STP Timișoara Forum: Despre troleibuze in general - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (55 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • Ultima »

Despre troleibuze in general Evaluare topic: ****- 8 Voturi

#821 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30178
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 07 octombrie 2014 - 20:40

Pentru conditiile din trafic, (era o vorba pe vremea partidului unic) "multumim din inima partidului!" :censored:
Aer conditionat in aceasta perioada nu e cazul. Se poate utiliza ventilatia, setata pe aer de afara, nu pe recirculare.
0

#822 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 07 octombrie 2014 - 20:41

Saptamana trecuta am trecut ( :Facepalm_emote_gif: ) zilnic dupa ora 14 pe la 700 si confirm cele scrise mai sus...Doar in ziua inmormantarii Mitropolitului Nicolae Corneanu traficul s-a desfasurat relativ lejer datorita unui numar mare de politisti (aprox 15) aflati in zona si care au reusit de data asta sa fluidizeze traficul...


Din punctul meu de vedere se vede ( :Facepalm_emote_gif: ) necesitatea sensului unic de circulatie in zona centrala, respectiv pe inelul I sau I bis (Catedrala)...
Am dezvoltat o argumentatie in acest sens undeva pe forum...Chestiuni de matematica... :D
0

#823 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 07 octombrie 2014 - 21:18

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 07 octombrie 2014 - 20:40, a spus:

Pentru conditiile din trafic, (era o vorba pe vremea partidului unic) "multumim din inima partidului!" :censored:
Aer conditionat in aceasta perioada nu e cazul. Se poate utiliza ventilatia, setata pe aer de afara, nu pe recirculare.

Cand ai MTC-ul arhiplin cu calatori iar acesta merge bara la bara blocat in trafic, dupa cateva minute te sufoci in el... Mai ales ca la amiaza sunt in jur de 19-20 grade afara in perioada asta. In conditi normale iti dau dreptate nu e cazul...
0

#824 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10594
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 07 octombrie 2014 - 23:50

Vezi postareamile, la 07 octombrie 2014 - 20:41, a spus:

...
Din punctul meu de vedere se vede ( :Facepalm_emote_gif: ) necesitatea sensului unic de circulatie in zona centrala, respectiv pe inelul I sau I bis (Catedrala)...
Am dezvoltat o argumentatie in acest sens undeva pe forum...Chestiuni de matematica... :D


Cel de la firma care a instalat statia de filtrare din Piata Sfantu Gheorghe mi-a spus ca in Brasov s-a rezolvat problema circulatiei prin inele cu sensuri unice si prin urmare cu multe benzi. De asemenea s-au lasat semafoare decit unde era chiar necesar. S-a ajuns la performanta ca o masina sa tranziteze Brasovul prin centru intr-o perioada scurta comparabila cu o centura (care parca nu exista).
1

#825 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 08 octombrie 2014 - 16:31

Vezi postareaBobby, la 07 octombrie 2014 - 20:02, a spus:

O data cu inceperea noului an scolar iar se circula greu dimineata si la orele amiazi in zona Republici - 700 - Marasti (precis sunt si multe alte zone din oras), datorita acestui fapt se ajunge la coloane imense de masini de toate partile si trolebuze blocate in trafic si calatori care asteapta minute bune dupa un MTC


E destul de urâtă situaţia şi la Grozăvescu, toate maşinile care merg spre Bastion fac coloană începând cu mult înainte, cred că se prelungeşte traseul cu minim 5 minute. Când cobori din firobuzul 15 sau 16, mai mereu e îmbulzeală în staţie, şi se umple maşina imediat cu călătorii care aşteptau.

