STP Timișoara Forum: Despre troleibuze in general - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (55 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • Ultima »

Despre troleibuze in general Evaluare topic: ****- 8 Voturi

#801 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30179
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 06 iunie 2014 - 18:54

Ok. sa luam aspectul AC: in cazul G-urilor sau al troleibuzelor, avem asa zisul front box, adica un evaporator pentru sofer, dar C-urile nu au asa ceva, deci soferii de pe C-uri au pierdut facilitatea asta si vor transpira in noua cabina.
0

#802 Useril este offline   Rico D. 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 238
  • Inregistrat: 17 octombrie 12
  • Sexul:masculin

Postat 06 iunie 2014 - 19:12

Ei transpira...........o sa mearga cu usa si geamul deschis la sofer si canicula in cabina si in spate la calatori clima. Ce nu e bine asa ? Ce mai conteaza soferul si conditiile lui de lucru !!!
Daca s-au zgarcit sa puna asa zisa "folie antisolara" sa nu se bronzeze calatorii in autobuz cu tot cu clima, pe usile din fata pe motiv ca nu se vede prin ea si dupa-masa esti batut de soare din toate partile si cu toata clima pornita transpiri, ce mai conteaza ca soferul nu are clima.
Soferul nu are dreptul la nimic !!!

Aceasta postare a fost editata de Rico D.: 06 iunie 2014 - 19:32

0

#803 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30179
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 06 iunie 2014 - 19:16

Bun, am intalnit si soferi exasperati de instalatia de climatizare care le sufla in ceafa, dar sunt sigur ca sunt si care vor "plange" dupa ce au pierdut.
0

#804 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 07 iunie 2014 - 13:59

Daţi-mi voie să nu înţeleg un lucru. În ce măsură vă deranjează pe voi, călătorii, cabina şoferului?
Nu tot voi eraţi cei care îi acuzau pe şoferi că sunt nespălaţi, necivilizaţi şi bădărani? Ar trebui să vă bucuraţi de faptul că nu mai sunteţi nevoiţi să intraţi în contact direct cu ei şi cu mirosurile emanate de ei!
Ce anume vă împinge să-l siliţi pe şofer să fie martorul involuntar al convorbirilor voastre telefonice purtate cu voce puternică, sau să vă asculte muzica pe care o distribuiţi atât de generos din telefoane şi căşti, fără ca nimeni să v-o ceară? Sau, ca şoferul să nu se poată concentra asupra traficului din pricina părinţilor care-şi parchează odraslele urlătoare pe primele scaune. Când ţipă unul mic din senin, dai drumul la volan şi te apucă tremuriciul, nu alta. Cum poate conduce şoferul un troleibuz (autobuz) plin cu pasageri, când o trupă de tineri rebeli fac o hărmălaie cât un concert de muzică rock?
Şi nici nu îi poate atenţiona în vreun fel, pt că riscă să şi-o ia în bot, sau să i se facă degrabă o reclamaţie? Căci, vorba aia: şoferul trebuie să fie calm, să le înghită pe toate, în timp ce călătorii îşi pot permite orice.
Alta! Cabina din poze nu pare de loc să fie construită artizanal. Dimpotrivă.
Alta! Înainte de a vă ofusca pt că şoferii doresc cabine spre deosebire de cei din vest (deşi am văzut multe cazuri care vă contrazic) concentraţi-vă asupra creşterii nivelului de civilizaţie al călătorilor.
Agresând decibelic şoferul, vă creaţi vouă înşivă un mare deserviciu, şoferul nemaiposedând întreaga capacitate de concentrare necesară. Există studii elaborate în acest sens. Citiţi-le dacă nu mă credeţi.
De aceea, găsesc existenţa cabinelor ca fiind un compromis rezonabil, în aşteptarea secolului în care călătorul român se va comporta aidoma celui vestic.
Referitor la clima din presupusa cabină a "C"-urilor, ea există. Aerul rece vine şi din plafon, şi de deasupra parbrizului, şi din fantele destinate ei. Deci, n-ar fi o problemă.
PS. Întâmplare:
Într-o seară eram pe 33 barat. La Auchan urcaseră o droaie de salariaţi care ieşiseră din schimbul 2. Vorbeau foarte tare şi râdeau şi mai tare. Mi-am permis să îi rog frumos şi la persoana a doua plural, să se exprime pe un ton puţin mai redus. Ştiţi ce mi-au replicat?
- "Vezi-ţi de covrig, băăă moldoveanule, că de aia te plătim. Noi facem ce vrea muşchii noştri".
Cam asta ar fi situaţia.
Aici, multă lume dezbate pornind de la consideraţii pur teoretice şi adesea utopice. Dar, prea puţini au habar de ce se întâmplă în realitate. :nervos:

