Amenajare complex rutier Michelangelo - Etapa 1 - Pasajul Leonardo da Vinci, reabilitarea podului Michelangelo (finalizat) - din fonduri UE
#1164
Postat 07 septembrie 2014 - 22:25

Gesendet von meinem iPad mit Tapatalk
#1165
Postat 07 septembrie 2014 - 22:35

#1167
Postat 08 septembrie 2014 - 17:00
Daca avem noroc o sa asfalteze bretelele dinspre BRD inainte sa inceapa scoala (si nebunia din trafic)
#1168
Postat 08 septembrie 2014 - 17:17
#1170
Postat 10 septembrie 2014 - 21:09
Si fundatia de beton a unei case noi o ti la uscat si trei luni daca esti cu capul pe umeri...
#1171
Postat 10 septembrie 2014 - 21:41
Poti sa construiesti si fara sa astepti 3 saptamini, trebuie doar lasat cofragul. Sa nu uitam cum se fac cladirile inalte, un etaj pe saptamina sau chiar mai repede.
Un clip din seara asta, nimic senzational:
#1172
Postat 12 septembrie 2014 - 19:03
mile, la 02 septembrie 2014 - 10:02, a spus:
Am in vedere latimea pasajului de 14 m. 14 m mi se pare prea mult pentru doua benzi de circulatie in lipsa unor trotuare sau piste nenecesare in pasaj. Ma gandesc ca 14 m latime ar ajunge si pentru 4 benzi rezultand 3,5 m pentru fiecare banda. Ori din cate stiu, vor fi doar doua benzi si atunci de ce avem aceasta latime de 14 m? Sau cifra inaintata de primar nu este una corecta?...
Aparatul de masura cu ultrasunete (cu precizie discutabila dar acelasi cu care am masurat latimea pasajelor Circumvalatiunii si Calea Aradului) arata ca sint 12.52 metri. Poate 14 metri sint pe exteriorul zidurilor, cu toate ca cele 2 ziduri cred ca au mai mult de 1.5 metri. E clar ca nu o sa ramina 12.50 metri, finisajele o sa mai micsoreze latimea.
#1173
Postat 12 septembrie 2014 - 20:11
Pe 14 m se pot face 4 benzi insa probabil ca nu in tunel, cum zicea si Chagall...
Cred ca la exterior or avea 14 m...Din cate mi-aduc aminte, acel fier beton ingropat in ziduri avea "grosime" cam 50 cm iar "scula" care sapa santurile probabil ca avea 70 - 80 cm, de aici rezultand latimea totala exterioara de 14 m...
#1176
Postat 16 septembrie 2014 - 20:25

#1178
Postat 16 septembrie 2014 - 22:23
Iar benzile bretelelor vor avea 3,5 m...Oare de ce exista aceasta diferenta, de + 2 m pe banda in subteran?...Exista niste standarde in domeniu?...
Merci sorinm!...
#1179
Postat 17 septembrie 2014 - 00:36
De exemplu Craiova unde pare ca este doar un mini trotuar - refugiu si benzile sint mai late:
#1180
Postat 17 septembrie 2014 - 08:30
Intrebam doar de ce banda activa ar fi mai lata cu 2 m in subteran fata de suprafata si daca exista reglementari legale in acest sens. La acei 5,5 m se adauga acel mini trotuar de 75 cm care are ca scop un eventual acces tehnic sau chiar un rol de evacuare in situatii primejdioase. De asemenea, aceasta latime care pare usor supradimensionata poate avea si rolul de spatiu suplimentar de circulatie a curentilor de aer produsi mai ales de vehicule mari, gen autobuze...
Sunt doar niste presupuneri ale mele...