Dar nu mă plâng, şi în anii trecuţi era similar în zonă :)
0

#826 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 08 octombrie 2014 - 20:30

Citeaza

Dar nu mă plâng, şi în anii trecuţi era similar în zonă :)


Adica de ani de zile batem pasul pe loc. Iata un motiv serios pentru schimbari radicale...SENS UNIC pe inelul I... :D
0

#827 Useril este offline   Silviu Sintea 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 50
  • Inregistrat: 02 aprilie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Medias

Postat 15 octombrie 2014 - 12:20

Proiect de hotarare din 06.10.2014
privind aprobarea Studiului de Fezabilitate "Lărgire la 4 benzi Calea Martirilor".


Citeaza

Stalpi RATT pt. sustinere linie contact troleibuz: 88 buc.



Pe Calea Martirilor 1989 circula troleibuzele liniei 15. Insa, pe unde circula ele, strada are 4 benzi. Se doreste extinderea retelei de troleibuz? Daca da, pana unde?
2

#828 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 15 octombrie 2014 - 15:10

:blink: :blink:

Wow, asta da informatie noua! Pai pe acolo circula 19 si 15. Dat fiind faptul ca linia 19 este mai mult o linie "VIP", se presupune ca ar fii vorba de o eventuala prelungire a liniei 15. Daca ne luam dupa ultimul sistem, si montarea stalpilor la distanta de 25m, asta ar insemna ca am (88/2)*25 1,1km. Daca intram pe Google Maps si masuram cei 1100m, ar fi o prelungire pana la actualul capat al lui E3. (Apicultorilor).

Imagine atasata: Martirilor 1.jpg

Daca insa ne vom uita pe actuala distanta a traseului pe Martirilor, si luand in considerare ca RATT nu are stalpi proprii in aceasta zona, tin sa cred ca avem totusi de a face cu o simpla "reabilitare".

Imagine atasata: Martirilor 2.jpg
2

#829 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 19 octombrie 2014 - 12:44

Pentru liniile viitoare din Dumbravita si Ghiroda vor fi suficiente troleibuze si suficienti soferi?
0

#830 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30178
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 19 octombrie 2014 - 13:08

Vorbim probabil de 4 troleibuze in plus, deci cred ca da.
0

#831 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 19 octombrie 2014 - 18:59

Nu cred ca linia 11 să fie suplimentată cu mai mult de un troleibuz, pt menţinerea frecvenţei actuale. Am văzut că s-au plantat stâlpi inclusiv în bucla de la "Cruce", adică exact acolo unde întoarce acum linia 29. Ceea ce înseamnă că troleibuzele nu vor merge până la capătul Ghirodei, aşa cum se preconiza.
0

#832 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 19 octombrie 2014 - 19:38

Pai cica vor merge pe Lugojului spre Ghiroda si se vor intoarce pe Dunarea, partial Aleea Ghirodei si apoi pe Strandului spre Lugojului...deci ii vorba de o bucla mare de tot.
1

#833 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 19 octombrie 2014 - 19:52

Posibil. Asta ar fi explicaţia pt faptul că se plantează stâlpi doar pe o parte a drumului.
0

#834 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 19 octombrie 2014 - 20:01

Este 100% asa, deoarece pe Lugojului sunt deja de mai mult timp stalpii plantati.
0

#835 Useril este offline   The Legend 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 254
  • Inregistrat: 31 ianuarie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Trenul si calatoria cu trenul

Postat 19 octombrie 2014 - 20:18

Stalpi numa buni sa se ascunda radaru dupa ei sau sa se infiga in ei unu care nu cunoaste limitele masinii sau ale lui!
0

#836 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 19 octombrie 2014 - 20:24

Eu mi-am exprimat deja parerea pe acest subiect si anume ca este o mare porcarie...Pana acum mai arata cumva Calea Lugojului insa de-acum incolo va arata groaznic cu atatia stalpi (chiar si pe o parte)...Si este tocmai drumul care duce si vine si dinspre aeroport...

Iar trombonistul nr 1 al judetului (l-am numit pe Bojin) tocmai trambita cu ceva vreme in urma ca vrea sa faca 4 benzi catre aeroport, ca Timisoara merita o cale rutiera deosebita catre aeroport, ca este poarta principala de intrare in oras a strainilor si ca vezi Doamne, sa nu ne facem de rusine cu doua benzi...

