STP Timișoara Forum: ✈ Aeroportul Traian Vuia [TSR] - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (97 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

✈ Aeroportul Traian Vuia [TSR]

#261 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 26 octombrie 2014 - 21:43

Citeaza

Aceleasi probleme sunt astazi cu strangularea traficului in oras datorita liniei ferate, care nu ingaduie sosele decat in cateva puncte bine definite.


Teorie mai mult falsa decat reala...Prin repetarea excesiva a acestei teorii ea devine credibila...Exact ca si piesele muzicale nevaloroase difuzate excesiv pe posturile comerciale de radio ajung dupa un timp sa fie fredonate mai de toata lumea iar uneori ajung sa fie chiar si "hituri"... :Facepalm_emote_gif:
0

#262 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 27 octombrie 2014 - 21:51

Nu retin cand / unde / de cine a fost infirmata teoria.. avem un link? :)
0

#263 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 28 octombrie 2014 - 10:06

Trebuia sa pun in ghilimele cuvantul "teorie"...mi-a scapat!

Iar aceasta "teorie" este infirmata mai peste tot in lume, unde avem situatii similare si ele nu incurca cu nimic restul traficului, fie auto, fie pietonal, fie ciclist,...
Nu trebuie sa-ti dau un link anume, la sectiunea video de pe acest forum avem situatii numeroase similare celei de la noi, chiar mult mai "aprige" si care au fost solutionate astfel incat ele sa functioneze...iar acei locuitori n-au fite in cap.

Ca noi nu suntem in stare mental si financiar sa le rezolvam, este problema noastra, ca noi nu acceptam sa ne treaca trenul sau tramvaiul pe strada noastra, este iarasi problema noastra, ca noi nu suntem in stare sa vedem partea pozitiva a faptului ca avem traseu de cale ferata prin mijlocul orasului si sa exploatam la maxim acest lucru este iarasi problema noastra, ca pe noi ne deranjeaza pana si Bega prin mijlocul orasului si am vrea daca s-ar putea, s-o mutam la margine pentru ca ne incurca traficul din oras (prin lipsa podurilor suficiente), este iarasi problema nostra, ca nu suntem in stare sa "impletim" cele doua cai de transport (Bega si calea ferata) ci le dorim desfiintate este problema noastra si a mentalitatii noastre distructive...


Si am spus "teorie" pentru ca inclusiv autoritatile au lansat aceasta "teorie" conform careia Bega si calea ferata incurca foarte mult traficul iar foarte multi timisoreni si colegi de pe forum marseaza pe ea, ea fiind una falsa...


Problema este ca de 80 de ani nu s-a facut absolut mai nimic legat de "strapungeri" noi ale caii ferate, ca sa nu mai pomenesc de ridicarea ei pe teritoriul orasului pe stalpi...Apoi, tot pe acelasi traseu se poate construi o linie de metrou usor care sa plece din Steaua-Fratelia pana la aeroport cu trecere, evident pe la gara si centru (700, mall, Fabric)...

Pe Bega nu s-au construit poduri in locatii noi de peste 60 - 70 de ani...

Si toate astea in conditiile in care numarul de autovehicule a crescut enorm fata de 1930-1940 iar numarul locuitorilor a crescut de la 91 000 in 1930 la peste 300 000 in 2011...

Deci este vorba de NEPUTINTA autoritatilor in domeniul infrastructurii de a tine pasul cu dezvoltarea orasului in ultimii 60-70-80 de ani!...
1

#264 Useril este offline   cstm 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 400
  • Inregistrat: 14 ianuarie 14
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 13 noiembrie 2014 - 00:17

"„În cadrul Master Planului General de Transport al României care reprezintă strategia naţională a Ministerului Transporturilor pentru perioada 2015-2030, au fost incluse două obiective majore, atât la nivel naţional, cât şi la nivel european. Valoarea totală a realizării acestor obiective este de 82,2 milioane de euro, fonduri nerambursabile. Este vorba de realizarea unui Terminal Intermodal de Marfă şi a unui Terminal Intermodal de Pasageri. Aceste obiective au fost incluse în Master Plan la capitolul 7 – Transport Aerian”, au anunţat reprezentanţii Aeroportului din Timişoara.
Terminalul de Marfă va include Centrul Cargo, platforma de staţionare aeronave, terminalul de cale ferată, reabilitarea liniei ferate existente în perimetrul aeroportului şi conectarea acesteia la reţeaua naţională, parcări pentru autovehicule şi conexiuni de transport. Deocamdată, Comisia Europeană a aprobat efectuarea studiilor tehnice şi de fezabilitate necesare demarării acestui proiect, studiile urmând să fie finalizate anul viitor."

