
Reabilitarea infrastructurii publice urbane a malurilor Canalului Bega (finalizat) - din fonduri UE, constructor: Tehnodomus
#604
Postat 15 septembrie 2014 - 09:59


#606
Postat 20 septembrie 2014 - 06:53


Puteau sa treaca de la inceput acest mesaj, pe o hartie oficiala din partea primariei. Scapa Robu de multe mistouri.

#608
Postat 27 septembrie 2014 - 22:16
1- Pe acea portiune s-a inlocuit deja bordura initiala iar cea noua este atat de inalta incat a descurajat urcarea masinilor. In lunile trecute de la constructie nu am vazut niciodata masini parcate desi trec zilnic pe acolo. Asadar imi pare o investitie total inutila montarea de stalpi.
2- Stalpii sunt metalici, rigizi si in consecinta pot fi extrem de periculosi pentru un biciclist ce se poate dezechilibra din diverse motive.
3- Portiunea este in continuare izolata deoarece nu s-au facut conexiunile nici la capatul cu Dragalina nici la Podul de Fier. Asadar este in continuare o bucala asfaltata cu noroaie la ambele capete. De mai bine de 2 luni nu a fost nici o miscare in zona iar astazi am fost foarte dezamagit vazand ca se lucreaza la stalpi cand asteptam de atata timp sa se lucreze la conectari.
Am si o mentiune legata de portiunea de la Jiul spre parcul Central. Aici au fost montate bordurile, s-a pus nisip/pietris insa betonul se lasa asteptat. Este vorba de o zona de aproximativ 100m si este ridicol cum toti pietonii se deplaseaza in nisip de mai bine de o luna. Sincer nu vad de ce se intarzie cu betonarea.
Aceasta postare a fost editata de maximus: 27 septembrie 2014 - 22:17
#609
Postat 28 septembrie 2014 - 07:42

Deja a inceput sa crape si sa se lase intr-o parte trotuaru. sursa facebook
Aceasta postare a fost editata de InF3rNO0o: 28 septembrie 2014 - 07:42
#610
Postat 28 septembrie 2014 - 11:04

#611
Postat 28 septembrie 2014 - 19:13
maximus, la 27 septembrie 2014 - 22:16, a spus:
1- Pe acea portiune s-a inlocuit deja bordura initiala iar cea noua este atat de inalta incat a descurajat urcarea masinilor. In lunile trecute de la constructie nu am vazut niciodata masini parcate desi trec zilnic pe acolo. Asadar imi pare o investitie total inutila montarea de stalpi.
2- Stalpii sunt metalici, rigizi si in consecinta pot fi extrem de periculosi pentru un biciclist ce se poate dezechilibra din diverse motive.
Am trecuta adineaori pe acolo si confirm, daca era cazul, cele scrise de tine....
Dupa cum zici investitie total inutila insa banii i-a incasat cineva...Stalpii sunt pusi la o distanta de circa 1 m iar intre Podul de Fier si Podul Stefan cel Mare de pe Dragalina avem o distanta de 400 m, deci vor fi pusi ... 400 de stalpi doar pe acest segment...Pe langa valoarea stalpilor se adauga si manopera, respectiv cele 4 gauri/stalp pentru prinderea lor...
Aceste gauri date in borduri vor subrezi bordurile atat la cicluri de inghet-dezghet cat si in cazul unor acrosaje produse de masini...
Deasemenea, desi se doreste protejarea biciclistilor cu acesti stalpisori, in realitate creste pericolul unor accidente deoarece una-doua te poti agata cu pedala de ei in cazul in care iti vine un biciclist din sensul opus iar pista fiind extrem de ingusta in acea zona...
#612
Postat 28 septembrie 2014 - 19:15
#613
Postat 29 septembrie 2014 - 19:34


Cu rosu am marcat pista reconstruita de la zero (asa cum s-a facut peste tot), iar cu albastru am marcat trotuarul in care pavajul a fost scos si repus la loc.
Cam asa arata "legatura" intre cele doua piste.




Chiar nu inteleg de ce a ramas sub forma asta. Daca va uitati mai atent, stalpii de iluminat au fost inlocuiti pe intregul traseu, pana la Podul Tineretii, in consecinta este exclus varianta in care traseul marcat cu albastru sa nu faca parte din acest tronson.
#614
Postat 29 septembrie 2014 - 19:43
#615
Postat 02 octombrie 2014 - 12:31
Citeaza
1 octombrie, 2014 - 2:03 PM Roxana Deaconescu

TIMISOARA. La Timisoara au aparut stalpisori de metal care separa pistele de biciclete de carosabil, pentru ca soferii sa nu-si mai poata parca masinile pe traseele pentru biciclisti. Primele piste amenajate cu astfel de stalpisori, pusi din metru in metru, pe alocuri, sunt cele de pe malul Begai, pe Splaiul Nicolae Titulescu sau pe Splaiul Penes Curcanul.
Opinia Timisoarei
#616
Postat 02 octombrie 2014 - 18:00

#617
Postat 02 octombrie 2014 - 18:41
#618
Postat 02 octombrie 2014 - 22:18
#619
Postat 03 octombrie 2014 - 09:43
Insa varianta cea mai economicoasa ar fi fost amendarea soferilor care parcheaza neregulamentar...In loc sa se scoata bani pentru stalpi, s-ar incasa bani din amenzi si s-ar disciplina participantii din trafic...
Apoi se puteau monta stalpi din 2 in 2 m si astfel numarul lor s-ar fi injumatatit, inclusiv cheltuielile cu achizitia si montarea lor...Nici la frecventa din 2 in 2 m nu puteau urca masinile pe piste...
Apoi, prin cele 4 gauri date in borduri se reduce considerabil viata bordurilor, ele devenind vulnerabile la socuri si intemperii (inghet-dezghet)...
Si nu in ultimul rand exista riscul agatarii stalpisorilor cu pedale care poate avea consecinte grave...
#620
Postat 03 octombrie 2014 - 10:47
Mai mult decat atat, oricand se poat indeparta, daca am deveni......mai civilizati.