Daca nu v-am complicat pana acum destul cu super-complicatul sistem de organizare pe regii si firme de transport din Germania, ma cam plictisesc asa ca am mai cercetat una alta, si am aflat urmatoarele, pe care am sa vi le prezint si voua:
In DE, cel putin vorbim despre NRW deocamdata, exista o structura destul de complicata, insa bine pusa la punct, dupa cum urmaza:
1. Regii de transport in comun ale marilor orase (KVB(Köln), SBW(Bonn), BSAG(Bremen) etc...)
- au un parc propriu de vehicule
- au dreptul de a infiinta si de a desfiinta liniile de transport dupa bunul plac
- au dreptul de a subcontracta firme/regii care sa le deserveasca unele trasee
- pot avea in dotarea parcului toate tipurile de vehicule (autobuz,tramvai,troleibuz(O-bus)
- toate vehiculele trebuiesc achizitionate prin licitatie
- nu pot participa la licitatiile pentru subcontractati ale altor regii!
- au propria gestiune la bilete si abonamente
- pot opera linii doar pe teritorul propriului oras si imprejurimile ei, doar daca linia respectiva are legatura cu orasul regiei
K VB 339.jpg (203.88K)
Number of downloads: 6
BN SW 4252.JPG (208.99K)
Number of downloads: 8
2. Regii de transport in comun ale oraselor medii si mici cu parc propriu (Wupsi(Leverkusen), OVAG (Gummersbach) etc...)
- au parc propriu de vehicule
- au dreptul de a infiinta si de a desfiinta liniile de transport dupa bunul plac
- pot avea in dotarea parcului toate tipurile de vehicule (autobuz,tramvai,troleibuz(O-bus) (se intampla totusi, foarte rar sa aibe si altceva decat autobuze)
- au dreptul de a subcontracta firme/regii care sa le deserveasca unele trasee
- toate vehiculele trebuiesc achizitionate prin licitatie
- pot participa la licitatiile organizate de catre alte regii pentru a deveni subcontractat, mai putin la licitatiile oraganizate de regiile marilor orase(#1)
- au propria gestiune la bilete si abonamente
- pot opera linii si pe alte regiuni sau teritorii chiar daca aceste linii nu au legatura cu orasul natal
LEV WU 13.JPG (254.95K)
Number of downloads: 7
GM LT 248.JPG (206.64K)
Number of downloads: 7
3. Regii de transport in comun ale oraselor medii si mici fara parc propriu (SVE (Euskirchen), Stadwerke (Hürth), etc...)
- NU au parc propriu de vehicule
- au dreptul de a infiinta si de a desfiinta liniile de transport doar cu acordul regiei/firmei care deserveste liniile
- pot opera doar linii de autobuz!
- SUNT NEVOITI sa subcontracteze firme/regii care sa le deserveasca traseele
- pot impune regiei/firmei care deserveste liniile sa achizitioneze autobuze dupa propriile cerinte. Aceste autobuze pot circula DOAR pe liniile regiei
- au propria gestiune la bilete si abonamente
K ZY 305.JPG (225.97K)
Number of downloads: 6
K ZY 340.JPG (264.24K)
Number of downloads: 6
4. Orase medii sau mici fara regie de transport si fara vehicule (Bergisch Gladbach->WUPSI (Leverkusen)si RVK (Köln))
- NU au parc propriu de vehicule
- au dreptul de a infiinta si de a desfiinta liniile de transport doar cu acordul regiei/firmei care deserveste liniile
- pot opera doar linii de autobuz!
- SUNT NEVOITI sa subcontracteze DOAR REGII (private sau nu) care sa le deserveasca traseele
- NU pot impune regiei/firmei care deserveste liniile sa achizitioneze autobuze dupa propriile cerinte.
- NU au propria gestiune la bilete, aici raspunde regia care castiga
K ZY 510.JPG (199.46K)
Number of downloads: 6
LEV WU 2.JPG (220.05K)
Number of downloads: 8
5. Regii private! (RVK (Köln), RSVG (Troisdorf)
- au parc mare de autobuze
- nu au un oras anume unde deservesc linii, eu deservesc sau orase cu sau fara regie (#3 si #4) castigat prin licitatie, sau participa la licitatiile altor regii, pentru a lucra ca si subcontractati (#1 si #2)
- pot la randul lor subcontracta regii private (#5)(foarte rar) sau FIRME care sa le deserveasca liniile
- parcul este format din autobuze pentru toate liniile, dar si din autobuze dedicate unor regii (#3)
- pot avea propria gestiune la bilete
- autobuzele pot fi achizitionate cu licitatie pentru regii, fara pentru uz propriu si general
K ZY 149.JPG (212.67K)
Number of downloads: 8
SU BV 2604.JPG (283.65K)
Number of downloads: 11
6. Firme private (Pütz (Bergisch Gladbach), Schillinggruppe (Hürth), etc...)
- au parc de autobuze
- pot participa doar la licitatiile (#1 si #2 + #5)
- la autobuze se paote impune DOAR schema de vopsire
- la randul lor NU au dreptul de a organiza licitatii
- pot avea propria gestiune la bilete
- autobuzele sunt achizitionate fara licitatie
GL X 1087 (1) .JPG (182.88K)
Number of downloads: 11
K VK 8003.JPG (237.79K)
Number of downloads: 13
7. Firme de turism
- au in general un parc format din MAXIM 5 autobuze
- singurul drept al lor este de a participa la licitatiile (#5)
- in majoritatea cazurilor au autobuze care au trecut deja pe mana mai multor regii sau firme
BM CR 117.JPG (158.59K)
Number of downloads: 11
BM RT 372.JPG (270.54K)
Number of downloads: 9
GL H 797.JPG (189.57K)
Number of downloads: 10
SU WD 7810.JPG (211.81K)
Number of downloads: 11
Am adaugat o poza la fiecare categorie