http://www.tion.ro/a...ne-euro/1477250
0

#265 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6118
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 13 noiembrie 2014 - 10:27

Ca sa inlaturam orice motive de confuzie, atasez 2 screenshot-uri dupa paginile 327 si 328 (din 512), din versiunea Septembrie 2014 de Master Plan, unde, la subcapitolul 7.4 Interventii in domeniul Transportului Aerian, scrie urmatoarele chestiuni la paragragul denumit Programul de Modernizare pentru TSR:
Imagine atasata: MP-Program-Modernizare-TSR-pag.327.png Imagine atasata: MP-Program-Modernizare-TSR-pag.328.png
Eu inteleg ca pana prin 2025 este programat doar un stdiu pentru determinarea oportunitatii realizarii terminalului Cargo, actiune reflectata corespunzator in suma de 82,2 ME, in care totusi grosul reprezinta eventuale investitii pentru sporirea capacitatii terminalelor de pasageri.

Later Edit
Am gasit pe website-ul Comisiei Europene un comunicat dupa care e posibil sa se fi luat autoritatile aeroportuare timisorene:

Citeaza

Programul TEN-T va cofinanța, cu 1 milion de euro, studii pentru construcția unui terminal intermodal la Aeroportul Internațional Timișoara din România, având ca scop promovarea integrării transportului de marfă în rețelele TEN-T de transport aerian, feroviar și rutier.

Acest proiect cuprinde un studiu de fezabilitate, precum și studii tehnice, economice și de mediu care vor sta la baza proiectării și construcției terminalului. Se preconizează ca, după terminarea sa, întregul proiect să contribuie la dezvoltarea intermodală a transportului de marfă, promovând astfel dezvoltarea economică generală a regiunii.

Proiectul a fost selectat pentru a primi finanțare din partea UE, cu ajutorul unor experți externi, în cadrul Cererii anuale de propuneri TEN-T 2013, prioritatea „Transport multimodal”. Implementarea sa va fi monitorizată de INEA, Agenția Executivă pentru Inovare si Rețele a Comisiei Europene.

Proiectul trebuie să fie finalizat până la sfârșitul anului 2015.

1

#266 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 13 noiembrie 2014 - 12:14

Am doua comentarii de facut...

1) Observ ca se vor adauga alte si alte acareturi la TSR pe langa cele existente si asta peste multi ani de zile dar nimic nici nu-i cert...

2) Observ ca s-a facut o alta clasificare a aeroporturilor din tara. Daca pana de curand am avut 3 aeroporturi internationale (din cate stiu), Coanda, Kogalniceanu si Vuia, acum vom avea unul International Major si alte doua-trei Hub International...

Sa se inteleaga, capitala e CAPITALA!...Ca la telefonie fixa (caci la mobila suntem egali deocamdata!), ca la placute auto, etc.,... :)
2

#267 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6118
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 13 noiembrie 2014 - 16:13

Eu sunt insa stupefiat de previziunile pentru aeroportul din Craiova.

Inserez mai jos tabele si figuri din cadrul Capitolului 7 - Transport Aerian al Master Planului (editia Septembrie 2014), incepand cu pagina 308.
- PAX-ul din anul 2011, precum si situatia si clasificarea aeroporturilor din Romania (statistica):
Imagine atasata: MP-Aeroporturi-Ro-PAX-2011-Tabel-7.1.png Imagine atasata: MP-Aeroporturi-Ro-2011-Figura-7.1.png

- Zona de captare a aeroporturilor si clasificarea viitoare:
Imagine atasata: MP-Aeroporturi-Ro-Zona-Captare-Tabel-7.2.png Imagine atasata: MP-Aeroporturi-Ro-Prognozat-2020-Figura-7.2.png

- Prognoze PAX 2020 - 2025:
Imagine atasata: MP-Aeroporturi-Ro-PAX-Prognozat-2020-Tabel-7.3.png Imagine atasata: MP-Aeroporturi-Ro-PAX-Prognozat-2025-Tabel-7.4.png

