Robert201, la 04 octombrie 2014 - 13:19, a spus:
Idei de trasee Pentru stimularea imaginatiei dar si pentru distractie.
#61
Postat 04 octombrie 2014 - 13:37
#63
Postat 04 octombrie 2014 - 13:44
#64
Postat 04 octombrie 2014 - 14:40
Robert201, la 04 octombrie 2014 - 12:51, a spus:
Draga esti cu prietena ta pentru care ocupi cele doua locuri in tramvai, nu cu mine, ori daca nu iti convine:
Citeaza
mulți mi-s dragi și mult mi-s drage,
că de mult ce mă dogesc
și mai mult le îndrăgesc.
Dogul doagă, doaga doagă,
unul drag și alta dragă,
dogul doagă dogele
draga dragă dragele.
Aș da dogul pentru-o doagă,
care-mi este cea mai dragă.
Ea dogește tot și toate,
și o doagă cine poate.
Dragă doge, doagă dragă!
până când o doagă dragă
doagă dogele-dogina,
întunericulumina,
și mai doagă cineva,
numai pe inima mea!
Ion Nicolescu – Futurist
Interpretare: Florian Pittiş
http://youtu.be/9FXnGkSW-5g
#66
Postat 04 octombrie 2014 - 16:12
Unul la Budapesta, iar celălalt la Craiova.
De parcă nu ar ştii toată lumea unde sunt "capeţii".
#67
Postat 04 octombrie 2014 - 18:54
#68
Postat 04 octombrie 2014 - 19:19
"cel mai probabil va fi înfințată linia 14B (barat)".
Era pur si simplu o opinie personala, o presupunere a lui Raoul. Omu' doar si-a dat cu parerea. Ah, Doamne!!!
#69
Postat 04 octombrie 2014 - 20:42
#70
Postat 04 octombrie 2014 - 20:46
2. Comisia de circulatie va stabili traseul, asa ca "inventiile" noastre sunt in gol.
3.
#71
Postat 04 octombrie 2014 - 20:47
Robert201, la 04 octombrie 2014 - 11:36, a spus:
Aceasta postare a lui Robert201 este oarecum justificata. Si eu am nelamuriri cu traseul prelungit al Liniei 14. Si ma intreb daca la RATT se stie de pe acum ce se va intampla sau va veni Robu si va da indicatii?
Doar maniera in care posteaza Robert201 poate fi una mai mult sau mai putin discutabila, de la caz la caz...
Este clar ca nu toate firobuzele scoase pe Linia 14 vor merge pana la iesirea din Dumbravita (cred ca nu s-ar justifica din punct de vedere economic acest lucru) iar cele care vor merge pana acolo vor trebui "insemnate" cumva iar in Timisoara cea mai frecventa "insemnare" este BARAT...din pacate!
cseh_17, la 04 octombrie 2014 - 11:53, a spus:
Poate fi linia 14 actuala prelungita...
DEEESI! Parerea mea este, ca s-ar putea infiinta linistit linia 12 sau 20 de ce nu, taman cu traseul P-ta Marasti - Dumbravita! (Nici ideea cu Baader nu imi pare una proasta!)
Pana la urma ii dai dreptate lui Robert201...dupa intrebarea brutala...
Si eu vad mai degraba un numar nou de linie si traseu scurtat, fie cu intoarcere la Marasti si statie in fata la Carpatica (trebuie amenajata alveola), fie cu intoarcere la Cardinale prin amenajarea buclei si statie de capat pe Oituz (unde avem doua posibilitati) sau intoarcere la Baader...
#72
Postat 04 octombrie 2014 - 20:53
Aceasta postare a fost editata de Robert201: 04 octombrie 2014 - 20:58
#73
Postat 04 octombrie 2014 - 22:27
Tu ai prezentat ca fiind sigur ca linia se va numi 14 barat si noi doar asta ti-am reprosat. Personal, nici nu sunt sigur ca sistemul de pe Skode poate afisa asa ceva. La autobuze a trebuit sa editez pixel cu pixel simbolul pentru liniile barat.
#74
Postat 04 octombrie 2014 - 23:32
emilut, la 04 octombrie 2014 - 16:12, a spus:
Unul la Budapesta, iar celălalt la Craiova.
De parcă nu ar ştii toată lumea unde sunt "capeţii".
Umor a la RATT?
Stiu ca pe la noi pare o anomalie (aparent nici tu nu setezi capatul de linie la C... de ce oare, stie tot taranul unde merge linia cutare
Dar oare ce fata ai face, ca si calator desigur, urcat intr-un 18 care afiseaza C.P. Solventul, dar surpriza soferul te da jos la Maria, desi tu poate ai de prins un tren la gara, care il prindeai daca stiati ca troleul nu te duce unde trebuie, si luai un taxi!
