12 octombrie 2014
Reabilitarea infrastructurii publice urbane a malurilor Canalului Bega (finalizat) - din fonduri UE, constructor: Tehnodomus
#644
Postat 12 octombrie 2014 - 11:24
#645
Postat 12 octombrie 2014 - 13:02
mile, la 11 octombrie 2014 - 20:31, a spus:
Iata si o poza facuta de andrei_tm in completare la postarea mea...
Acel pamant de deasupra pistei se va pravali mereu peste pista la orice ploaie iar cu timpul stratul de pamant se va tot ingrosa incepand cu marginea pistei ca apoi sa creasca si vegetatie pe pista...Si asta doar in 3 - 4 ani...
Mai sunt si alte locuri unde situatia este asemanatoare...
#646
Postat 12 octombrie 2014 - 21:46
mile, la 05 octombrie 2014 - 19:19, a spus:
Cu banii consumati pe cele doua proiecte incalecate (Reabilitarea malurilor... si Consolidarea malurilor...) cred ca s-ar fi putut face ceva mult mai spectaculos decat ceea ce vedem azi pe maluri...
N-ar fi fost nevoie nici de cei 7 000 de stalpisori, nici de stalpi de iluminat pe doua randuri in anumite locuri dublandu-i sau triplandu-i si pe cei stradali,...
Pista si aleea ar fi fost pe orizontala pe toata lungimea avand continuitate si pe sub poduri... Malurile in aceasta varianta ar fi usurat si facilitat navigatia...
Si toate astea ar fi fost si usor de intretinut...n-am fi avut buruieni de 1 m atat pe maluri cat si la marginea apei....
O societate normala cu proiectanti normali si cu beneficiari normali (cei care semneaza contractele), o astfel de lucrare ar fi avut in vedere si nu caricatura de lucrare realizata...
Nu stiu cit beton este pus in acel zid dar a tinut malul de pamint.
Avem o portiune realizata ca in sugestia ta (malul):
#649
Postat 14 octombrie 2014 - 08:54
Iar in fata acelei treceri pe sub pod se poate observa ca malul va fi iarasi inclinat si daluit desi tocmai s-a turnat o grinda noua...care putea fi mai inalta, pana la nivelul solului... Dar totul trebuie executat conform proiectului chiar daca acesta este unul prost...in multe locuri...
PS Astept ca si pe malul opus sa se realizeze acelasi lucru...
Se puteau amenaja astfel de subtreceri si la pasarelele Gelu-Crizantemelor si Pestalozzi, la podul de pe Dragalina, la Podul de Fier, etc.,...
Deasemenea sunt curios daca au prevazut si niste scurgeri pentru apa sub pod sau se va aduna apa de ploaie tocmai pe trecerea de sub pod, fiind puntul cel mai scazut si cu balustrada de beton plin (fara orificii)?...
Aceste aspecte vor putea fi vazute dupa decofrare...
#650
Postat 15 octombrie 2014 - 10:35
#652
Postat 19 octombrie 2014 - 11:05
#653
Postat 19 octombrie 2014 - 11:09
#654
Postat 19 octombrie 2014 - 12:45
mile, la 19 octombrie 2014 - 11:09, a spus:
Se lucreaza chiar la coborarea de pe pasarela. Acolo erau ieri utilaje si muncitori. Spre Baile Neptun nu am vazut nimic.
#655
Postat 21 octombrie 2014 - 18:22
Insa am de facut totusi doua obiectii...
1) Trecerea este cam ingusta pentru o circulatie mai lejera si in ambele sensuri, desi spatiul necesar pentru acest lucru exista...
Spun asta deoarece biciclistii in zona acestei treceri vor fi in coborare, deci viteza marita, iar vizibilitatea in fata aproape zero din cauza piciorului podului...In aceste conditii exista riscul unor accidente intre biciclisti, face to face. Nu toti biciclistii sunt cu capul pe umeri...
2) La intrarea pe sub pod dinspre oras, in dreptul treptelor, mai exista cel putin 50-60 cm de spatiu liber pentru ca aleea/pista sa fie mai lata pentru un fel de loc de refugiu sau asteptare in caz de inghesuiala (pozele 9 - 10). Se pare ca acest spatiu liber nu va fi folosit...
Si iata ca au prevazut si niste scurgeri pentru apa de ploaie...
#657
Postat 21 octombrie 2014 - 21:39
#658
Postat 22 octombrie 2014 - 00:24

Ajutor