- Prognoze necesar platforme aeroportuare 2020 - 2025:
Imagine atasata: MP-Aeroporturi-Ro-Necesar-Platforme-Prognozat-2020-Tabel-7.6.png Imagine atasata: MP-Aeroporturi-Ro-Necesar-Platforme-Prognozat-2025-Tabel-7.7.png

Se poate observa cu ochiul liber ca Aeroportul din Craiova este impins in fata, estimarile AECOM (sau ale celor care au comandat documentele) spunand ca acesta va ajunge cel de-al doilea ca importanta in Romania anilor 2020 - 2025! :Facepalm_emote_gif:
Situat la doar 2 - 3 ore, durata de deplasare cu masina, fata de Otopeni. Va vine sa credeti?!
2

#268 Useril este offline   maximus 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 122
  • Inregistrat: 02 martie 14
  • Sexul:masculin

Postat 27 noiembrie 2014 - 17:06

O minte creata a gasit solutia pentru Aeroportul Timisoara prin eliminarea celor 15 minute gratuite in parcare. Suma incasata cu 1 leu/10 minute de parcare nu cred ca va fi semnificativa, insa imbulzeala provocata de cei care vor opri in sensul de langa bariera pentru a lasa pe cineva va fi. Daca pana acum lasai pasagerul si ieseai cu tichetul, acum trebuie sa cauti loc de parcare, sa stai la coada pentru plata de 1 leu si apoi sa parasesti parcarea.
0

#269 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6118
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 27 noiembrie 2014 - 17:56

Inseamna ca business-ul merge nasol daca au ajuns sa se uite si la acel 1 leu.
Am auzit din anumite surse ca de cand a revenit idolul este o degringolada totala.
0

#270 Useril este offline   maximus 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 122
  • Inregistrat: 02 martie 14
  • Sexul:masculin

Postat 27 noiembrie 2014 - 18:16

Alta investitie inutila facuta acolo in ultimele luni este un cititor de cod de bare (pentru boarding pass) pus inaintea celor de la politia de frontiera. Cat timp politia de frontiera cere si verifica boarding-passul de fiecare data nu vad ce simplifica acea noua bariera instalata...
0

#271 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 28 noiembrie 2014 - 10:19

Vezi postareaMHN, la 13 noiembrie 2014 - 16:13, a spus:

Se poate observa cu ochiul liber ca Aeroportul din Craiova este impins in fata, estimarile AECOM (sau ale celor care au comandat documentele) spunand ca acesta va ajunge cel de-al doilea ca importanta in Romania anilor 2020 - 2025! :Facepalm_emote_gif:
Situat la doar 2 - 3 ore, durata de deplasare cu masina, fata de Otopeni. Va vine sa credeti?!



Pai tocmai acesta este motivul...Aeroport alternativ pentru Capitala...Unul la est, Kogalniceanu, si altul la vest, Craiova, ambele la 2 - 3 ore de Otopeni!
0

#272 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10593
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 29 decembrie 2014 - 23:33

Atunci si noua ne ramine alternativa mai ieftina, Budapesta, aflat deocamdata la 3 ore, mai putin in viitorul apropiat:

Imagine atasata: Timisoara - Aeroport Budapesta.jpg

Aeroportul TM astazi.

BRD pe fatada principala? Ce aeroport mai are reclama la o banca?

Imagine atasata: Aeroport TV - 2014.12.29 - 01.jpg

Operatiunea de degivrare a aripilor avionului... Traian Vuia: :coolspeak:

Imagine atasata: Aeroport TV - 2014.12.29 - 02.jpg
1

#273 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 29 decembrie 2014 - 23:39

O fi sediul BRD inchiriat pentru activitati aeroportuare. :04:
1

#274 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 30 decembrie 2014 - 09:58

Aeroportul Traian Vuia ramane in continuare penibil...Am fost atat vineri seara (dupa ora 22) la aeroport cat si ieri dupa masa (dupa ora 17)...

Iata (doar) cateva cateva aspecte ...

Locul de asteptare a pasagerilor de pe cursele externe este extrem de ingust si se afla chiar in fata celor 3 usi automate care, culmea, chiar functionau toate 3. Asta vara functiona doar una pentru a nu intra caldura. Acum functionau toate 3 iar prezenta celor care isi asteptau "rudele" in vecinatatea usilor (a senzorilor) faceau ca acestea sa fie mai mereu deschise inlesnind patrunderea frigului de afara si formarea curentilor de aer foarte reci in "sala de asteptare"...


Nu mai pomenesc de aglomeratia de ieri din aeroport datorata suspendarii si anularii unor curse la plecare! Spatiu total insuficient in conditii normale dar in situatii deosebite, extreme, cum a fost ieri!...


Apoi, atat vineri cat si luni, n-am reusit sa ies in mod civilizat din parcarea cu plata, dupa ce in prealabil am platit pentru acest lucru...
Dupa ce timp de ani de zile n-am avut nici o problema sub acest aspect, iata ca de cand se taxeaza si primele minute de parcare si s-a schimbat sistemul, am avut probleme la iesire la interval de 3 zile. Si nu numai eu ci toti care am vrut sa iesim in acele momente. Aparatul nu recunostea plata si ca atare bariera nu s-a ridicat. A fost nevoie de claxoane ca sa vina angajatul cu "ridicarea barierei", moment in care ne cerea si chitanta ca dovada de plata, chitanta pe care personal nici n-am fost atent in ce buzunar am bagat-o. Asta vineri seara. Luni seara am tinut-o in mana pentru orice eventualitate si bine am facut pentru ca, dupa cum spuneam, mi-a fost necesara si luni. Aveam deja experienta, stiam ce am de facut (cu chitanta)!...


Apoi, avionul lui Traian Vuia ar fi stat mult mai bine in interiorul aeroportului, in sala de asteptare. In mod cert ar fi fost vazut si admirat de mai multa lume. Si mai protejat de intemperii! Sunt absolut convins ca Vuia nu-l tinea in bataia vantului, a ploii si a zapezii...Numai ca iarasi apare problema spatiului insuficient!

Iata doar cateva aspecte de suprafata insa cu bataie adanca!
2

#275 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6118
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 19 ianuarie 2015 - 15:30

Comunicat de presa:

Citeaza

Evolutia traficului aerian in 2014

Anul 2014 a însemnat pentru Aeroportul Internaţional Timişoara un an de cotitură în ceea ce priveşte traficul aerian. Profilul pasagerilor s-a schimbat, au fost introduse destinaţii noi şi aeronavele au zburat cu mai mulţi pasageri, la fiecare cursă.

În 2014, Aeroportul a înregistrat 735.469 pasageri imbarcaţi/debarcaţi din Timişoara, cu 4.81% mai mult faţă de 2013.
Dacă în perioada anterioară, o pondere mare a traficului de pasageri o reprezenta traficul de tranzit (42% în 2008, scăzând apoi până la 7% în 2013), în 2014, pasagerii locali, îmbarcaţi/debarcaţi din Timişoara şi din regiunile adiacente reprezintă o majoritate covârşitoare (99,91% pasageri locali şi doar 0,09% pasageri aflaţi în tranzit).
Numărul de zboruri a scăzut faţă de anul precedent de la 11.292 zboruri la 10.293, însă putem constata o eficientizare a curselor, iar gradul de ocupare a aeronavelor a crescut cu 14%.

“Această tendinţă se regăseşte la nivel mondial, prin optimizarea numărului de zboruri pentru a avea un grad de încărcare cu pasageri a fiecărei aeronave cât mai ridicat, în funcţie de profilul pasagerilor, de destinaţii şi de aeronavele cu care se operează, (aeronave cu capacitate mare, eficienţă crescută). Aceste schimbări au fost determinate în special de principiile de eficienţă economică care guvernează politica comercială a companiilor aeriene, prin creşterea ponderii zborurilor de tip low-cost şi în acelaşi timp prin restructurarea modelului de afaceri al companiilor aeriene regionale. Aceste principii s-au manifestat evident şi la Aeroportul Timişoara”, a declarat directorul aeroportului, Daniel Idolu.

Ca pondere pe companii aeriene, la numărul de pasageri, Wizzair deţine o cotă de 53% (în creştere faţă de 2013), urmată de compania Lufthansa (în creştere) şi de Tarom (în stagnare). Cea mai mare scădere a avut-o compania Carpatair, cauzată de retragerea de pe piaţa din Timişoara în ianuarie 2014 şi intrarea în insolvenţă.