Aceasta postare a fost editata de emilut: 07 iunie 2014 - 14:10

5

#805 Useril este offline   Rico D. 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 238
  • Inregistrat: 17 octombrie 12
  • Sexul:masculin

Postat 08 iunie 2014 - 17:53

Foarte corect si punctul tau de vedere. La cei de pe 33 barat la replica aia le taiam clima, uite asa de-al dracului si de ambitios. Macar sa le transpire muschii bine pana in oras. Imagine postata
Sau se strica ceva la cutia de viteze si opream pe marginea drumului sau cine stie ce altceva se mai strica "intamplator"
Eu zic cand esti liber sa mergi si tu cu 33 barat cand pleaca de la lucru respectivul si vezi unde merge acasa sa ii arati ca si tu ai muschi.......
Desigur totul este doar o "sugestie" nici decum instigare la fapte............Imagine postata

Aceasta postare a fost editata de Rico D.: 08 iunie 2014 - 17:57

0

#806 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 10 iunie 2014 - 06:26

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 06 iunie 2014 - 09:10, a spus:

Multumim pentru informatii Viktor.

Cu placere (:

Vezi postareaRico D., la 06 iunie 2014 - 18:47, a spus:

Viktor te rog frumos nu generaliza.

Persoanele de fata se exclud in totdeuna si plus ca nu m-am referit la tine ci la fostii si actualii tai colegi pe care tu ii sti mai bine ca mine. Sunt oameni si oameni,cei carora le pasa si incarca din toate puterile sa faca sa fie bine(va avem ca exemplu pe tine si pe Emilut) dar sunt si uscaturile carora nu le pasa de nimic. Noi va intelegem punctele de vedere ale amandurora, in care si tu ai dreptate Rico(ca in loc sa urcam pe treptele civilizatiei noi coboram) dar si pe cel al lui Emilut in care si el are dreptate. Din pacate in momentul de fata se pare ca nu se poate impaca si una si cealalta :( .
P.s(pt Rico)
In ziua aceea cand au montat cabina la 12-le sti cati au venit acolo sa o vada? O gramada si toti erau super fericiti ca se pune cabina :( .
P.s.s Momentan de MB G nu au voie sa se atinga, deci nu le pot pune cabina atata timp cat sunt in garantie.

Vezi postareaemilut, la 07 iunie 2014 - 13:59, a spus:

Daţi-mi voie să nu înţeleg un lucru. În ce măsură vă deranjează pe voi, călătorii, cabina şoferului?
Emilut, nu ne intelege gresit, nu ne deranjeaza in modul fizic, ci strict ca aspect fiind obisnuiti cu ele de la bun inceput fara cabina.

Alta! Cabina din poze nu pare de loc să fie construită artizanal. Dimpotrivă.
Intradevar cabina a fost construita(si montata) de catre o firma din Arad.

Într-o seară eram pe 33 barat. La Auchan urcaseră o droaie de salariaţi care ieşiseră din schimbul 2. Vorbeau foarte tare şi râdeau şi mai tare. Mi-am permis să îi rog frumos şi la persoana a doua plural, să se exprime pe un ton puţin mai redus. Ştiţi ce mi-au replicat?
- "Vezi-ţi de covrig, băăă moldoveanule, că de aia te plătim. Noi facem ce vrea muşchii noştri".
Cam asta ar fi situaţia.
Aici, multă lume dezbate pornind de la consideraţii pur teoretice şi adesea utopice. Dar, prea puţini au habar de ce se întâmplă în realitate. :nervos:

Ca sa zic, cine si-a gasit sa vorbeasca ala care aranjeaza marfa pe raft :rofl: . Cea mai buna gluma. Macar tu spre deosebire de aiuritul ala ai de 10 ori mai multa scoala iar de bun simt nici nu mai vorbim si in plus tu conduci un autobuz(pt care tu ai o mare responsabilitate fara de el si de oamenii pe care ii transporti), pt care ai categoria D(dar si celelalte), pe cand el poate nici macar masina mica nu este instare sa o conduca.


