STP Timișoara Forum: Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (117 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 67
  • 68
  • 69
  • 70
  • 71
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar

#1361 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 14 septembrie 2014 - 20:17

Ceva special locomotiva, sau doar "reclama"?
0

#1362 Useril este offline   The Legend 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 254
  • Inregistrat: 31 ianuarie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Trenul si calatoria cu trenul

Postat 14 septembrie 2014 - 20:49

Numa autocolantu aniversar in rest nimic special...
0

#1363 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 20 septembrie 2014 - 01:56

EC 44-0123-8

21.04.2014 - defecta in depoul TM

Imagine postata

20.09.2014 - reparata, revopsita si apta de drum. Mai jos e cu R 9553 de la Orsova, la intrarea in Timisoara Est

Imagine postata

Mi-ar fi placut sa fie vopsita ca EC 44-0126-1 insa e bine si asa, conteaza ca a fost reparata si ca e apta de drum.
3

#1364 Useril este offline   andrei_tm 

  • Membru Senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 819
  • Inregistrat: 05 noiembrie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 30 septembrie 2014 - 20:02

Traversarea Pasului Mestecăniș cu trenul:



Trenuri în Brașov:



Poze de pe linia ORAVIȚA - ANINA:


2

#1365 Useril este offline   The Legend 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 254
  • Inregistrat: 31 ianuarie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Trenul si calatoria cu trenul

Postat 04 octombrie 2014 - 18:16

Ceva mai rar pe la noi , Stadler Flirt III pentru Serbia in Timisoara Nord :

Imagine postataStadler Flirt III in Timisoara Nord by Vlad0012, on Flickr
9

#1366 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 12 octombrie 2014 - 20:32

Fara a concura cu pozele de mai sus ( :crazy:) , postez si eu cateva...Locatia: Podul Modos

Imagine atasata: 24.08.2014  11.jpgImagine atasata: 24.08.2014  12.jpg


Imagine atasata: 24.08.2014  31.jpgImagine atasata: 24.08.2014  32.jpg


Imagine atasata: 24.08.2014  48.jpgImagine atasata: 24.08.2014  49.jpg
5

#1367 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 12 octombrie 2014 - 21:04

Vezi postareaThe Legend, la 04 octombrie 2014 - 18:16, a spus:

Ceva mai rar pe la noi , Stadler Flirt III pentru Serbia in Timisoara Nord :

Unde a fost fabricat?

L.E. Pentru cei interesati, poze cu trenuri din Norvegia am postat pe acest topic.
2

#1368 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2281
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 13 octombrie 2014 - 01:39

La Stadler Berlin-Pankow
0

#1369 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 15 octombrie 2014 - 11:41

Citeaza

Cea mai spectaculoasa cale ferata din Romania, Anina – Oravita, ar putea fi salvata de la inchidere! Cine ii da o sansa?

15 octombrie, 2014 - 11:14 AM


Imagine postata

CARAS SEVERIN. Scoasa fara succes la licitatie pe Bursa Romana de Marfuri si pregatita pentru inchidere, soarta celei mai vechi si mai spectaculoase cai ferate din tara parea pecetluita. Iata, insa, ca linia supranumita Semmeringul Banatean, dupa celebra cale ferata cu acelasi nume din Austria, va fi totusi salvata de la pieire. Cel putin deocamdata.




OT
7

#1370 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3162
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 15 octombrie 2014 - 18:20

Sa spream ca se si infiripa ceva si se investesteste. Eu unul primele 2 lucruri pe care le-as face daca ar prinde contur acest lucru ar fi: refacerea completa a unei locomotive cu aburi si punerea acestia in functiune pentru trenul turistic, astfel asiguri continuitatea liniei si dupa acei 2 ani, mai apoi sau chiar intre timp, modernizarea liniei si amenajarea statiilor de pe traseu, macar cu un peron.
1

#1371 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 15 octombrie 2014 - 18:34

Eu vad dificila si scumpa intretinerea si exploatarea unei locomotive cu abur. In plus ca turist sau calator nu e placut sa respiri aer cu fum.

O solutie ar putea sa fie folosirea unor automotoare Malaxa modernizate - aspect istoric / retro si interior confortabil.
0

#1372 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3162
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 15 octombrie 2014 - 19:00

...pentru ca atunci cand au deschis linia aveau automotoare... :Facepalm_emote_gif:

Vrem ca la nemti, dar nu cumva sa ne intoxicam cu fum. Bunicii nostrii au mers cu asa ceva zeci de ani si nu au patit nimica, turistii merg azi in Germania cu asa ceva si nu am auzit sa moara nimeni. Dieseluri vad in fiecare zii si sunt satul, asta vede si potentialul turist, de aceea lumea doreste sa vada cum e sa mergi cu un tren cu aburi. Si lasand acum la o parte ce am zis o malaxa nici nu cred ca poate negoacia curbele de pe traseu, acolo ai vagoane mai scurte care circula.