Cursele charter au înregistrat o creştere mare în 2014, numărul de pasageri înregistraţi în perioada mai-octombrie fiind cu 78% mai mare faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent. Antalya a fost destinaţia favorită, însă turiştii s-au îndreptat şi spre trei insule greceşti Skiathos, Zakynthos şi Creta.

În 2014, destinaţiile preferate de pasageri au fost Munchen, Bucureşti, Londra şi Bergamo. Tot în cursul anului trecut au fost incluse şi noi destinaţii: Bruxelles, Bari, Frankfurt şi Memmingen (Munchen Vest), precum şi două noi zboruri de vacanţă, curse charter operate de agenţii de turism spre Zakynthos şi Skiathos. În prezent, Aeroportul Internaţional Timişoara are 16 destinaţii importante din Europa, dintre care două aeroporturi (Bucureşti şi Munchen) oferă şi zboruri de conexiune.
În ceea ce priveşte traficul de marfă, în cursul anului 2014 s-a înregistrat o creştere de 21% faţă de anul precedent, fiind procesate 1937 tone.
Anul 2015 va însemna pentru Aeroportul Internaţional Timişoara o creştere a traficului de pasageri, dar şi destinaţii noi – din luna martie este anunţată deschiderea rutei spre Torino. În permanenţă, administraţia Aeroportului poartă negocieri cu companii aeriene în vederea deschiderii de noi rute accesibile direct din Timişoara.

“Traficul aerian al unui aeroport este expresia profilului şi dimensiunii economicie, sociale şi demografice a regiunii. Companiile aeriene, la fel ca şi aeroporturile, îşi dimensionează afacerea în funcţie de studii de piaţă care sunt în legătură directă cu viaţa economică, socială, sportivă, culturală şi turismul unei regiuni, precum şi în funcţie de interesul şi disponibilitatea locuitorilor regiunii de a se deplasa spre anumite destinaţii (de vacanţă sau de afaceri). Regiunea geografică deservită de Aeroportul Internaţional Timişoara are un anumit profil, iar companiile aeriene îşi calibrează planul de afaceri şi decizia de a opera la şi de la Timişoara în funcţie de această piaţă. Rolul administraţiei aeroportului este de a asigura o infrastructură aeroportuară performantă şi de a negocia condiţiile comerciale de operare în avantaj reciproc. În prezent, Aeroportul Timişoara deţine şi exploatează o infrastructură pe zona de operaţiuni aeriene de cel mai înalt nivel şi a încheiat contracte comerciale profitabile pentru aeroport şi pentru companiile aeriene. O companie aeriană va iniţia sau va dezvolta trafic aerian la Timişoara după principii de eficienţă economică şi nu după considerente politice sau subiective.”, a declarat directorul Aeroportului Timişoara, Daniel Idolu.

Imagine atasata: Infografic-Trafic-2014.png
aerotim.ro
4

#276 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10593
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 21 ianuarie 2015 - 15:55

Citeaza

Un sistem performant ce va permite aterizarea aeronavelor şi pe ceaţă deasă va fi pus în funcţiune la începutul lunii februarie, pe Aeroportul Internaţional Timişoara. Până în prezent, ceaţa a fost principalul motiv pentru întârzierea sau chiar redirecţionarea unor aeronave ce trebuiau să aterizeze la Timişoara.

Odată pus în funcţiune noul sistem, aeronavele vor putea ateriza pe Aeroportul Internaţional Timişoara, chiar dacă vizibilitatea va fi de doar 200 de metri, pe direcţia de aterizare principală, dinspre est, sau de 350 de metri pe direcţia vest. De asemenea, plafonul norilor va putea fi sub 30 de metri pe direcţia principală de aterizare şi de 30 de metri pe direcţia vest. Noul sistem va reduce astfel distanţa minimă de operare cu circa 150 – 200 de metri şi va aduce Aeroportul Internaţional Timişoara într-o nouă categorie de operare: III A.
...
Aceștia au menţionat că noile dotări tehnice ale aeroportului trebuie corelate cu dotările tehnice ale aeronavelor, precum şi cu nivelul de calificare al piloţilor, toate aceste condiţii fiind obligatorii pentru aterizarea şi decolarea în condiţii de vizibilitate redusă.

tion
1

#277 Useril este offline   fastardul 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 42
  • Inregistrat: 01 noiembrie 14
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timișoara

Postat 03 februarie 2015 - 20:20

Citeaza

Senatorul PNL de Timiş Ben-Oni Ardelean a declarat (...): „Cred că trebuie să ne luăm mai în serios menirea şi putem să fim un actor mult mai important în regiune. Am avut discuţii cu ministrul Transporturilor din Turcia, urmând să am o întâlnire cu dumnealui în următoarele săptămâni. Pe agenda discuţiilor sunt mai multe puncte pe care le vom aborda: unul dintre ele este o cursă Turkish Airlines care să lege aerian Timişoara de Istanbul. Bineînţeles că deschiderea este maximă. Am discutat şi cu directorul aeroportului, explicându-i că s-au făcut ceva demersuri acum câţiva ani, dar au fost blocate de partea turcă. Cred că este de bun augur ca Aeroportul Timişoara să fie legat de un hub internaţional pentru a putea mări traficul de pasageri”, a afirmat parlamentarul.



Articol tion.ro - 9 ianuarie 2015
3

#278 Useril este offline   fastardul 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 42
  • Inregistrat: 01 noiembrie 14
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timișoara

Postat 20 martie 2015 - 11:13

STIRE 1
O stire semi-interesanta, pentru ca Lufthansa Cityline opereaza cu E195 si pe TSR-MUC:

Austrian Airlines is pushing its fleet renewal programme forward to this year, it has announced. It will replace its fleet of Fokker aircraft with medium-haul E195 jets.

Rezumat: 17 (din 24) Embraer 195 de la Lufthansa Cityline merg la Austrian Airlines (care trebuie sa inlocuiasca Fokker 70/100) iar Lufthansa Cityline primeste Bombardier CRJ900 de la Eurowings.

STIRE 2 (din 18.02.2015)


Ethiad Airways, Turkish Airlines, Vueling şi Alitalia, interesate de zboruri la Timişoara

Pe scurt:

- Turkish interesata de TSR-IST (poate in triunghi cu CND: TK Timisoara-Constanta-Istanbul)
- Etihad (TSR-Abu Dhabi)
- Vueling (TSR-Manchester)
- Air Europa si Alitalia (TSR-?)

Alitalia cred ca a mai operat de pe TSR pe FCO, la inceputul anilor 2000.

Intrebarea mea pentru cei care va pricepeti mai bine:
Credeti ca ar fi oportuna o cursa TSR-VIE? Fireste, nu cu Austrian, fiind in alianta cu Lufthansa dar poate TAROM?

Aceasta postare a fost editata de fastardul: 20 martie 2015 - 11:31

1

#279 Useril este offline   maximus 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 122
  • Inregistrat: 02 martie 14
  • Sexul:masculin

Postat 20 martie 2015 - 11:31

Vezi postareafastardul, la 20 martie 2015 - 11:13, a spus:

O stire semi-interesanta, pentru ca Lufthansa Cityline opereaza cu E195 si pe TSR-MUC:

Austrian Airlines is pushing its fleet renewal programme forward to this year, it has announced. It will replace its fleet of Fokker aircraft with medium-haul E195 jets.

Rezumat: 17 (din 24) Embraer 195 de la Lufthansa Cityline merg la Austrian Airlines (care trebuie sa inlocuiasca Fokker 70/100) iar Lufthansa Cityline primeste Bombardier CRJ900 de la Eurowings.


Nu este cea mai buna veste. CRJ900 au motoarele in spate si sunt mult mai putin stabile in conditii de interferente. In plus capacitatea lor este mai mica deci se epuizeaza mai repede biletele la clasa economica.
0

#280 Useril este offline   maximus 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 122
  • Inregistrat: 02 martie 14
  • Sexul:masculin

Postat 20 martie 2015 - 11:37

Orice legatura sistematica spre un hub important este utila. In cursele de Munich cel putin jumatate din avion nu are treaba in Munich si poate nici macar in Germania. Din pacate in acest moment nu avem nici o alta varianta serioasa exceptand cele 3 zboruri Lufthansa spre Munich iar asta este o problema reala.
1

Arata acest topic


  • (97 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

4 useri citesc topicul
0 membri, 4 vizitatori, 0 utilizatori anonimi