0

#807 Useril este offline   Rico D. 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 238
  • Inregistrat: 17 octombrie 12
  • Sexul:masculin

Postat 10 iunie 2014 - 17:27

Viktor multumesc de compliment dar eu chiar nu ma consider un exemplu cum zici tu. Poate sunt diferit fata de restul cum zici tu si doar atat. Am o gandire mai deschisa si privesc lucrurile cu ochii mari deschisi.
Citez : "In ziua aceea cand au montat cabina la 12-le sti cati au venit acolo sa o vada? O gramada si toti erau super fericiti ca se pune cabina "
Asta era pentru ca pe timpul lui Stanescu soferii sau obisnuit cu cabina ca toate troleibuzele erau asa. S-au dezobisnuit cu troleibuzlele noi si acuma se pare ca vor trebui sa se "re-obinuiasca".
3

#808 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 10 iunie 2014 - 22:04

Vezi postareaRico D., la 10 iunie 2014 - 17:27, a spus:

Viktor multumesc de compliment

Cu placere, dar nu era un compliment ci un adevar :).
0

#809 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3161
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 12 august 2014 - 18:48

Ce se mai aude despre 13, se reintroduce sau ramane tot linie cu autobuze?
0

#810 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30179
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 12 august 2014 - 18:52

Nu am auzit nimic in acest sens.
0

#811 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 12 august 2014 - 20:07

Pai cand se vor termina lucrarile pe Closca... :D


Cred ca cei de sus de la RATT au si uitat ca pe acolo ar putea circula firobuzul... :Facepalm_emote_gif: ...

Extindem linii de firobuze pana la Dumbravita si Ghiroda (foarte bine!) insa nu le prelungim cateva sute de metri in oras!...

Stie cineva, s-au montat macar stalpii...Spunea emilut cu ceva timp in urma ca i se parea ca au inceput sa faca gropi...
0

#812 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2364
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 13 august 2014 - 04:33

off...troleibuz pe Closca...linia 3 tramvaie din nou functionala....vise de forumisti pasionati....spaga e la putere...bani fara numar si fara termene.... :plang: :plang: :plang: :plang: :censored: :censored:
0

#813 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 13 august 2014 - 09:03

Vezi postareamile, la 12 august 2014 - 20:07, a spus:

Pai cand se vor termina lucrarile pe Closca... :D


Cred ca cei de sus de la RATT au si uitat ca pe acolo ar putea circula firobuzul... :Facepalm_emote_gif: ...

Extindem linii de firobuze pana la Dumbravita si Ghiroda (foarte bine!) insa nu le prelungim cateva sute de metri in oras!...

Stie cineva, s-au montat macar stalpii...Spunea emilut cu ceva timp in urma ca i se parea ca au inceput sa faca gropi...

N-ar strica şi puţin realism. Din 50 de troleibuze mari şi late, nu se pot acoperi toate traseele. Cu atât mai mult cu cât se preconizează prelungirea liniilor 14 şi 11, ceea ce presupune suplimentarea corespunzătoare a unităţilor în vederea menţinerii frecvenţei. Întâmplător, am observat un "turn" care făcea revizia liniei contact pe traseul 12. Alte două troleibuze care urmează să fie alocate.
Gândiţi-vă că cel puţin 10 unităţi sunt în permanenţă indisponibile din motive tehnice. Reparaţii accidentale, revizii, etc.
Până una alta, linia 13 funcţionează binişor şi cu autobuze.
BTW. Lucrările la linia contact de pe linia 13 par a fi abandonate.
0

#814 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 13 august 2014 - 14:50

Asa e, la strada in orele de varf de dimineata, cand sunt cele mai multe troleibuze in circulatie, sunt 38 masini alocate pe traseele actuale. Celelalte 12 sunt in depou din motivele enumerate de Emilut, insa pe linia 13 nu ar fi nevoie, decat de 2 vehicule disponibile pentru toata ziua, dat fiind faptul ca prin autobuze circula doar 1 tren + 1 varf.
0

#815 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 13 august 2014 - 16:02

Vezi postareaemilut, la 13 august 2014 - 09:03, a spus:

Întâmplător, am observat un "turn" care făcea revizia liniei contact pe traseul 12.