Si stiu, ca da, la noi daca ai de prins un tren, mai bine iei din start un taxi, si da stiu chiar e un efort fizic incontestabil schimbatul si setarea sensului pe afisaj, dar din pacate nu noi am inventat apa calda, si aparent altii o foloses cu succes. Ca sa fiu mai exact, cam aproape toti, mai putin NOI (RATT, Romania, numiti voi) NU. Ce prosti si inapoiati sunt ceilalti...
#75
Postat 05 octombrie 2014 - 20:33
Dupa mine un termen realistic ar fi undeva prin Martie-Aprilie 2015 sa avem primul troleibuz catre Dumbravita. Dai doamne sa ma-nsel!
Aceasta postare a fost editata de Raoul94: 05 octombrie 2014 - 20:37
#76
Postat 07 octombrie 2014 - 15:17
Citeaza
S-a dus pe apa Sambetei.
N-o sa-l mai primim inapoi,
Nici la desfiintarea Liniei Doi. "
Acest lucru este valabil si pentru desfintarea tramvaiului 10, pana la urma si el s-a dus pe apa Sambetei deodata cu tramvaiul 11.
Aceasta postare a fost editata de Robert201: 07 octombrie 2014 - 17:42
#77
Postat 07 octombrie 2014 - 15:49
Citesc cu placere acest forum si gasesc informatii/sugestii/idei utile chiar daca unele sunt mai mult sau mai putin apropiate de adevar. Ce-i drept unele se materializeaza unele nu, ca deh, nu poti multumi pe toata lumea. Rugamintea mea e sa nu mai spamezi topicele, doar de dragul de a deveni membru VIP sau de a atinge un numar impresionant de postari. E deranjant sa citesc doar mesaje noi, seci, pe niciun subiect. Chiar nu ma intereseaza cum va fi diferentiata linia spre Dumbravita (14; 14/ ; 20 sau 101) - asta ca un exemplu - important e ca va circula un troleibuz pe acolo. (daca ai informatii concrete de cand si care va fi exact ruta, le poti impartasi cu placere, asta ar fi o informatie utila).
In rest iti doresc numai bine, dar m-am saturat sa tot citesc "Punguta cu doi bani"...
#78
Postat 07 octombrie 2014 - 17:36
Spui ca este important ca va circula un firobuz pe acolo...Da, corect!...Insa au circulat si metropolitanele la Mosnita Noua-Veche, au circulat si la Sanmihaiu Roman, au circulat si la Dudestii Noi, au circulat si la Ianova ... si nu mai circula!!!
Sa nu ne inchipuim ca daca sunt trase firele, linia de firobuze de Dumbravita ramane batuta in cuie....Aceasta linie va trebui sa aibe o frecventa rentabila si pentru RATT, si pentru dumbraviteni insa va fi mai scazuta decat actuala frecventa decat a liniei 14...
In rest iti dau dreptate maxima cu "punguta cu doi bani"...
#79
Postat 07 octombrie 2014 - 18:17
Referitor la celelate trasee metropolitane anulate de-a lungul timpului, nu am impartasit nici-o parere, doar pot sa spun ca Ianova, Dudestii Noi, Sanmihaiul Roman respectiv German se afla la o anumita distanta de Timisoara si nu cred ca RATT ar avea o obligatie de a acoperi si aceste localitati. In cazul acestora ducem lipsa de o amarata de autogara (aici ma refer decenta si usor accesibila la transportul in comun, nu ce avem acum) care sa fie punct terminus pentru autobuzelele care fac curse intre localitatile care doresc sa aibe curse spre si dinspre Timisoara. Autobuzele RATT sunt platite / au fost platite de primaria Timisoara (timisoreni), deci nici RATT nu are nici o obligatie de a sustine acele linii metropolitane. (Acum ai argumentul de a spune ca Dumbravita si Ghiroda va beneficia de troleibuzele timisorenilor si iti dau dreptate, ar fi ok ca cele doua localitati sa achizitioneze macar 2 troleibuze fiecare, fie ele si second-hand pentru a arata macar ca vor si au bunavointa sa sustina acest tip de transport in localitatea lor).
#80
Postat 07 octombrie 2014 - 18:38
In privinta unei autogari "gandite" iti dau (iarasi) dreptate, am marsaluit mult pe acest subiect insa (deocamdata) fara rezultate...

Ajutor
Acest topic e inchis
