Iata ca 4 benzi nu facem insa umplem Lugojului cu stalpi excesivi ca numar si de doua modele...cu frecventa total neregulata intre cele doua modele. Cel putin asa am vazut din poze...

Pe de alta parte, pe Lugojului avem in general doar firme iar firmele dispun de parcuri auto iar altii care au treaba pe acolo folosesc taximetre...In schimb, prin Ghiroda avem case cu posibili calatori, care la intoarcerea acasa dinspre oras vor face un mic-mare ocol...


Insa cel mai mult ma deranjeaza aspectul estetic al caii Lugojului in actualele conditii...
1

#837 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 19 octombrie 2014 - 22:41

Sincer inafara de acei 5m care s-au furat vorba aceea la stalpi, tin sa cred ca exagerati cu stalpii...

Inca nu s-a inventat modalitatea de a atarna catenara fara stalpi, ba mai mult, nici troleibuze wireless nu exista! :happy: (autobuze)

In orice caz, mi se pare aiurea, ca pe o parte sa sustinem dezvoltarea transportului electric, insa pe cealalta sa ne plangem de o estetica tampita, dupa parerea mea, pentru nu vorbim de centrul orasului, de departe, ci te o zona la fel de industriala ca si toate restul...

Si mai prost mi se pare acela, care ca si strain, vine si judeca orasul dupa intrare si nu dupa centru. :ph34r:
1

#838 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 20 octombrie 2014 - 01:27

Sibiul cand era capitala culturala in 2007 avea o gara dezastruoasa, toata in reparatii, fara sala de asteptare, coborai din tren pe un peron ingust si traversai alte linii ca sa iesi.

Oricat de frumos ar fi centrul, daca alte parti sunt jalnice atunci le judeci si pe alea...
1

#839 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 20 octombrie 2014 - 19:16

Vezi postareacseh_17, la 19 octombrie 2014 - 22:41, a spus:

Sincer inafara de acei 5m care s-au furat vorba aceea la stalpi, tin sa cred ca exagerati cu stalpii...

Inca nu s-a inventat modalitatea de a atarna catenara fara stalpi, ba mai mult, nici troleibuze wireless nu exista! :happy: (autobuze)

In orice caz, mi se pare aiurea, ca pe o parte sa sustinem dezvoltarea transportului electric, insa pe cealalta sa ne plangem de o estetica tampita, dupa parerea mea, pentru nu vorbim de centrul orasului, de departe, ci te o zona la fel de industriala ca si toate restul...

Si mai prost mi se pare acela, care ca si strain, vine si judeca orasul dupa intrare si nu dupa centru. :ph34r:



Desi ai umblat ceva prin Europa, observ ca putine lucruri ai observat. Ai trecut ca gasca prin apa prin orasele europene...

Arata-mi prin poze situatii similare din orasele europene precum cele de pe Lugojului si din Dumbravita! Si apoi umflate in pene!...

A sustine dezvoltarea transportului electric este una si a critica modul cum se face acest lucru este cu totul altceva!...
1

#840 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 20 octombrie 2014 - 19:34

Cu mare placere as face, INSA, EU a cam renuntat la troleibuze. Au mai ramas 2-3 orase in toata Germania.

Pe de alta parte, daca tot ne comparam cu ceva absurd (luna si soarele, aka. Romania si Germania), in loc sa ne comparam cu alte tari ex comuniste, vom observa ca 90% din traficul strain si rural intr-un oras mare se face pe AS, si nu pe DN-uri aiurite.

Si astea sunt doar 2 motive clare, din cauza carora nu ne putem compara.
Pe de alta parte, daca aceasta extindere era asa de ani de zile, nici dracu nu comenta. Este si chestiune de obisnuinta.
0

Arata acest topic


  • (55 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • Ultima »

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi