Restul de poze:
Piata Unirii in reabilitare - zona pietonala in cartierul Cetate (finalizat) - din fonduri UE, constructor: ROMPREST
#682
Postat 07 octombrie 2014 - 22:44
Zilele astea, in fata locuintei (aici in DE) s-a repavat trotuarul. Pentru umplerea rosturilor s-a folosit un material necunosut mie. (granulaj mai mare, si de culoarea gri inchis catre negru)
#683
Postat 08 octombrie 2014 - 10:25
Sunt si acolo alegeri?
Chagall, la 07 octombrie 2014 - 21:59, a spus:
Mersi pentru documentare foto de la fata locului
E cam ciudata forma aleasa... Daca au inceput sa faca acele borduri ma gandesc ca au ajuns la o solutie. Sper sa nu strice aspectul intregii piete cu aceasta solutie.
Eu unul sunt multumit de cum arata pana acum, chiar si fara copaci (adica, chiar mai bine decat cu copaci).
#685
Postat 08 octombrie 2014 - 10:53
Asta daca nu vei dori sa iei un loc la o terasa cu umbrela/stropinele
Ca si punct secundar, chiar sunt turisti prin Timisoara care si-ar dori sa vada aceste piatete si cladiri renovate (fara copaci, te asigur). Nu sunt multi dar proiectul asta ajuta sa imbunatatim si aspectul asta.
#686
Postat 08 octombrie 2014 - 11:35
Nu am vazut f multe dar cate am vazut nu prea aveau copaci, poate max pana in 5 bucati.
Pai daca e piata pavata parca nu e parc, nu intelec ce doresc haterii, piata centrala pavata sau parc.
#687
Postat 08 octombrie 2014 - 11:44
#689
Postat 08 octombrie 2014 - 20:22
Spuneam si cu alte ocazii ca nu-i musai sa stai in Libertatii pe canicula intre orele 11-15...Daca chiar nu muncesti si vrei sa stai aiurea pe strazi in perioada caniculara care poate fi maxim 4 - 5 saptamani pe an, te poti retrage in Parcul Botanic, in Parcul Central, in Parcul Catedralei, in Parcul Justitiei, in Parcul Copiilor, la terase aflate la umbra cladirilor, etc.,...Nu trebuie sa stai neaparat in Libertatii in acele conditii...Insa dupa amiaza si seara poate fi o adevarata placere sa te plimbi (si) prin Libertatii, cu cladiri refacute si iluminate artistic...O adevarata feerie...
#692
Postat 08 octombrie 2014 - 23:15
Pana acuma aveam si masini, si tramvaie, si tot, astfel pietonii erau oarecum tinuti in frau. Acum, ca totul va fi pietonala, pietonul va fi regele, ceea ce nu este deloc o problema in sine. Problema apare cand vorbim de civilizatia noastra. In alte tari cu apa calda (vezi DE), aceasta situatie este una normala:
Karlsruhe:
Frechen:

Neuss:

Kassel:

Bremen:

Chemitz:

Si lista ar putea continua! Reteta e simpla: pietonul are prioritate, tramvaiul limita minima (5-10 km/h) si toata lumea e fericita.
La noi treaba nu cred sa fie asa simpla. Am o frica de inteligenta unuia, care intr-o dimineata, odihnit din plin, va monta stalisorii aceia de separare, ca si la pista de bicilete... Sper sa nu fie totusi asa!
#693
Postat 08 octombrie 2014 - 23:24
#694
Postat 09 octombrie 2014 - 03:50
cseh_17, la 08 octombrie 2014 - 23:15, a spus:
La noi nici nu o sa fie asa simpla treaba. Cel putin dupa planurile proiectului se pare ca vom avea niste bolarzi sferici. Totusi, este o varianta mai fericita decat acei stalpisori.

#695
Postat 09 octombrie 2014 - 09:34
#696
Postat 09 octombrie 2014 - 09:56
Trafic subteran nu cred ca o sa vedem prea curand (exceptand Michelangelo), cu atat mai putin tramvaie in subteran.
#697
Postat 09 octombrie 2014 - 10:44
@colinb73, intadevar sunt majoritatea strazi, mai putin Bremen, Frechen si Neuss, pe care le-am vazut personal, si sunt ambele. Se pleaca de pe o strada, se trece prin minim 2 piete (mai mici ce-i drept), si se termina tot pe o strada.
#698
Postat 09 octombrie 2014 - 11:34
Aceasta postare a fost editata de colinb73: 09 octombrie 2014 - 11:34
#699
Postat 09 octombrie 2014 - 12:00
#700
Postat 09 octombrie 2014 - 13:22
colinb73, la 09 octombrie 2014 - 11:34, a spus:
Asta este STRICT raspunderea parintilor. O piata publica NU este loc de joaca, sau loc unde copii sa alerge dupa capul lor. Pentru astfel de activitati avem parcuri.
Pe de alta parte, am sustinut intodeauna, taman acest piete, sa fie oarecum sigure pentru parintii cu copii. Si prin acest aspect inteleg interzicea bicicletelor, spre exemplu. Si totusi tramvaiul, nu l-as include in aceeasi categorie. Are un traseu bine definit, si astfel iti poti proteja copilul.

Ajutor




















