STP Timișoara Forum: VTM de SUD (Centura de Sud) - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (99 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

VTM de SUD (Centura de Sud) finalizat

#141 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6118
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 17 octombrie 2014 - 14:07

debanat.ro:

Citeaza

Inca un document oficial al Guvernului Romaniei exclude centura Timisoarei! A fost trimis la Bruxelles

Vești oficiale nu foarte grozave în ceea ce privește viitoare centură de sud a Timișoarei: aceasta nu pare să intre în planurile guvernului până în 2020. Ministerul Fondurilor Europene a trimis la Comisia Europeană o propunere pentru Programul Operațional pentru Infrastructura Mare 2014-2020, din care șoseaua care interesează atât de mult timișorenii lipsește. Documentul ar putea fi totuși modificat.

[...]

Mai multe chestiuni interesante in articol...
0

#142 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10593
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 17 octombrie 2014 - 17:10

Ponta aflat la Arad a spus ca primarii nu vor sa faca treaba si dau vina pe el... :censored:
0

#143 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 17 octombrie 2014 - 17:41

Pai, cel putin in cazul nostru asa si e, doar ca trebuie inlocuit "primarii" cu "prefectul". -_-
0

#144 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6118
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 17 octombrie 2014 - 20:37

Ponta are dreptate!
In lumea lui...
0

#145 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 17 octombrie 2014 - 21:02

Ramanem fiecare cu convingerile lui. Asa e cel mai bine. :beer2:
0

#146 Useril este offline   Raoul94 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2401
  • Inregistrat: 15 mai 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 26 octombrie 2014 - 21:08

Indiferent că e campanie sau nu, salut această inițiativă! :beer2:

Imagine atasata: capture-20141026-210645.jpg
3

#147 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 27 octombrie 2014 - 00:05

Reclama electorala de doi bani. Il doare pe el fix la doi metri in spate de centura noastra.
P.S. Semnaturile din tabel sunt realizate de aceasi persoana si nu trebuie sa fi expert grafolog ca sa observi asta.
2

#148 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 27 octombrie 2014 - 09:03

Daca moare si "speranta", ce ne mai ramane?... :intrebare:
1

#149 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 27 octombrie 2014 - 13:34

La cat pricepe romana "politrucul, anticomunit privat" (conform propriilor declaratii la TV), cine stie la ce centura se referea el, daca chiar a semnat vreodata asa ceva. -_-
0

#150 Userul este online   InF3rNO0o 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 312
  • Inregistrat: 24 decembrie 11

Postat 27 octombrie 2014 - 16:22

lasa ca o sa iti faca ponta cu titu centura :Facepalm_emote_gif:
4

#151 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 27 octombrie 2014 - 18:32

Nu, nu cred ca Ponta va face centura, dar sa inteleg ca tu crezi ca Iohannis ti-ar fi construit centura daca prin absurd ar ajunge presedinte? :blink:
Crezi ca odata cu un nou presedinte se vor schimba si prefectii judetelor? -_-
Ce treaba are presedintele cu constructia autostrazilor? Eu stiam ca de asta se ocupa guvernul... :eusa_think:

P.S. Stiu ca optiunile politice starnesc multe pasiuni, dar sa fim realisti... Daca scriu ceva negativ despre candidatul preferat al unora, nu inseamna ca automat cred orbeste ca ...contra-candidatul e mai bun. Incerc sa fiu obiectiv si sa vad dincolo de gargara electorala, respectiv in cazul de fata, asa zisa sustinere a candidatului PNL-PDL pentru acest proiect. Daca va ajunge presedinte nu are nici in clin nici in maneca cu constructia de autostrazi (pur si simplu presedintele nu are atributiuni in acest sens). La fel si in cazul celorlalti 13 candidati (sau cati or mai fi)
1

#152 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10593
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 27 octombrie 2014 - 19:51

A semnat acel candidat, sint convins, si multi ani politicieni. Chestia asta cu stringerea de semnaturi este o mare timpenie, puerila si fara finalitate. Cu toate ca imi doresc sa fie facuta centura sau Spitalul pentru Copii nu as semna pentru asa ceva. Nu as semna nici pentru un candidat pe care sint sigur ca urmeaza sa il votez.

Primaria ar face bine sa nu mai arunce cu bani aiurea, de exemplu cu echipa de fotbal, sa rezolve problema cu subventia CET-ul prin inchiderea lui, cum au facut foarte multe orase si atunci o sa aiba bani si pentru centura, mai ales ca o sa faca economii la reparatia drumurilor.
2

#153 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 28 octombrie 2014 - 09:09

Inchiderea CET-ului timisorean nu este nici pe departe o solutie inteligenta...Doar asa pare la prima vedere...si asta datorita faptului ca CET_ul si-a batut joc ani de zile de clientii sai...

Intotdeauna lucrurile facute la comun sunt mai ieftine...daca se pleaca la "drum" cu seriozitate si nu cu smecherii...

Iata, cel mai bun exemplu si apropiat de noi este TRANSPORTUL IN COMUN, care este mult mai ieftin decat cel individual...

Acelasi principiu functioneaza si in cazul incalzirii la comun...Numai ca in multe situatii intervin tot felul de interese personale sau de grup si lucrurile o iau in alta directie...

Apoi cat de mult s-ar bucura vanzatorii de centrale de apartament si distribuitorii de gaze, instalatorii de retele de gaze, si multi altii, daca s-ar inchide CET-ul timisorean sau in general CET-urile din orasele mari...S-ar crea o piata imensa de desfacere a produselor si serviciilor legate de acest domeniu ...Toate retelele urbane de gaze ar trebui redimensionate, coloane noi in fiecare scara de bloc, ceasuri de gaze la fiecare apartament, etc.,...cate si mai cate...

Mai trebuie spus ca blocurile asa au fost gandite si proiectate ca fiecare apartament sa fie incalzit, pentru un echilibru termic...In cazul incalzirii individuale acest echilibru s-ar sparge...


Deci, atentie ce va doriti, s-ar putea sa se si intample!...Si atunci regretele vor fi tardive...
0

#154 Useril este offline   Shhhh 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1022
  • Inregistrat: 10 mai 12
  • Sexul:masculin

Postat 28 octombrie 2014 - 13:45

Teoria e buna. Pe noi insa practica ne omoara.

Ia si citeste aici un articol dragut despre banii care se duc in CET. Citez din el

Citeaza

Printre acestea, edilul a explicat că societatea Colterm va promova contorizarea individuală cu distribuţie pe orizontală – un nou sistem care le oferă independenţă consumatorilor, care plătesc astfel cât consumă, dar care presupune o investiţie iniţială din partea oamenilor. Reprezentanţii primăriei şi operatorul de termoficare estimează costuri de aproximativ 1.000 de euro per apartament. [...] Noul proiect de reabilitare a reţelelor termice are o valoare de aproape 30 de milioane de euro


Asta ca sa nu aducem aminte de precedentul proiect in valoare de 70 mil EUR conform.


Eu spun urmatoarele:
- DOAR acest nou proiect ar insemna costuri oarecum egale cu instalarea unei centrale proprii pe gaz (costuri pe care le estimez la max 1500 EUR/apartament).
- chiar azi s-au anuntatcateva plati prin compensare ale datoriilor Colterm, o nimica toata, vreo 68 milioane lei. Acum 2 ani s-au platit alte 19 milioane de RON pentru datoriile Colterm
- nu stiu daca sunt corecte cifrele dar subventia anuala pentru Colterm este de 60 milioane de RON. Probabil ca nu e suficient din moment ce tot acumuleaza datorii.

Pe langa astea, pentru consumatorul individual:
- costurile cu incalzirea la comun (in situatia de fata) sunt mai mari decat cele in mod individual cu centrala pe gaz cu toate scumpirile la gaze. Daca se adauga si aveloparea blocurilor, costurile sunt chiar MULT mai mici. Acesta este de altfel si motivul pentru care se tot debranseaza oamenii.
- debransarile continue fac ca aceste costuri sa creasca tot mai mult pe viitor
- mai sunt 65.000 abonati (cifra optimista, zic eu) fata de peste 100.000 acum cativa ani
- cei care au centrala nu beneficiaza de subventie desi cotizeaza cu taxe

Sistemul de incalzire la comun este total ineficient in Timisoara 2014:
- sunt pierderi mari pe trasee
- costuri enorme de intretinere
- repartitia caldurii nu este sustinuta (ce sens are sa pui repartizoare?)

Dupa calculele de sus am avea in medie vreo 60 mil bugetati + 25 mil datorii an de an de utilizat in alte proiecte. Sa zicem ca pastram jumatate pentru a subventiona in continuare caldura individuala pentru cei nevoiasi. Tot ar ramane aproape 10 mil de EUR in fiecare an. Valoarea pentru un singur an ne-ar ajunge sa facem, pe cont propriu, amarata asta de centura (cu finantare de la UE ea fiind estimata la aprox 60 mil EUR). Cu o astfel de suma, in fiecare an am putea face un proiect major de infrastructura.

Scuze de off-topic dar Colterm e un subiect care ma deranjeaza de multa vreme.

De fapt intrasem pe topic pentru a pune un link

Centura de Sud a Timisoarei, tot la stadiul de promisiune. Poate fi depusa spre finantare in 2014-2020

Citeaza

Centura de Sud a Timişoarei, care ar urma să facă legătura între Calea Şagului şi Calea Lugojului, este tot la stadiul de promisiune. Cel puţin acest lucru reiese dintr-un răspuns al CNADNR dat unui membru al forumului peundemerg.ro [MHN?], în care se arată că acest proiect are toată documentaţia necesară şi poate fi depus spre finanţare în perioada 2014-2020.

2

#155 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6118
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 28 octombrie 2014 - 21:31

Este vorba despre mai multe raspunsuri la intrebari adresate autoritatilor intermediare si administrative:
- raspunsul AMPOST transmis catre membrul PUM cu numele de utilizator disney
- raspunsul CNADNR transmis catre membrul PUM cu numele de utilizator medicul de garda

Cele doua raspunsuri sunt destul de complexe si nu se rezuma doar la problema Centurii TM-Sud.
0

#156 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 29 octombrie 2014 - 10:07

@ Shhhh

Ti-as raspunde insa as fi :offtopic: pentru cine stie a cata oara...insa ma abtin, cu mare greutate... :D
0

#157 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6118
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 02 noiembrie 2014 - 03:53

Si mai trist este raspunsul transmis de catre CNADNR catre acelasi membru disney, in data de 30-Oct-2014, din care deducem clar, fara alte dubii, ca Centura TM-Sud nu se afla printre proiectele pentru care CNADNR doreste sa inceapa procedura de atribuire a lucrarilor (licitatia pentru desemnarea constructorului) in urmatoarele 6 luni - 1 an.
Iar deoarece licitatia dureaza cel putin inca 1 an, inseamna ca - in mod cert - nu vom vedea picior de muncitor pe teren in urmatorii 2 ani, adica pana in 2016, inclusiv.

Asa ca nu-l vad bine pe Titu Bojin, conform acestei declaratii:

debanat.ro

Citeaza

Daca pana in 2016 nu incepe santierul la centura, Bojin nu mai candideaza!

Președintele CJ Timiș, Titu Bojin, este atât de sigur că șoseaua ocolitoare a Timișoarei, varianta sud, se va face, încât îi lansează o propunere îndrăzneață primarului Nicolae Robu. Dacă până în 2016, nu încep lucrările, acela dintre ei care a mințit să nu mai candideze la alegeri!

Realizarea centurii de sud a Timișoara este cu bătaie atât de lungă, încât ar putea afecta… alegerile locale din 2016! Cel puțin așa crede președintele CJ Timiș, Titu Bojin. „Reafirm că proiectul centurii de sud este realizat și achitat și este prins pentru finanțare pentru perioada 2014-2020. El va fi prins și în masterplan, pentru finanțarea lucrărilor din proiect. Sper să avem împreună plăcerea de a participa la inaugurarea lucrărilor. Dacă acest proiect nu va fi promovat până la alegerile din 2016, înseamnă că eu nu mai am de ce să candidez. Dacă va fi, înseamnă că a mințit altcineva, care va fi foarte pedant și nu va mai candida el”, a declarat, vineri, Bojin. Șeful social-democraților a reușit să nu pronunțe, timp de mai bine de jumătate de oră, numele primarului Timișoarei, Nicolae Robu.

0

#158 Userul este online   InF3rNO0o 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 312
  • Inregistrat: 24 decembrie 11

Postat 02 noiembrie 2014 - 08:23

Crezi ca ii pasa ? impoartant e sa iasa acu bine alegerile dupaia are timp de alte minciuni. Va dati seama ce bagat in seama e Bojin la Bucuresti daca candidatu lor la presedentie nici macar nu a venit in judet la cerseala de voturi desi a fost prin toate vagaunele de sate si orase.
0

#159 Useril este offline   rumburak 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 28
  • Inregistrat: 07 martie 08
  • Sexul:masculin

Postat 02 noiembrie 2014 - 10:53

Stie ca nu are rost sa vina in fieful basistilor, deghizati in penelisti mai nou
-5

#160 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6118
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 05 noiembrie 2014 - 07:44

rumburak, aici nu esti pe tion sau pe opiniatimisoarei, unde am vazut ca postezi comentarii. Aici esti offtopic.

Un articol documentat, pe renasterea.ro:

Citeaza

Centura de sud a Timișoarei s-a împotmolit la kilometrul zero!

O șosea despre care se vorbește de mai mult timp decât era nevoie ca să fie deja funcțională a ajuns întrebuințată ca monedă de schimb politic.
Printr-un adevărat hățiș de acte adiționale, clamări și promisiuni, un singur lucru pare să fie adevărat: unii nu știu să ceară, iar alții nu prea au chef să dea locuitorilor din această parte de țară un minimum de confort.
Cert este că nici un guvern, cel puțin din 2009 încoace, nu s-a omorât de dragul timișorenilor într-atât încât să le facă o șosea ocolitoare. Pentru cei care au uitat, reamintim că la firava noastră centură de nord s-a lucrat șapte ani, iar pentru cea de sud, după cât se pare, nu există nici măcar proiectul.

Istoria centurii Timișoara Sud începe, așa cum deja se știe la toate nivelurile ierarhice guvernamentale și politice, înainte de 2009, dar atunci era vorba mai mult de un concept. În iulie 2010, la câteva luni de la inaugurarea centurii de nord, încurajați de atenția de care se bucura Timișoara, consilierii locali și județeni aprobau, la unison, una dintre variantele propuse în studiul de fezabilitate.
De fapt, era vorba despre documentaţia ,,Analiză preliminară a variantelor de traseu", care face parte din proiectul ,,Asistenţă Tehnică pentru elaborarea Studiului de Fezabilitate, Proiectului Tehnic, Detaliilor de execuţie şi Documentaţiei de Atribuire pentru variantele de ocolire Bârlad şi Timişoara Sud Programul Operațional Sectorial Transport/2009", beneficiar fiind Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR).
Documentaţia a fost elaborată de Search Corporation în asociere cu TECNIC Consulting Engineering România. Aleșii locali din Timiș și Timișoara dădeau ca termen-limită de finalizare a centurii de sud anul 2013.

De la Bârlad la Toplița e cale lungă
Singura certitudine este că în 2010 exista, la nivelul CNADNR, un proiect de asistență tehnică pentru elaborarea unor studii și documentații. La fel de sigur era că Timișoara Sud se afla la pachet cu Bârladul, dar această realitate avea să se schimbe în curând, pentru că în combinație mai existau și alte localități.
Contractul de finanțare nr. 8 din 13.04.2009 a proiectului din cadrul Programului Operațional Sectorial Transport (POS-T) „Pregătirea pentru construcția variantelor Toplița, Tușnad, Sighișoara, Făgăraș, Huedin, Bârlad și Timișoara Sud” a fost încheiat doar pentru pregătirea documentației.
La acest contract de finanțare au fost adăugate de-a lungul anilor nu mai puțin de cinci acte adiționale, cel mai recent datând din 19.12.2012, în care se specifica faptul că pregătirea documentației, căci despre ea era vorba, trebuie finalizată până la 31.12.2013.

Oare chiar există documentația?
În lipsa unor date oficiale, singurele informații credibile rămân cele de pe site-ul POS Transport.
Conform raportului anual de implementare a acestui program pentru anul 2013, la capitolul „Proiecte cu contracte de finanțare semnate” găsim și punctul „pregătire pachete proiecte 2 completare variante ocolitoare (Toplița, Tușnad, Sighișoara, Făgăraș, Huedin, Bârlad și Timișoara Sud)”.
La valoarea contractului de finanțare figurează suma de 3,25 milioane de euro, din care contribuția UE ar fi de 2,25 milioane, la plăți contractori avem 2,76 milioane (1,59 milioane de la UE), iar la plăți beneficiari (ACP - Autoritatea de Certificare și Plăți), suma de 1,33 milioane de euro.
La toate aceste trei valori, rubrica „procent de alocare” este zero. Tot aici se regăsesc, gata semnate, fazele de construire pentru centurile Alexandria, Caracal, Săcuieni, Carei, Craiova Sud, Mihăilești sau Tecuci, o parte dintre acestea fiind deja în implementare.
Cu alte cuvinte, la alții deja se construiesc șoselele de centură, iar Timișoara abia dacă are documentația pregătită. Cam aceasta este atenția pe care ne-a acordat-o CNADNR în ultimii ani.
Pe site-ul acestei instituții, cele mai proaspete informații referitoare la acest subiect sunt vechi de... aproape doi ani, adică din 23.01.2013. Cât despre finanțarea lucrărilor propriu-zise, tocmai am fost tăiați de pe listă, conform unui recent document al ministerului de resort.

Harță fără folos
În timp ce este destul de greu să aflăm dacă măcar documentația pentru centura de sud a Timișoarei este pregătită, pe plan local, acest subiect este ori motiv de harță, ori de asigurări că totul merge bine.
Nimeni nu se înghesuie să pună punctul pe „i”, pentru că nici un partid care s-a perindat pe la Ministerul Transporturilor nu e „inocent” în privința faptelor bune față de această parte de țară: unii au vrut să subordoneze aeroportul din Timișoara celui din Arad, altora nu le-a păsat deloc de acest subiect sau aveau interese către altă zonă istorică, iar cei mai noi ne-au sărit din Masterplanul general de transport pe țară.
Conform obiceiului, dacă până să avem centură de nord au durat vreo doi ani planificarea și șapte ani construirea, adică nouă în total, referitor la cea de sud, poate, prin 2020, dacă suntem cuminți, am putea să o vedem asfaltată.

1

Arata acest topic


  • (99 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi