
Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar
#1381
Postat 27 octombrie 2014 - 16:41

#1382
Postat 27 octombrie 2014 - 20:23
#1383
Postat 01 noiembrie 2014 - 23:35
Citeaza
hotnews.ro
#1384
Postat 02 noiembrie 2014 - 08:57
ebay.com - user trotskeetravel
Larger Negative CFR Romanian Railways Steam loco 230 306 Timisoara Romania 1971

Larger Negative CFR Romanian Railways Steam loco 150 121 Timisoara Romania 1971

Larger Negative CFR Romanian Railways Steam loco 131 024 Timisoara Romania 1971

35mm Slide CFR Romania Railways Steam Loco 150 1077 1971 Original Romanian

35mm Slide CFR Romania Railways Steam Loco 142 022 Sagu 1971 Original

Larger Negative CFR Romanian Railways Steam loco 140 118 Festesti Romania 1971

Larger Negative CFR Romanian Railways Steam loco 140 164 Festesti Romania 1971

Larger Negative CFR Romanian Railways Steam loco 140 160 Festesti Romania 1971

#1385
Postat 02 noiembrie 2014 - 10:36
#1387
Postat 02 noiembrie 2014 - 13:54

Referitor la pozele cu locomotivele noastre cu aburi ce se gasesc pe net unele poze arata asa bine pentru ca unele trenuri au fost inchiriate de grupuri de straini pentru pozat iar locatiile au fost special alese iar mecanici au dat trenul inainte si inapoi pana la obtinerea unei poziti optime.Exact ca la filmarea unui film cand repeti scena pana cand iese cum trebuie.
#1388
Postat 03 noiembrie 2014 - 00:09
Si o locomotiva cu bateriile "moarte" poate fi pornita cu un robot pentru pornire
#1389
Postat 03 noiembrie 2014 - 11:57


Aceasta postare a fost editata de The Legend: 03 noiembrie 2014 - 11:57
#1390
Postat 03 noiembrie 2014 - 19:18

#1391
Postat 04 noiembrie 2014 - 20:35
Si o filmare de la bord. Interesant e ca dupa ce turbina incepe sa se tureze serios motorul isi revine si nu mai polueaza...
Cam greu de condus cu atata galagie in preajma... La min 4 controlerul e pe ultima treapta.
#1392
Postat 05 noiembrie 2014 - 23:37
Stirea e binevenita mai ales ca din ce stiam Remarul nu mai repara locomotive cu abur de ceva vreme. Poate astfel si putinele locomotive cu abur mari ale CFR care sunt cat de cat complecte au o sansa. Prima care imi vine acum in minte fiind masina de la Oravita
Aceasta postare a fost editata de Bobby: 05 noiembrie 2014 - 23:37
#1393
Postat 07 noiembrie 2014 - 15:08
2. Locomotiva de la Oravita are cazanu spart deci e o reparatie foarte costisitoare din pacate.
#1394
Postat 07 noiembrie 2014 - 16:50
Si aici nu te acuz pe tine, sunt sigur ca doar ai preluat informatia de altundeva. Insa ideea e alta. Noi ne-am obisnuit din comoditate intodeauna sa dam raspunsuri dinastea pleznite... Scump, dureaza prea mult, si eu stiu mai ce...
Ce inseamna mult? 10.000€, 50.000€? 100.000€ poate? Sincer nu-mi pot inchipuii ce ar putea costa o avere la o astfel de reparatie.
Singura locomotiva cu aburi construita in secolul XXI este LNER Peppercorn Class A1 60163 Tornado din UK, care a fost construit dupa planurile originale, de la 0 cu piese fabricate manual. Constructia a costat 3 millioane de lire.

#1395
Postat 07 noiembrie 2014 - 17:03
#1396
Postat 08 noiembrie 2014 - 09:19
#1398
Postat 09 noiembrie 2014 - 17:11
#1399
Postat 28 noiembrie 2014 - 21:54
Si uite aici o intrebare, la noi in tara mai circula trenuri de marfa mixte, eu de ani buni nu am mai vazut trenuri cu o compunere mixta?
#1400
Postat 29 noiembrie 2014 - 11:55
Pe langa multe lucruri interesante legate de "impletirea armonioasa" a caii ferate cu soselele, respectiv strazile, am observat lipsa aproape totala a pomilor din zonele cu cladiri. In schimb se vede o densitate mare de pomi la marginea orasului...Asa, ochiometric, orasul Jackson MI este cam pe aceeasi paralela cu noi, putin mai la sud chiar (42o 15' fata de Timisoara situata la paralela de 45o 44'), deci in linii mari putem vorbi de aceeasi clima...
Spun asta celor care regreta "padurea" din Libertatii si care vor muri de caldura la vara cand vor traversa aceasta piata...
Apropo, orasul Jackson (MICHIGAN) este supranumit si "orasul rozelor" si are ... 33 000 de locuitori...