zonei si constructia blocului din spatele ei iar a doua oara in 1989-1990 cand ambele cladiri din discutie erau parasite si urmau a fi demolate in cateva luni...