Amenajare complex rutier Michelangelo - Etapa 1 - Pasajul Leonardo da Vinci, reabilitarea podului Michelangelo (finalizat) - din fonduri UE
#1242
Postat 21 octombrie 2014 - 19:16
Ori avem copertine pentru calatori pe trotuare ca sa nu "sacrificam" cativa metri patrati de iarba sau buruieni, ori tinem autobuzele pe banda I de circulatie desi in acest caz se putea rezolva altfel...
#1243
Postat 21 octombrie 2014 - 22:05
Si daca ingeniozitatea invingea, si mutau statia dupa iesiera din pasaj, ca astfel autobuzul sa aibe prioritate si sa poata trece prin pasaj...

Idem pe celalat sens...
#1244
Postat 22 octombrie 2014 - 17:54
Se poate observa ca aceasta statie (de la BRD) a fost trasa mai aproape de colt (simetrica cu cealalta de pe sens invers) unde lumea poate cobora pentru asi schimba directia de mers, chiar pietonala...
Apoi daca era dincolo de iesirea din pasaj, traseul autobuzului se incrucisa (intersecta) cu cei care vin de pe bretea. In aceste conditii cineva trebuia sa aibe cedare de prioritate si probabil ca cei de pe bretea ar fi fost opriti pentru trecerea autobuzului prin fata lor...Si tot in aceasta situatie calatorii care coborau la Cantemir si vroiau sa mearga pe Cluj sau Michelangelo, aveau ce veni inapoi...
Este mai logic asa decat ... altfel. Pe mine ma ingrijoreaza mai degraba semafoarele din intersectie decat amplasarea statiilor RATT...
#1245
Postat 22 octombrie 2014 - 21:01
mile, la 22 octombrie 2014 - 17:54, a spus:
Apoi daca era dincolo de iesirea din pasaj, traseul autobuzului se incrucisa (intersecta) cu cei care vin de pe bretea. In aceste conditii cineva trebuia sa aibe cedare de prioritate si probabil ca cei de pe bretea ar fi fost opriti pentru trecerea autobuzului prin fata lor...Si tot in aceasta situatie calatorii care coborau la Cantemir si vroiau sa mearga pe Cluj sau Michelangelo, aveau ce veni inapoi...
In cazul de fata, este LOGIC ca cei care intra de pe bretea sa piarda prioritatea. Cei din pasaj au prioritate, la fel cum ai si cand circuli pe AS, fata de cei care intra. Deci nici o problema aici. "Simetria", o tampenie de altfel, dupa parerea mea in cazul de fata, se putea pastra daca se elimina pur-si-simplu statia de la colt, si autobuzul oprea la UVT. Sa nu uitam ca vorbim de un E.

#1246
Postat 23 octombrie 2014 - 15:36


Aceasta postare a fost editata de InF3rNO0o: 23 octombrie 2014 - 15:37
#1247
Postat 23 octombrie 2014 - 16:56
cseh_17, la 22 octombrie 2014 - 21:01, a spus:

Pai nu-ti dai seama ca aceasta intersectie este sau poate deveni un nod de transbordare si atunci daca am treaba la BRD-ul central sau Termal si ma duc in directia Sagului cu E8 sau in directia Freidorf cu E7 de ce sa merg pe jos pana la UVT cand pot lua autobuzul de la coltul intersectiei?...Ca ti se pare tie mai normal asa...

Apoi cu prioritatile, s-ar putea ca amandoua banzi, si cea din pasaj, si cea de pe bretea sa aibe "prioritate", in sensul sa aibe dunga continua intre ele pe o lungime > de 100 m si abia apoi sa inceapa (re)incadrarile...In acest sens pe Delfinului vei putea face stanga doar daca vi de pe bretea...Iar cei care vin de sub pasaj vor fi obligati sa mearga doar inainte spre Pestalozzi...Si cam asa ar fi logic sa se desfasoare lucrurile...
Iar apropo de circulatia de pe AS, cei care intra n-au cedeaza ci au banda de accelerare in fata lor!... Adica "hai, prinde voteza, dai bataie, nu sta!"

#1248
Postat 23 octombrie 2014 - 18:41
#1249
Postat 23 octombrie 2014 - 18:52
Inclusiv pe autostrazile din zona Barcelonei...
Oricum, sunt curios cum se va face marcajul la iesirea din pasaj...
#1250
Postat 24 octombrie 2014 - 16:23

#1252
Postat 24 octombrie 2014 - 22:20
#1255
Postat 25 octombrie 2014 - 14:57
#1256
Postat 25 octombrie 2014 - 17:39

#1259
Postat 28 octombrie 2014 - 21:09

#1260
Postat 29 octombrie 2014 - 11:53
Doppler, la 18 octombrie 2014 - 20:31, a spus:







Iata si "raspunsul oficial"...Nu este acelasi proiect insa se face simultan cu pasajul...
Era bine daca pe Splaiul Nistrului, pe sensul Baile Neptun > Pestalozzi se creau la un moment dat doua benzi catre sensul giratoriu, una pentru mers inainte catre pasaj iar cealalta pentru stanga catre Fabrica de Bere. S-ar scurta coada care vine dinspre pod...Poate data viitoare se va gandi cineva si la asta, peste 20 de ani...
Citeaza
28 octombrie, 2014 - 4:57 PM
TIMISOARA. Se asfalteaza la foc automat strazile care vor strajui Pasajul Michelangelo, adica strazile Parvan si Pestalozzi! In acelasi timp se lucreaza la amenajarea fundatiei in zona intrarilor in subteran.
Primarul are o noutate pentru soferii timisoreni. Chiar daca proiectul pe bani europeni pentru constructia pasajului Michelangelo se opreste la fantana arteziana din sensul giratoriu de la Pestalozzi, Robu anunta ca nu va lasa asa cum e acum artera Splaiul Nistrului, care duce din sens spre Baile Neptun, respectiv Podul Decebal.
Cu alte cuvinte, se va reface si aceasta portiune, cu bani de la bugetul local.
Opinia Timisoarei