Strada Stefan cel Mare (finalizat), Constructor: Porr; (450 m) - din fonduri UE
#261
Postat 30 septembrie 2014 - 20:58
#262
Postat 01 octombrie 2014 - 12:01
NDY, la 25 septembrie 2014 - 22:41, a spus:
Decat asa o solutie, as fi preferat un singur rand de stalpi pe mijloc...Iar lumina poate fi directionata dupa bunul plac prin reglaje...Nu este necesar ca lampa sa fie pozitionata doar deasupra trotuarului ca sa-l ilumineze....

#263
Postat 01 octombrie 2014 - 14:25
Aceasta postare a fost editata de marius2002: 01 octombrie 2014 - 14:25
#264
Postat 02 octombrie 2014 - 19:07
#265
Postat 02 octombrie 2014 - 19:07
#267
Postat 02 octombrie 2014 - 20:19

#268
Postat 03 octombrie 2014 - 00:40
#269
Postat 03 octombrie 2014 - 00:58
#270
Postat 03 octombrie 2014 - 01:07

#272
Postat 03 octombrie 2014 - 17:16
#274
Postat 07 octombrie 2014 - 22:49


@mile - cineva v-a ascultat!

#275
Postat 08 octombrie 2014 - 20:05


Luati-o ca o gluma...Insa ma bucur nespus daca vor dispare stalpii laterali iar cei centrali se vor intinde candva pana la AEM...Se pare ca (din cand in cand) logica invinge conservatorismul neargumentat...

#276
Postat 10 octombrie 2014 - 21:56

#277
Postat 10 octombrie 2014 - 23:09
#278
Postat 11 octombrie 2014 - 21:03
Iata cea mai buna dovada ca nici patru lampi cu leduri nu fac (lumina) cat doua din cele vechi...

Pe de alta parte tevile-suport care sustin lampile sunt puse prea la "orizontala"...Chestiune de proiect...Iar unghiul lor se alege in functie de lampile care urmeaza a fi montate...
Nu prea cunosc cum se focuseaza sau disperseaza lumina data de lampile cu leduri insa iti pot spune sigur ca lampile vechi aveau un dispersor (care nu era un simplu capac de plexic) care avea rolul sa trimita lumina focusata in anumite directii. Dar se putea alege iluminarea preponderenta a unei anumite zone de sub stalp SI prin orientarea usoara a lampii...
Si farurile masinilor mai vechi aveau in fata un dispersor sau proiector din sticla cu care era dirijata lumina intr-o anumita forma iar apoi se facea reglajul farului intreg...
La masinile noi, dispersia se face direct din reflector, sticla farurilor fiind neteda. Si asta datorita progresul tehnologic in domeniu...
La ELBA exista (pe vremuri) un laborator (o hala lunga de vreo 20 m) unde se verificau farurile si stopurile cu diferite dispersoare sau proiectoare tocmai pentru a testa cum se imprastie lumina. La fel se intampla si cu corpurile de iluminat stradal...
Si nu in ultimul rand poate ca ar trebui si cosmetizati (toaletati) pe ici-colo si copacii care au crescut in voie inca de cand au fost plantati...
Orice bun gospodar isi toaleteaza (tunde) copacii din ograda proprie in fiecare primavara, inainte de a veni caldura (prin februarie-martie), fie ca vorbim de pomi fructiferi sau nu....
#279
Postat 11 octombrie 2014 - 21:25
Florin.B RATT, la 10 octombrie 2014 - 23:09, a spus:
Din surse demne de incredere sina ar trebui sa vina dupa data de 10 octombrie iar iar montajul si termenul de executie nu ar trebui sa fie mai mult de 30 de zile.