Replici de genul imi amintesc de cei din vestul salbatic care la introducerea trenului veneau cu tot felul de zvonuri, ca "oamenii nici nu pot suporta o asa viteza (era vorba de viteze reduse 30-50km/h), sa nu cumva sa treaca trenul la ei prin asezare!"
0

#1373 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 15 octombrie 2014 - 20:22

Sa fim seriosi, jafurile Regio, scot un fum de 10 ori mai toxic, decat o locomotiva cu aburi. Pe langa asta, nu poti avea doar o locomotiva care sa faca toate cursele. Oferi de exemplu in fiecare weekend 2 curse pe zi, dus-intors, si restul cu locomotiva diesel, normala.
0

#1374 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 16 octombrie 2014 - 10:25

Vezi postareaGygyman6, la 15 octombrie 2014 - 19:00, a spus:

Bunicii nostrii au mers cu asa ceva zeci de ani si nu au patit nimica,




Si eu am mers cu locomotiva cu aburi prin '68-69...Nu mai tin minte exact ruta, doar presupun ca pe relatia Peciu Nou-Timisoara...

Si cum imi placea sa scot mainile pe geam mai ales cand venea cate un "nor" de fum, am ajuns la destinatie cu mainile afumate... :D ...Iesea negreala de pe maini la spalare...Depindea mult si daca batea vantul si din ce directie batea acesta...

Cu toate astea mi-as dori sa merg cu un (astfel de) tren tras de locomotiva cu aburi...
0

#1375 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 17 octombrie 2014 - 12:49

63-1298-7 & 65-1101-8 repartizate la IR 12349-2 Curtici Fr - Giurgiu Fr via Chiajna (Jewels of Persia - Golden Eagle Luxury Trains) pleaca din Chitila cu o intarziere de 20 de minute.



As rail tours go, Jewels of Persia is truly amazing. This unique journey takes in destinations that are rarely experienced by the Western visitor which makes it all the more special. This tour is operated by Australian Pacific Touring.

Jewels of Persia (Eastbound)

Travelling from the banks of the Danube to the shores of the Bosphorus and onto the ancient land of Persia, this unique journey takes in destinations that are rarely experienced by the Western visitor which makes it all the more special. This tour is operated by Australian Pacific Touring.

BUDAPEST - KECSKEMET - SIGHISOARA - BRASOV - VELIKO TARNOVO - KAZANLAK - ISTANBUL - CAPPADOCIA - VAN - VAN LAKE - AKDAMAR ISLAND - ZANJAN - YAZD - ISFAHAN - SHIRAZ - PERSEPOLIS - TEHRAN
3

#1376 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 19 octombrie 2014 - 12:42

Doua poze vechi, de pe ebay.com, din pacate anul nu este specificat.

- AN ORIGINAL 512 X6 OF LOCO.NO. 375-853 AS PILOT AT TIMISOARA ROMANIA
Imagine atasata: AN ORIGINAL 512 X6 OF LOCO.NO. 375-853 AS PILOT AT TIMISOARA ROMANIA.JPG

- AN ORIGINAL 512 X 6 CM NEGATIVE OF LOCO NO 23-214 IN YARD AT TIMISOARA.ROMANIA
Imagine atasata: AN ORIGINAL 512 X 6 CM NEGATIVE OF LOCO NO 23-214 IN YARD AT TIMISOARA.ROMANIA.JPG
3

#1377 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 21 octombrie 2014 - 18:41

Vezi postareamile, la 16 octombrie 2014 - 10:25, a spus:

Si eu am mers cu locomotiva cu aburi prin '68-69...Nu mai tin minte exact ruta, doar presupun ca pe relatia Peciu Nou-Timisoara...

Si cum imi placea sa scot mainile pe geam mai ales cand venea cate un "nor" de fum, am ajuns la destinatie cu mainile afumate... :D ...Iesea negreala de pe maini la spalare...Depindea mult si daca batea vantul si din ce directie batea acesta...

Cu toate astea mi-as dori sa merg cu un (astfel de) tren tras de locomotiva cu aburi...



La o adica se pot adapta usor sa mearga cu pacura, fata de carbune nu lasa atata funingine si are si fochistul viata mai usora nemaifiind nevoie la lopatat carbune pe foc... Multe din cele ce trag trenurile turistice prin Europa sunt pe pacura ca si combustibil, presiunea din cazan fiind folosita si la injectia de pacura.

Aceasta postare a fost editata de Bobby: 21 octombrie 2014 - 18:41

3

#1378 Useril este offline   andrei_tm 

  • Membru Senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 819
  • Inregistrat: 05 noiembrie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 23 octombrie 2014 - 19:33

Locomotivele cu aburi din muzeul de la Reșița:


2

#1379 Useril este offline   The Legend 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 254
  • Inregistrat: 31 ianuarie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Trenul si calatoria cu trenul

Postat 27 octombrie 2014 - 15:40

Un AMX intrand in statia Vârfurile, Comuna Hălmagiu, Județul Arad , statie aflata intre Gurahont si Brad :

Imagine atasata: DSC00034.JPG
4

#1380 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 27 octombrie 2014 - 15:58

:coolpics: Linia mea 317 a copilariei, din fiecare vacanta scolara... :rolleyes: Bineinteles, pe atunci cu trenurile CFR.
0

Arata acest topic


  • (117 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 67
  • 68
  • 69
  • 70
  • 71
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi