Linia Expres 7
#861
Postat 22 iunie 2014 - 20:55
#862
Postat 22 iunie 2014 - 21:35
#863
Postat 03 iulie 2014 - 16:59

#865
Postat 06 octombrie 2014 - 17:39
#866
Postat 06 octombrie 2014 - 19:15
Denumirea de "expres", nu are nimic de a face cu frecventa vehiculelor de pe o linie. Practic ar trebui sa fie statii mult mai putine si asta sa faca diferenta in cazul liniilor expres. Din pacate (sau nu, depinde din ce parte privesti lucrurile), aceasta regula nu se respecta si asta din cauza solicitarilor utilizatorilor acestor linii.
#867
Postat 06 octombrie 2014 - 19:16
#868
Postat 06 octombrie 2014 - 19:20

#869
Postat 07 octombrie 2014 - 16:49
pop68, la 06 octombrie 2014 - 17:39, a spus:
Cine vă obligă să aşteptaţi atât de mult timp în staţie? Aveţi la dispoziţie pe pagina web a RATT toate graficele care vă interesează. Conformaţi-vă lor.
La alte linii intervalele de succedare sunt mult mai mari, şi nimeni nu se plânge. Folosiţi cu încredere graficele afişate.
Aceasta postare a fost editata de emilut: 07 octombrie 2014 - 16:51
#870
Postat 07 octombrie 2014 - 19:46

Eu înţeleg că RATT nu poate să răspundă nevoilor personale ale fiecărui călător, dar timpii rezonabili între curse rezolvă problema. Faptul că există o "gaură" în program este ceva de nedorit, indiferent de explicaţii care nu prea te încălzesc

#871
Postat 07 octombrie 2014 - 20:30

#872
Postat 07 octombrie 2014 - 20:30
emilut, la 07 octombrie 2014 - 16:49, a spus:
La alte linii intervalele de succedare sunt mult mai mari, şi nimeni nu se plânge. Folosiţi cu încredere graficele afişate.
Iarasi avem un raspuns ne la locul lui din partea unui reprezentant RATT...Un astfel de raspuns nu va multumi niciodata un cetatean care apeleaza la serviciile RATT-ului...
MTC-urile urbane nu circula precum trenurile, cateva pe zi si pe distante mari, ca sa fi nevoit sa le retii orele de plecare...

Poti ajunge in statie din diverse motive obiective in orice minut iar daca ai ghinionul ca tocmai sa-ti plece expresul de sub nas, atunci stai si astepti 40 de minute urmatorul autobuz?...Pai in 40 de minute este posibil sa ajungi pe jos la destinatie! Si atunci la ce te ajuta transportul in comun...
Daca veti citi frecventa tramvaielor din urma cu 100 de ani in topicul dedicat, veti vedea ca tramvaiele se succedau la intervale de 6 - 10 minute! Repet, acum 100 de ani! In Timisoara!
Si acum iti vine un autobuz la interval de 40 de minute in jurul orei 20! Acum dupa 100 de ani! Tot in Timisoara!...PENIBIL! Indiferent de motivatia expusa!...
#873
Postat 07 octombrie 2014 - 20:35

#874
Postat 07 octombrie 2014 - 20:50
Nu ma afecteaza personal insa ca principiu nu este OK,...iar raspunsul lui emilut m-a blocat!...

#876
Postat 07 octombrie 2014 - 21:09
daca ar fi doar asta, si daca trenurilor care raman li s-ar scurta din cat au de stat la capete la tura aceea, in loc sa li se LUNGEASCA aceasta pauza FIX ATUNCI... ghiciti ce... nu ar mai fi asa gaura!
nu iti trebuie facultate ca sa observi unele chestii facute chiar in bataie de joc la aceste orare puse asa in vazul tuturor in statii.
noi calatorii suntem de vina ca nu ripostam, vorba lui emilut... la altele is intervale chiar si mai mari... pai de aia sunt asa mari, ca ei au tot intins coarda, au taiat din ele, au vazut ca nu comenteaza nimeni si au continuat sa taie... dar sa nu deviem si sa ramanem la nesimtirea si batjocura locala, de la E7, ca doar asta e titlul firului
si bataia de joc e cu atat mai mare cu cat de cand au aparut primele orare cu aceasta gaura, graficele s-au mai tot schimbat, dar la partea asta nu s-a umblat deloc.
Aceasta postare a fost editata de weg_mann4ratt: 07 octombrie 2014 - 21:17
#877
Postat 07 octombrie 2014 - 21:14

Chestia cu bataia de joc am mai disputat-o si cred ca e total aiurea sa insistam cu asta, in loc sa cautam o explicatie logica.
#878
Postat 07 octombrie 2014 - 21:39
Florin.B RATT, la 07 octombrie 2014 - 21:14, a spus:

Chestia cu bataia de joc am mai disputat-o si cred ca e total aiurea sa insistam cu asta, in loc sa cautam o explicatie logica.
singurii care stiu nu ceea ce este acolo, ci DE CE este acolo acea pauza (de fapt sunt mai multe, una pt fiecare tren care ramane), sunt cei care au facut aceste grafice, care hai sa va mai zic ceva! sunt unice! deci asa ceva nu o sa mai vedeti la nicio alta linie!
deci daca ar fi ceva de domeniul logicii acolo, ar aparea fenomenul si la alte linii.
la orice linie normala, cand un tren iese, trenul din spatele lui se grabeste, si cel din fata lui o lasa mai moale.
cum se traduce asta in limbaj de orare? cel din spatele lui are mai putin de stat la capete, iar cel din fata mai mult.
Aceasta postare a fost editata de weg_mann4ratt: 07 octombrie 2014 - 21:41
#879
Postat 07 octombrie 2014 - 21:41

#880
Postat 07 octombrie 2014 - 21:51
imi place

nu stiu ce sa raspund
poate o doar o forma de batjocura rezultata din nepasare care s-a manifestat doar in momentul in care s-au ocupat de linia E7
scopul meu este sa iasa in evidenta faptul ca nu este ceva normal ce e acolo