Un mesaj interesant... Sa intelegem ca se preconizeaza ceva cu linia 12? :eusa_think: :intrebare:

Si unde mai exact pe traseul 12, in unele locuri parca lipseste deja firul de contact... :eusa_think:
0

#816 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 13 august 2014 - 19:07

Pai nu se mai foloseste (deloc) traseul Liniei 12 la intrarea si retragerea de pe trasee? Dimineata sau seara vad firobuze cu troleele ridicate pe Budai Deleanu, Iuliu Maniu si Pop de Basesti fie ca iasa de la garaj, fie ca se retrag la garaj...Poate din aceste motive se face revizia la linii pe traseul Liniei 12...Nu cred ca este vorba de vreo repunere a ei in circulatie...

Apoi daca nu ajunge numarul de firobuze, inseamna ca au fost achizitionate putine, poate ca nu sunt suficient de bine construite calitativ (avand in vedere ca stau destule pe dreapta dupa cum se spunea mai sus) sau sunt exploatate necorespunzator de personalul navigant...Dar avand in vedere ca se extind liniile 11 si 14 atunci s-ar mai putea achizitiona din nou un lot de 10-15 buc...

Daca s-au dovedit mai "economicoase" in exploatare autobuzele pe Linia 13, atunci probabil ar fi la fel de "economicoase" si pe Linia 11 sau 14, chiar si 16 si 19...Si renuntam definitiv la firobuze dupa ce acestea care se afla inca in exploatare cedeaza...Adica de ce sa ne complicam cu firobuze cand ne descurcammai usor cu autobuze?...Evident ca eu nu-mi doresc acest lucru!...

Cum spuneam mai sus, nu este normal sa te extinzi in afara orasului pe kilometri intregi cu linii de firobuze (evident ca-i vorba de reteaua care tocmai se construieste in Dumbravita) iar in oras sa le "desfiintezi" inlocuindu-le cu autobuze...Avem de-a face atat cu un non-sens cat si cu un management prost...


Apoi poate ca n-ar fi rau ca cei din Dumbravita sau Ghiroda sa-si achizitioneze cate unu-doua firobuze din fonduri proprii (in rate)...Mentiona acest lucru si Chagall (cred)...

Ma intreb care CL va subventiona abonamentele locuitorilor din Dumbravita si Ghiroda? Sper ca nu CL Timisoara...Cred ca nici nu s-au discutat aceste aspecte intre parti...
1

#817 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 05 octombrie 2014 - 20:50

Cu acele cabine improvizate ce se mai aude? A ramas acela singurul, sau s-au mai executat si altele?
0

#818 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 05 octombrie 2014 - 21:54

Nu sunt cabine improvizate,ca daca ar fi fost improvizate toate ar fi aratat diferit. Dupa cum am spus sunt realizate de catre o firma din Arad.
Deocamdata masinile 3012,3041,3046 au cabina montata.
0

#819 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 06 octombrie 2014 - 07:11

Se pare că Kriszty nu are habar de ce înseamnă "improvizat". :rad_masa:

Aceasta postare a fost editata de emilut: 06 octombrie 2014 - 07:12

0

#820 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 07 octombrie 2014 - 20:02

O data cu inceperea noului an scolar iar se circula greu dimineata si la orele amiazi in zona Republici - 700 - Marasti (precis sunt si multe alte zone din oras), datorita acestui fapt se ajunge la coloane imense de masini de toate partile si trolebuze blocate in trafic si calatori care asteapta minute bune dupa un MTC care nu mai vine iar daca vine nu mai unde sa urci, de plin de ce e mai ales pe linia 14. Linia asta are nevoie de articulate la unele ore ca de aer... e crunt sa stai ingramadit minute in sir in coloana intr-un trolebuz plin pana la refuz si sa nu mearga aerul conditonat (in cazul asta chiar trebuia cu atatea persoane inauntru)

Azi pe la 09:00 era o coada in zona 700 si 4 trelebuze blocate in trafic, iar la intersectia cu Ghe Lazar haos, toti cand se face face verde se baga chiar daca nu au unde si raman in intersectie, iar cand se face verde pentru alt sens nu ai unde sa inainteze si toata lumea calxona ca la balamuc...
1

Arata acest topic


  • (55 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • Ultima »

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi