Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 24 septembrie 2014 - 07:31
✈ Aeroportul Traian Vuia [TSR]
#241
Postat 24 septembrie 2014 - 07:30
#242
Postat 24 septembrie 2014 - 15:33
Raoul94, la 23 septembrie 2014 - 19:13, a spus:
P.S. Poate devii client fidel.
Prin ce anume sunt mai igienice aceste aparate?
Am folosit prima data acest tip de aparat la Craiova acum 3 ani dupa deschiderea Electroputere Mall.
Exact acelasi tip, aceeasi firma Dyson. Nu mi se par cu nimic mai igienice. Putin mai rapida uscarea mainilor
fata de vechile uscatoare din Iulius Mall(cam putine mai functioneaza bine acum).
#245
Postat 04 octombrie 2014 - 18:19
Citeaza
2 octombrie, 2014 - 3:16 PM
TIMISOARA. Dupa ce a aterizat si ultima cursa de vacanta din acest sezon, Aeroportul International Traian Vuia Timisoara a tras linie si a facut bilantul unei veri in care zeci de mii de pasageri au ales sa zboare catre destinatiile de concediu, plecand din capitala Banatului.

Aeroportul a inregistrat un numar de 22.334 pasageri la cursele charter, cu 78% mai mult fata de anul precedent.
Cum destinatiile Antalya, Zakynthos si Creta s-au bucurat de mare succes in 2014, sunt sanse foarte mari ca ele sa revina si vara viitoare pentru a asigura drumul turistilor de la Timisoara spre splendidele locuri de concediu din Turcia si Grecia.
Opinia Timisoarei
#246
Postat 05 octombrie 2014 - 17:05
Citeaza
Senatul a aprobat, miercuri, proiectul de lege privind transferul gratuit al pachetului de actiuni detinut de stat la Aeroportul International Timisoara - Traian Vuia din proprietatea privata a statului si din administrarea Ministerului Transporturilor in proprietatea privata a judetului Timis.
Aeroportul are, in prezent, ca actionari statul roman, reprezentat de Ministerul Transporturilor, care detine 80% din actiuni, si Fondul Proprietatea, care detine 20% din actiuni, informeaza Mediafax.
Guvernul mentioneaza, in expunerea de motive la proiectul de lege, ca, dupa ce nu a mai fost folosit si ca baza militara, Aeroportul International Timisoara - Traian Vuia si-a pierdut caracteristicile de aeroport de interes national, in timp ce piata de transport aerian deservita de acest aeroport este mai mult caracteristica unui aeroport de interes local.
”Prin rolul sau de principala poarta aeriana in zona de sud-vest a tarii, aeroportul international Timisoara reprezinta in prezent un pilon important in economia judetului Timis. Devine, astfel, o necesitate implicarea activa a Consiliului Judetean Timis in dezvoltarea acestui aeroport. Acest transfer nu va schimba statutul de aeroport international, acesta urmand sa respecte in continuare obligatiile ce decurg pentru Romania din tratatele internationale”, explica Executivul.
Proiectul de lege, prioritate legislativa a Guvernului, a fost adoptat de Senat in calitate de prima Camera sesizata.
sursa
#247
Postat 05 octombrie 2014 - 18:50
#248
Postat 05 octombrie 2014 - 20:53
#249
Postat 05 octombrie 2014 - 23:26
Fantoma Tramvaiului 3, la 05 octombrie 2014 - 20:53, a spus:
Ce se gaseste?
Are o arhitectura deosebita, chiar intentionez sa fac o sesiune foto, merita impartasita pe forum.
#251
Postat 06 octombrie 2014 - 17:59
Doppler, la 23 septembrie 2014 - 19:10, a spus:
Am postat aceasta informatie in caz ca cei de la ATV doresc sa cheltuie banii pe ceva eficient.
Scuze. Am uitat sa specific ce se gaseste...
#252
Postat 24 octombrie 2014 - 00:15
Noi legaturi aeriene, din pacate spre alt aeroport Frankfurt, previzibil, pentru ca pe aeroportul principal, poate doar noaptea ar mai fi vreo fereastra de timp cind sa introduca o noua legatura aeriana. Aceeasi problema si cu cursele spre Londra sau Munchen.
Citeaza
Astfel, din luna noiembrie, de pe Aeroportul Internaţional Timişoara se va putea zbura spre şi dinspre patru noi destinaţii: Bruxelles, Bari, Frankfurt şi Munchen Vest – Memmingen. Toate cele patru noi destinaţii vor fi operate de compania WizzAir şi vor avea o frecvenţă de două ori pe săptămână, au anunţat reprezentanţii aerogării timişorene.
...
În perioada sărbătorilor de iarnă, pot apărea modificări legate de suplimentarea unor curse sau anularea acestora, în funcţie de cerere. Companiile aeriene îşi rezervă dreptul de a aduce modificări programului de zbor.
tion
#253
Postat 24 octombrie 2014 - 01:56
edit: am sapat un pic pe google si chiar s-a interzis din 2012
Justitia germana a confirmat azi interdictia de zbor in intervalul orar 23.00-05.00 la Frankfurt, principalul aeroport din Germania si al treilea din Europa, ceea ce reprezinta o lovitura dura pentru transportul de marfa al companiei Lufthansa, in special.
In plus, tribunalul federal din Leipzig a cerut landului Hesse sa reexamineze gradul de poluare sonora pentru cele 133 de zboruri care au loc in intervalul orar 22.00-23.00 si 05.00-06.00.
Aceasta postare a fost editata de InF3rNO0o: 24 octombrie 2014 - 02:04
#254
Postat 24 octombrie 2014 - 16:26
Interdictia asta este o prostie pentru ca zgomot (mai mare) poate sa faca si o motocicleta care trece pe strada.
#255
Postat 24 octombrie 2014 - 20:49
In cazul nostru, Remetea e foarte aproape de capatul pistei.
#256
Postat 26 octombrie 2014 - 09:27
Citeaza
Numai ca, cartierul rezidential a venit in urma aeroportului (sau a aeroporturilor in general). Nu cred ca s-a pus vreodata undeva sa se construiasca un aeroport langa un cartier rezidential sau nu numai...
In acest context, nu stiu daca va aduceti aminte dar cu niste ani in urma s-a pus problema inchiderii Aeroportului Baneasa pe motiv ca deranja cartierul rezidential de langa aeroport, cartier care (in mare) s-a ridicat dupa 1990...
Oarecum la fel avem o situatie la Cluj, pe langa Floresti parca, unde langa un abator de pasari s-a construit un cartier rezidential ca apoi locatarii acelui cartier sa ceara inchiderea sau mutarea abatorului din acea locatie pe motiv olfactiv...
Si din acest motiv sustineam mutarea Aeroportului Traian Vuia undeva intre Timisoara si Arad (pe la Vinga), aproape de AS si calea ferata. Aeroportul nou ar fi fost construit la standarde actuale, ar fi deservit ambele orase (peste jumatate de milion potentiali clienti) si ar fi fost relativ departe de ambele aglomerari urbane. Spun relativ pentru ca 20 km pe AS nu-i mult...
#257
Postat 26 octombrie 2014 - 10:46
#258
Postat 26 octombrie 2014 - 11:26
#260
Postat 26 octombrie 2014 - 19:50
Poti construi drum oriunde in jurul unui aeroport, dar pentru a "strapunge" o autostrada iti trebuie puncte speciale de intersectare (unde sa si incetineasca lumea, presupun). Aceleasi probleme sunt astazi cu strangularea traficului in oras datorita liniei ferate, care nu ingaduie sosele decat in cateva puncte bine definite.

Ajutor


















