Linia Expres 7
#881
Postat 07 octombrie 2014 - 22:07
#882
Postat 07 octombrie 2014 - 22:40
#884
Postat 08 octombrie 2014 - 11:33
Regret că îmi puneţi mie în cârcă politica de exploatare a RATT.
Dacă aruncaţi o privire pe grafic, puteţi observa că este singurul interval de 39 de minute, şi acesta se datorează ieşirii din traseu a trenului 4. Cel care îi urmează nu poate reduce distanţa temporală pt că îi este imposibil fizic. El pleacă de la Abator la 19:49. Adică are la dispoziţie 27 de minute pt a parcurge distanţa Abator - Grozăvescu. Cum vi se pare raportul timp/distanţă în acest caz? Viteza (medie) maximă de lucru a mtc-urilor în TM este stabilită la 17km/h. Nu vreţi să calculaţi voi cu cât trebuie să ruleze respectivul pt a se încadra în timp şi spaţiu? Distanţa este de 7,855 km. Vă spun eu că viteza impusă în acest caz este de 17,445 km/h. Dacă mai scădem din timp şi cele 1-2 minute necesare debarcării-îmbarcării la Grozăvescu, rămân doar 25 de minute, ceea ce schimbă din nou datele problemei în mai rău.
Altceva. De ce nu pleacă trenul următor mai repede de la Abator? Pt că are pauză de masă, pauză impusă prin legislaţia muncii. Şoferii care pleacă mai devreme de la capetele de linie sunt imediat sancţionaţi. Iar reglarea graficului se face la Abator, în loc să se facă la Grozăvescu. Kaşai la noi. Vă rog să mă credeţi, că după ora 20 nu mai există staţionări la capetele de traseu. Dimpotrivă, doar întârzieri.
PS. În primă instanţă, vina pt această situaţie le aparţine în exclusivitate călătorilor. Nevalidarea TUTUROR legitimaţiilor de călătorie a condus la afişarea unui număr mic de utilizatori. Mai departe, ştiţi şi voi.
Aceasta postare a fost editata de emilut: 08 octombrie 2014 - 12:16
#885
Postat 08 octombrie 2014 - 13:10
ci momentul ales pt a fi luate, care e sincronizat perfect cu iesirea din schema a trenului 4.
#886
Postat 08 octombrie 2014 - 16:25
emilut, la 08 octombrie 2014 - 11:33, a spus:
Nu vreau să ies în offtopic, dar afirmaţia asta mă scoate din sărite de câte ori o văd. Este la mintea cocoşului că mereu se vor găsi oameni care să nu valideze, din N motive. Trebuie să fii rău-voitor sau încuiat ca să nu realizezi. Aşa este publicul, nu te poţi baza pe el.
Vina este a conducerii RATT, pentru că ia cifrele goale şi le prezintă ca şi cum ar fi realitate. Ştiu şi ei, tot la fel de bine cum ştiu şi eu, că datele din validări nu sunt complete şi corecte. Dar în loc să facă ceva pentru a aduce numerele la realitate (de ex. controale regulate, care sunt oricum necesare şi din alte motive) - conducerea profită de numerele mici pentru a opera reduceri de vehicule, dând simultan vina pe călători.
Aş vrea să ştiu, cu ce este vina omului care a validat, că cel de lângă nu a făcut-o?
#888
Postat 18 octombrie 2014 - 13:09
#889
Postat 19 octombrie 2014 - 03:52
În staţia vizavi de Lild Dâmboviţa (spre Abator) autobuzele nu se încadrează mereu în spaţiul destinat lor - fie pentru că au maşini parcate chiar după tabelul cu orarele, fie pentru că-i este lene şoferului uneori să se încadreze cum trebuie. Când se întâmplă asta cu un autobuz "G", călătorii de la uşile 3 şi 4 ajung să coboare direct în tufele de la capătul staţiei

Poză din care nu şitu cât se înţelege ..

#890
Postat 19 octombrie 2014 - 09:03
Prima ar fi suprimarea vegetatiei din dreptul statiei de autobuz. Nu poti avea vegetatie pe un "peron" de astepatare a autobuzului, situatie scapata de sub controlul autoritatilor...
A doua varianta si mai corecta decat prima ar fi mutarea statiei inapoi cu un stalp stradal unde nu avem decat iarba intre bordura si trotuar, iarba care evident ar trebui inlocuita cu beton, asfalt sau dale de beton, chiar daca s-ar gasi si in aceasta situatie unii sa fie contra...
Insa avantajul cel mai mare in cazul mutarii statiei inapoi catre colt ar fi faptul ca cei care coboara si urca aici, in aceasta statie, ar folosi mai repede zebra si semaforul decat in locatia actuala a statiei unde traversarea se face in mod direct...
Inclusiv si eu m-am pus sa traversez strada cu bagaje in mana in dreptul statiei si prin fata unei masin de politie pe care n-am observat-o decat aproape de mijlocul strazii...Politistii m-au claxonat si m-au mustruluit cu degetul aratator si si-au vazut de drum...Probabil ca daca statia era mai aproape de colt, as fi traversat pe la semafor...
Deci, statia a fost pusa inutil vis-a-vis de magazin pentru ca oricum nu avem voie sa traversam in mod direct, lucru care, evident, nu se respecta...
#891
Postat 19 octombrie 2014 - 09:44

Cetateanul respectiv si-a permis sa inlocuiasca trotuarul pe portiunea de la intrarea casei, cu marmura

#892
Postat 23 octombrie 2014 - 09:16
dAImon, la 19 octombrie 2014 - 03:52, a spus:
În staţia vizavi de Lild Dâmboviţa (spre Abator) autobuzele nu se încadrează mereu în spaţiul destinat lor - fie pentru că au maşini parcate chiar după tabelul cu orarele, fie pentru că-i este lene şoferului uneori să se încadreze cum trebuie. Când se întâmplă asta cu un autobuz "G", călătorii de la uşile 3 şi 4 ajung să coboare direct în tufele de la capătul staţiei

Poză din care nu şitu cât se înţelege ..

Ofcors, până la urmă tot şoferul trebuie să fie de vină.

#893
Postat 23 octombrie 2014 - 17:35

Cred că ştim cu toţii "specimene" care opresc oriunde dar nu fix în staţie, ci înainte sau după ea. Cel puţin în Sinaia şi la Brâncoveanu, nu de puţine ori am văzut "G"-uri oprind cu botul dincolo de tabelul cu orare, deci practic călătorii mai aveau acces la uşile 3 şi 4.
#894
Postat 23 octombrie 2014 - 19:49
Calatorii trebuie sa aibe acces doar la usa 3 si 4, vara din cauza climei, iar iarna din cauza caldurii din autobuz.
#895
Postat 23 decembrie 2014 - 00:23
#896
Postat 23 decembrie 2014 - 07:39
cseh_17, la 23 octombrie 2014 - 19:49, a spus:
Calatorii trebuie sa aibe acces doar la usa 3 si 4, vara din cauza climei, iar iarna din cauza caldurii din autobuz.
Nu e adevărat. Doar la uşile 5 şi 6. Eşti rău şi miştocar fără motiv.
#898
Postat 23 decembrie 2014 - 11:16
ange, la 23 decembrie 2014 - 00:23, a spus:
Inca NU! S-a (re)asfaltat Andreescu de la viaduct catre Auto insa de la Dambovita pana la viaduct drumul este nerefacut...Va merge inca deviat in aceasta zona vreo luna-doua in functie si de vreme...
#900
Postat 23 decembrie 2014 - 14:37