STP Timișoara Forum: Amenajare complex rutier Michelangelo - Etapa 1 - Pasajul Leonardo da Vinci, reabilitarea podului Michelangelo - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (90 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Amenajare complex rutier Michelangelo - Etapa 1 - Pasajul Leonardo da Vinci, reabilitarea podului Michelangelo (finalizat) - din fonduri UE

#1241 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 21 octombrie 2014 - 19:03

Statia Universitatea Dimitrie Cantemir?

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Pasaj Michelangelo - 2014.10.21 - 01.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Michelangelo - 2014.10.21 - 02.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Michelangelo - 2014.10.21 - 03.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Michelangelo - 2014.10.21 - 04.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Michelangelo - 2014.10.21 - 05.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Michelangelo - 2014.10.21 - 06.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Michelangelo - 2014.10.21 - 07.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Michelangelo - 2014.10.21 - 08.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Michelangelo - 2014.10.21 - 09.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Michelangelo - 2014.10.21 - 10.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Michelangelo - 2014.10.21 - 11.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Michelangelo - 2014.10.21 - 12.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Michelangelo - 2014.10.21 - 13.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Michelangelo - 2014.10.21 - 14.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Michelangelo - 2014.10.21 - 15.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Michelangelo - 2014.10.21 - 16.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Michelangelo - 2014.10.21 - 17.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Michelangelo - 2014.10.21 - 18.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Michelangelo - 2014.10.21 - 19.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Michelangelo - 2014.10.21 - 20.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Michelangelo - 2014.10.21 - 21.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Michelangelo - 2014.10.21 - 22.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Michelangelo - 2014.10.21 - 23.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Michelangelo - 2014.10.21 - 24.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Michelangelo - 2014.10.21 - 25.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Michelangelo - 2014.10.21 - 26.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Michelangelo - 2014.10.21 - 27.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Michelangelo - 2014.10.21 - 28.jpg

7

#1242 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 21 octombrie 2014 - 19:16

Legat de statia de la BRD, locatia este buna insa prost executata...Am impresia ca autobuzul va ramane pe jumate pe banda I. Si toate astea chiar daca a mai ramas spatiu liber intre adapostul pentru calatori si trotuar, spatiu care nu va fi folosit la nimic...

Ori avem copertine pentru calatori pe trotuare ca sa nu "sacrificam" cativa metri patrati de iarba sau buruieni, ori tinem autobuzele pe banda I de circulatie desi in acest caz se putea rezolva altfel...
1

#1243 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 21 octombrie 2014 - 22:05

Ok, doar pe mie mi se pare ca o tampenia mai mare nici ca se putea?

Si daca ingeniozitatea invingea, si mutau statia dupa iesiera din pasaj, ca astfel autobuzul sa aibe prioritate si sa poata trece prin pasaj... :Facepalm_emote_gif:

Idem pe celalat sens...
1

#1244 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 22 octombrie 2014 - 17:54

Pai nu cred ca era bine si asta din mai multe motive...

Se poate observa ca aceasta statie (de la BRD) a fost trasa mai aproape de colt (simetrica cu cealalta de pe sens invers) unde lumea poate cobora pentru asi schimba directia de mers, chiar pietonala...

Apoi daca era dincolo de iesirea din pasaj, traseul autobuzului se incrucisa (intersecta) cu cei care vin de pe bretea. In aceste conditii cineva trebuia sa aibe cedare de prioritate si probabil ca cei de pe bretea ar fi fost opriti pentru trecerea autobuzului prin fata lor...Si tot in aceasta situatie calatorii care coborau la Cantemir si vroiau sa mearga pe Cluj sau Michelangelo, aveau ce veni inapoi...


Este mai logic asa decat ... altfel. Pe mine ma ingrijoreaza mai degraba semafoarele din intersectie decat amplasarea statiilor RATT...
3

#1245 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 22 octombrie 2014 - 21:01

Vezi postareamile, la 22 octombrie 2014 - 17:54, a spus:



Apoi daca era dincolo de iesirea din pasaj, traseul autobuzului se incrucisa (intersecta) cu cei care vin de pe bretea. In aceste conditii cineva trebuia sa aibe cedare de prioritate si probabil ca cei de pe bretea ar fi fost opriti pentru trecerea autobuzului prin fata lor...Si tot in aceasta situatie calatorii care coborau la Cantemir si vroiau sa mearga pe Cluj sau Michelangelo, aveau ce veni inapoi...



In cazul de fata, este LOGIC ca cei care intra de pe bretea sa piarda prioritatea. Cei din pasaj au prioritate, la fel cum ai si cand circuli pe AS, fata de cei care intra. Deci nici o problema aici. "Simetria", o tampenie de altfel, dupa parerea mea in cazul de fata, se putea pastra daca se elimina pur-si-simplu statia de la colt, si autobuzul oprea la UVT. Sa nu uitam ca vorbim de un E. :rolleyes:
0

#1246 Userul este online   InF3rNO0o 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 312
  • Inregistrat: 24 decembrie 11

Postat 23 octombrie 2014 - 15:36

o poza interesanta de pe http://www.timisoara...gelo-vezi-cand/ e bine ca lucreaza si pe ploaie, nu ma asteptam
:naughty1:
Imagine postata

Aceasta postare a fost editata de InF3rNO0o: 23 octombrie 2014 - 15:37

1

#1247 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 23 octombrie 2014 - 16:56

Vezi postareacseh_17, la 22 octombrie 2014 - 21:01, a spus:

In cazul de fata, este LOGIC ca cei care intra de pe bretea sa piarda prioritatea. Cei din pasaj au prioritate, la fel cum ai si cand circuli pe AS, fata de cei care intra. Deci nici o problema aici. "Simetria", o tampenie de altfel, dupa parerea mea in cazul de fata, se putea pastra daca se elimina pur-si-simplu statia de la colt, si autobuzul oprea la UVT. Sa nu uitam ca vorbim de un E. :rolleyes:



Pai nu-ti dai seama ca aceasta intersectie este sau poate deveni un nod de transbordare si atunci daca am treaba la BRD-ul central sau Termal si ma duc in directia Sagului cu E8 sau in directia Freidorf cu E7 de ce sa merg pe jos pana la UVT cand pot lua autobuzul de la coltul intersectiei?...Ca ti se pare tie mai normal asa... :Facepalm_emote_gif: ...

Apoi cu prioritatile, s-ar putea ca amandoua banzi, si cea din pasaj, si cea de pe bretea sa aibe "prioritate", in sensul sa aibe dunga continua intre ele pe o lungime > de 100 m si abia apoi sa inceapa (re)incadrarile...In acest sens pe Delfinului vei putea face stanga doar daca vi de pe bretea...Iar cei care vin de sub pasaj vor fi obligati sa mearga doar inainte spre Pestalozzi...Si cam asa ar fi logic sa se desfasoare lucrurile...

Iar apropo de circulatia de pe AS, cei care intra n-au cedeaza ci au banda de accelerare in fata lor!... Adica "hai, prinde voteza, dai bataie, nu sta!" :)
-1

#1248 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30187
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 23 octombrie 2014 - 18:41

Mile, pe autostrada ai cedeaza trecerea la intrare, asta prin tari serioase, unde magnetii nu fura semnele de circulatie. Daca banda de incadrare se termina si prima banda nu e libera, vei fi nevoit sa opresti pana ce poti intra in autostrada. Pe vremuri, cand traficul era lejer, se trecea pe banda a doua pentru a facilita accesul celor care intrau in autostrada. Acum, la cate camioane vin pe prima banda, nu prea mai se practica (doar daca e posibil)
1

#1249 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 23 octombrie 2014 - 18:52

N-am umblat mult pe autostrazi insa pe unde am umblat puteai intra relativ lejer din lateral pe autostrada accelerand pe acea banda de acceleratie...

Inclusiv pe autostrazile din zona Barcelonei...

Oricum, sunt curios cum se va face marcajul la iesirea din pasaj...
0

#1250 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 24 octombrie 2014 - 16:23

Vroiam sa fac azi niste poze, dar din pacate n-am reusit, erau doi politisti comunitari si mai multi omuleti cu geaca de piele maro si ochelari fumurii, care supravegheau cam toate locurile strategice din zona. Un lucru este cert, zona este foarte bine "supravegheata". :eusa_think:
0

#1251 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 24 octombrie 2014 - 16:36

Si eu am avut retineri sa fac poze in orice loc pentru ca erau multi ingineri. Dar am fost cu bicicleta care imi asigura un avantaj de mobilitate fata de pietoni. In orice caz este evident ca au intrat in priza si acum chiar lucreaza intens.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Pasaj Michelangelo - 2014.10.24 - 01.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Michelangelo - 2014.10.24 - 02.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Michelangelo - 2014.10.24 - 03.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Michelangelo - 2014.10.24 - 04.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Michelangelo - 2014.10.24 - 05.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Michelangelo - 2014.10.24 - 06.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Michelangelo - 2014.10.24 - 07.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Michelangelo - 2014.10.24 - 08.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Michelangelo - 2014.10.24 - 09.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Michelangelo - 2014.10.24 - 10.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Michelangelo - 2014.10.24 - 11.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Michelangelo - 2014.10.24 - 12.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Michelangelo - 2014.10.24 - 13.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Michelangelo - 2014.10.24 - 14.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Michelangelo - 2014.10.24 - 15.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Michelangelo - 2014.10.24 - 16.jpg

