Aer conditionat in aceasta perioada nu e cazul. Se poate utiliza ventilatia, setata pe aer de afara, nu pe recirculare.
Despre firobuze in general
#821
Postat 07 octombrie 2014 - 20:40
Aer conditionat in aceasta perioada nu e cazul. Se poate utiliza ventilatia, setata pe aer de afara, nu pe recirculare.
#822
Postat 07 octombrie 2014 - 20:41
Din punctul meu de vedere se vede (
Am dezvoltat o argumentatie in acest sens undeva pe forum...Chestiuni de matematica...
#823
Postat 07 octombrie 2014 - 21:18
Florin.B RATT, la 07 octombrie 2014 - 20:40, a spus:
Aer conditionat in aceasta perioada nu e cazul. Se poate utiliza ventilatia, setata pe aer de afara, nu pe recirculare.
Cand ai MTC-ul arhiplin cu calatori iar acesta merge bara la bara blocat in trafic, dupa cateva minute te sufoci in el... Mai ales ca la amiaza sunt in jur de 19-20 grade afara in perioada asta. In conditi normale iti dau dreptate nu e cazul...
#824
Postat 07 octombrie 2014 - 23:50
mile, la 07 octombrie 2014 - 20:41, a spus:
Din punctul meu de vedere se vede (
Am dezvoltat o argumentatie in acest sens undeva pe forum...Chestiuni de matematica...
Cel de la firma care a instalat statia de filtrare din Piata Sfantu Gheorghe mi-a spus ca in Brasov s-a rezolvat problema circulatiei prin inele cu sensuri unice si prin urmare cu multe benzi. De asemenea s-au lasat semafoare decit unde era chiar necesar. S-a ajuns la performanta ca o masina sa tranziteze Brasovul prin centru intr-o perioada scurta comparabila cu o centura (care parca nu exista).
#825
Postat 08 octombrie 2014 - 16:31
Bobby, la 07 octombrie 2014 - 20:02, a spus:
E destul de urâtă situaţia şi la Grozăvescu, toate maşinile care merg spre Bastion fac coloană începând cu mult înainte, cred că se prelungeşte traseul cu minim 5 minute. Când cobori din firobuzul 15 sau 16, mai mereu e îmbulzeală în staţie, şi se umple maşina imediat cu călătorii care aşteptau.
Dar nu mă plâng, şi în anii trecuţi era similar în zonă
#826
Postat 08 octombrie 2014 - 20:30
Citeaza
Adica de ani de zile batem pasul pe loc. Iata un motiv serios pentru schimbari radicale...SENS UNIC pe inelul I...
#827
Postat 15 octombrie 2014 - 12:20
privind aprobarea Studiului de Fezabilitate "Lărgire la 4 benzi Calea Martirilor".
Citeaza
Pe Calea Martirilor 1989 circula troleibuzele liniei 15. Insa, pe unde circula ele, strada are 4 benzi. Se doreste extinderea retelei de troleibuz? Daca da, pana unde?
#828
Postat 15 octombrie 2014 - 15:10
Wow, asta da informatie noua! Pai pe acolo circula 19 si 15. Dat fiind faptul ca linia 19 este mai mult o linie "VIP", se presupune ca ar fii vorba de o eventuala prelungire a liniei 15. Daca ne luam dupa ultimul sistem, si montarea stalpilor la distanta de 25m, asta ar insemna ca am (88/2)*25 1,1km. Daca intram pe Google Maps si masuram cei 1100m, ar fi o prelungire pana la actualul capat al lui E3. (Apicultorilor).
Daca insa ne vom uita pe actuala distanta a traseului pe Martirilor, si luand in considerare ca RATT nu are stalpi proprii in aceasta zona, tin sa cred ca avem totusi de a face cu o simpla "reabilitare".
#829
Postat 19 octombrie 2014 - 12:44
#830
Postat 19 octombrie 2014 - 13:08
#831
Postat 19 octombrie 2014 - 18:59
#832
Postat 19 octombrie 2014 - 19:38
#833
Postat 19 octombrie 2014 - 19:52
#834
Postat 19 octombrie 2014 - 20:01
#835
Postat 19 octombrie 2014 - 20:18
#836
Postat 19 octombrie 2014 - 20:24
Iar trombonistul nr 1 al judetului (l-am numit pe Bojin) tocmai trambita cu ceva vreme in urma ca vrea sa faca 4 benzi catre aeroport, ca Timisoara merita o cale rutiera deosebita catre aeroport, ca este poarta principala de intrare in oras a strainilor si ca vezi Doamne, sa nu ne facem de rusine cu doua benzi...
Iata ca 4 benzi nu facem insa umplem Lugojului cu stalpi excesivi ca numar si de doua modele...cu frecventa total neregulata intre cele doua modele. Cel putin asa am vazut din poze...
Pe de alta parte, pe Lugojului avem in general doar firme iar firmele dispun de parcuri auto iar altii care au treaba pe acolo folosesc taximetre...In schimb, prin Ghiroda avem case cu posibili calatori, care la intoarcerea acasa dinspre oras vor face un mic-mare ocol...
Insa cel mai mult ma deranjeaza aspectul estetic al caii Lugojului in actualele conditii...
#837
Postat 19 octombrie 2014 - 22:41
Inca nu s-a inventat modalitatea de a atarna catenara fara stalpi, ba mai mult, nici troleibuze wireless nu exista!
In orice caz, mi se pare aiurea, ca pe o parte sa sustinem dezvoltarea transportului electric, insa pe cealalta sa ne plangem de o estetica tampita, dupa parerea mea, pentru nu vorbim de centrul orasului, de departe, ci te o zona la fel de industriala ca si toate restul...
Si mai prost mi se pare acela, care ca si strain, vine si judeca orasul dupa intrare si nu dupa centru.
#838
Postat 20 octombrie 2014 - 01:27
Oricat de frumos ar fi centrul, daca alte parti sunt jalnice atunci le judeci si pe alea...
#839
Postat 20 octombrie 2014 - 19:16
cseh_17, la 19 octombrie 2014 - 22:41, a spus:
Inca nu s-a inventat modalitatea de a atarna catenara fara stalpi, ba mai mult, nici troleibuze wireless nu exista!
In orice caz, mi se pare aiurea, ca pe o parte sa sustinem dezvoltarea transportului electric, insa pe cealalta sa ne plangem de o estetica tampita, dupa parerea mea, pentru nu vorbim de centrul orasului, de departe, ci te o zona la fel de industriala ca si toate restul...
Si mai prost mi se pare acela, care ca si strain, vine si judeca orasul dupa intrare si nu dupa centru.
Desi ai umblat ceva prin Europa, observ ca putine lucruri ai observat. Ai trecut ca gasca prin apa prin orasele europene...
Arata-mi prin poze situatii similare din orasele europene precum cele de pe Lugojului si din Dumbravita! Si apoi umflate in pene!...
A sustine dezvoltarea transportului electric este una si a critica modul cum se face acest lucru este cu totul altceva!...
#840
Postat 20 octombrie 2014 - 19:34
Pe de alta parte, daca tot ne comparam cu ceva absurd (luna si soarele, aka. Romania si Germania), in loc sa ne comparam cu alte tari ex comuniste, vom observa ca 90% din traficul strain si rural intr-un oras mare se face pe AS, si nu pe DN-uri aiurite.
Si astea sunt doar 2 motive clare, din cauza carora nu ne putem compara.
Pe de alta parte, daca aceasta extindere era asa de ani de zile, nici dracu nu comenta. Este si chestiune de obisnuinta.

Ajutor

Raspuns nou


Citare Multipla









