Lucrari de consolidare a malurilor Canalului Bega (finalizat) - din fonduri UE, constructor: S.C. Dimar S.R.L.
#82
Postat 18 octombrie 2014 - 19:48
Am mai intrebat si intreb din nou; stie cineva pentru ce sunt facute acele trepte (din loc in loc de-a lungul canalului) si cum se ajunge in mod civilizat la ele???...
#84
Postat 19 octombrie 2014 - 08:38
Ok, si cum cobori pana la trepte si cum urci in mod civilizat, intr-un oras care se vrea si el civilizat...
Cobori pe "topogan" si urci in 4 labe...
Cobori pe "topogan" si urci in 4 labe...
#89
Postat 26 octombrie 2014 - 09:39
Like pentru fotograf...
Nimic nou sub soare, tot asa arata si in urma cu 40 de ani...In acest moment unii admira "lucrarea" insa peste 2 -3 ani dalele nu se vor vedea datorita vegetatiei care le va acoperi...Este foarte dificil sa se intretina astfel de amenajari de maluri...S-a putut constata in ultimii 30 -35 de ani cat de dificila a fost intretinerea malurilor conform acestei variante de amenajare si ca atare trebuia sa se recurga la alte variante...
Practic pot asemana aceasta lucrare cu zugravirea interioara a unei case vechi cu pereti vai de capul lor si cu incercari de indreptare si netezire a lor...Insa ei tot vor pusca in scurt timp si va fi necesara o noua interventie, si tot asa...Mai bine demolezi casa veche si subreda si construiesti una noua cu pereti drepti si netezi si usor de intretinut in timp...
Nimic nou sub soare, tot asa arata si in urma cu 40 de ani...In acest moment unii admira "lucrarea" insa peste 2 -3 ani dalele nu se vor vedea datorita vegetatiei care le va acoperi...Este foarte dificil sa se intretina astfel de amenajari de maluri...S-a putut constata in ultimii 30 -35 de ani cat de dificila a fost intretinerea malurilor conform acestei variante de amenajare si ca atare trebuia sa se recurga la alte variante...
Practic pot asemana aceasta lucrare cu zugravirea interioara a unei case vechi cu pereti vai de capul lor si cu incercari de indreptare si netezire a lor...Insa ei tot vor pusca in scurt timp si va fi necesara o noua interventie, si tot asa...Mai bine demolezi casa veche si subreda si construiesti una noua cu pereti drepti si netezi si usor de intretinut in timp...
#90
Postat 26 octombrie 2014 - 14:06
mile, la 26 octombrie 2014 - 09:39, a spus:
Practic pot asemana aceasta lucrare cu zugravirea interioara a unei case vechi cu pereti vai de capul lor si cu incercari de indreptare si netezire a lor...Insa ei tot vor pusca in scurt timp si va fi necesara o noua interventie, si tot asa...Mai bine demolezi casa veche si subreda si construiesti una noua cu pereti drepti si netezi si usor de intretinut in timp...
Logic si rational aveti dreptate. Dar v-ati pus intrebarea ca poate tocmai acesta este scopul?? Sa tot avem vesnic ce repara renova si amenaja la 2-3-5 ani? Nu conteaza ca nu tine..e o "vaca de muls fonduri" vesnica... Si parcurile s-au reabilitat in mare parte, nu? Si acum constatam ca nu sunt intretinute...deci noi licitatii noi amenajari noi renovari...pana in viata viitoare... Si autostrada spre Arad (buna - rea asa cum e) s-a facut..dar deja in perioada de garantie s-a intervenit de cel putin 3 ori pentru reparatii.. ce va urma dupa..Dumnezeu cu mila... Schema clasica de sifonare bani publici..reparam renovarea si modernizam modernizarea....vesnic..
#94
Postat 03 noiembrie 2014 - 21:55
Si tot din zona Podului Modos, mai de langa apa...Se poate observa ca exista spatiu suficient ca impreuna cu niste solutii constructive adecvate, pasajul pietonalo-ciclist sa fie mult mai lat decat este, insa tot timpul ne place sa strangulam trecerile sau pasajele aidoma celor rutiere de sub calea ferata din zona centrala. nu ne-am saturat inca de pasaje inguste, fie ele rutiere sau pietonale-cicliste...










#96
Postat 08 noiembrie 2014 - 18:20
Se poate observa din poza a trei-a cat spatiu este sub pod pentru o subtraversare insa de care nu vom avea parte!... Pentru ca avem niste oameni retardati care se ocupa de aceste lucrari si proiecte...
#100
Postat 21 noiembrie 2014 - 09:35
Cu noile dale, estetic va arata clar mai bine decat a fost, dar in continuare lasa mult de dorit acea piatra de la baza care este neuniform pusa acolo (aruncata doar sa fie) si sunt absolut convins ca dupa ce se va creste nivelul apei, in unele zone piatra va fi vizibila, desi sr trebui sa fie acoperita cu apa pe toata lungimea canalului. Oricum o alege proasta ca va crea multe probleme in ani urmatori.
Legat de pozele anterioare: malul, "zona verde", de pe partea opusa pietii Badea Cartan daca nu va fi refacut o sa arate oribil. Anul trecut in primavara/vara acolo se depozita molozul de la demolarile de langa, iar acum are toate reliefurile posibile, pline cu buruieni.
Mai bine s-ar amenaja o strada acolo.
Legat de pozele anterioare: malul, "zona verde", de pe partea opusa pietii Badea Cartan daca nu va fi refacut o sa arate oribil. Anul trecut in primavara/vara acolo se depozita molozul de la demolarile de langa, iar acum are toate reliefurile posibile, pline cu buruieni.
Mai bine s-ar amenaja o strada acolo.

Ajutor