3

#1252 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 24 octombrie 2014 - 22:20

La pod, eu nu inteleg rolul acelui pat de cablu rosu in exterior, din moment ce s-au montat zeci de trasee sub trotuar.
1

#1253 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 24 octombrie 2014 - 22:51

Iluminat exterior? :eusa_think:
0

#1254 Useril este offline   ddtm 

  • Membru începător
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 16
  • Inregistrat: 21 ianuarie 12

Postat 25 octombrie 2014 - 13:43

Buna observatie
0

#1255 Useril este offline   paulsteit 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 35
  • Inregistrat: 21 august 13

Postat 25 octombrie 2014 - 14:57

mare lucru sa-l fi pus pe sub... sau sa-l fi "ingropat" in trotuar
0

#1256 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30187
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 25 octombrie 2014 - 17:39

Totul pare frumos pana nu vezi pozele cu partea dinspre UVT, unde nu prea s-a facut nimic. :(
0

#1257 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 25 octombrie 2014 - 21:51

Au inceput sa faca...

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Pasaj Michelangelo - 2014.10.25 - 01.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Michelangelo - 2014.10.25 - 02.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Michelangelo - 2014.10.25 - 03.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Michelangelo - 2014.10.25 - 04.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Michelangelo - 2014.10.25 - 05.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Michelangelo - 2014.10.25 - 06.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Michelangelo - 2014.10.25 - 07.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Michelangelo - 2014.10.25 - 08.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Michelangelo - 2014.10.25 - 09.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Michelangelo - 2014.10.25 - 10.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Michelangelo - 2014.10.25 - 11.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Michelangelo - 2014.10.25 - 12.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Michelangelo - 2014.10.25 - 13.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Michelangelo - 2014.10.25 - 14.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Michelangelo - 2014.10.25 - 15.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Michelangelo - 2014.10.25 - 16.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Michelangelo - 2014.10.25 - 17.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Michelangelo - 2014.10.25 - 18.jpg
  • Imagine atasata: Pasaj Michelangelo - 2014.10.25 - 19.jpg

5

#1258 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 28 octombrie 2014 - 04:11

Poze de ieri seara (27.10.2014).

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 001.jpg
  • Imagine atasata: 002.jpg
  • Imagine atasata: 003.jpg
  • Imagine atasata: 004.jpg
  • Imagine atasata: 005.jpg
  • Imagine atasata: 006.jpg

6

#1259 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 28 octombrie 2014 - 21:09

Sa inteleg ca s-a ingropat tot ce trebuie, si urmeaza sa fie turnata baza de beton, plus finisajele laterale, ca mai apoi sa ajungem la asfaltare? :eusa_think:
0

#1260 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 29 octombrie 2014 - 11:53

Vezi postareaDoppler, la 18 octombrie 2014 - 20:31, a spus:





Iata si "raspunsul oficial"...Nu este acelasi proiect insa se face simultan cu pasajul...


Era bine daca pe Splaiul Nistrului, pe sensul Baile Neptun > Pestalozzi se creau la un moment dat doua benzi catre sensul giratoriu, una pentru mers inainte catre pasaj iar cealalta pentru stanga catre Fabrica de Bere. S-ar scurta coada care vine dinspre pod...Poate data viitoare se va gandi cineva si la asta, peste 20 de ani...


Citeaza

Soferi, vi se pregateste o surpriza, la Timisoara! Ce se va intampla intre strada Pestalozzi si Baile Neptun?

28 octombrie, 2014 - 4:57 PM


TIMISOARA. Se asfalteaza la foc automat strazile care vor strajui Pasajul Michelangelo, adica strazile Parvan si Pestalozzi! In acelasi timp se lucreaza la amenajarea fundatiei in zona intrarilor in subteran.

Primarul are o noutate pentru soferii timisoreni. Chiar daca proiectul pe bani europeni pentru constructia pasajului Michelangelo se opreste la fantana arteziana din sensul giratoriu de la Pestalozzi, Robu anunta ca nu va lasa asa cum e acum artera Splaiul Nistrului, care duce din sens spre Baile Neptun, respectiv Podul Decebal.
Cu alte cuvinte, se va reface si aceasta portiune, cu bani de la bugetul local.



Opinia Timisoarei
2

Arata acest topic


  • (90 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi