Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar
#1341
Postat 23 august 2014 - 22:07
IR 10192 Timișoara Nord - Mangalia
IR 1003 Minsk - Varna / Constanța
IR 1004 Varna / Constanța - Minsk
#1343
Postat 26 august 2014 - 19:05
#1344
Postat 27 august 2014 - 12:40
Încă un sezonier. Cel de la Arad, filmat în Radna. Ultimul vagon este un vagon de dormit modernizat (71-70 015).
#1345
Postat 29 august 2014 - 00:30
Gygyman6, la 26 august 2014 - 19:05, a spus:
Dornestiul e o statie ce are linii cu ecartament standard CFR adica 1435 mm si lini cu ecartament larg adica 1520 mm... linia de 1520 vine de peste granita pana aici.
Pentru manevrarea vagoanelor rusesti locomotiva a fost modificata, primind pe langa cupla automata si boghiuri speciale pentru calea larga. Prin tara vagoanele rusesti circula avand boghiurile schimbate (din1520 la 1435) si vagoane adaptor la capete (ce au la un capat au cupla automata si la un capat cupla CFR lant + carlig).
Linie de 1435 + 1520 "ce merg" inpreuna... Poza nu-mi apartine, si e facuta in Sighetul Marmatie.
Operatiunea de schimbare a boghiurilor. In clip garnitura intra in hala cu un tip si iese cu alt tip...
Aceasta postare a fost editata de Bobby: 29 august 2014 - 00:31
#1347
Postat 29 august 2014 - 16:00
#1349
Postat 07 septembrie 2014 - 00:35
#1351
Postat 07 septembrie 2014 - 21:01
Stadler Flirt soseste in gara Budapest Kelenfold (gara de vest) :

Un tren IC dinspre Sopron(granita cu Austria) sosind in gara Budapest Keleti

Locomotiva Siemens Taurus gata de plecare din Budapest Keleti :

Locomotiva Skoda apartinand de ZSSK sosita in Budapest Keleti cu EC 175 Berlin - Bratislava - Budapest Keleti :

Bombardier Traxx sosind cu un tren Regio in gara Budapest Dely (gara de est) :

RailJet gata de plecare din Budapest Kelety spre Zurich via Wiena :

EA 689 gata sa se retraga in Depou dupa ce a dus trenul EN346 de la Basov la Budapesta :

Siemens Taurus 003 a preluat EN346 mai departe pana la Wiena :

#1352
Postat 07 septembrie 2014 - 21:52
Tare ma mir cum de sutele de geamuri din Gara KELETI sunt intregi. In aceste poze n-am vazut macar unul spart! Oare nu se gasesc pietre pe acolo?...

Cine n-a inteles sensul postarii mele, sa mediteze!...

PS
Citeaza
Igen boss! Am stat in dilema cu Keleti insa am corectat dupa cum se poate vedea...in urma sessizarii...
#1355
Postat 07 septembrie 2014 - 23:23
Timisoara - Sag de exemplu vad pe site ca costa 5.5 lei intreg, imi pare exagerat... Probabil se bazeaza pe abonamente.
#1356
Postat 08 septembrie 2014 - 07:57
#1357
Postat 08 septembrie 2014 - 18:18
Primul este Bpeer 29-70 022 care este de tip salon mai comod decat vagoanele noastre salon aflate in circulatie internationala , foarte bine izolat fonic si termic dar cel mai mare minus este faptul ca nu are prize decat la capatul vagonului(care nu mergeau) si la toalete(numa una functionand) dar culmea are desfacator pentru bauturi dupa cum se poate vedea in una din poze :



Al doilea este un Beer 20-70 030 compartimentat destul de comod (dormind excelent intins pe bancheta) cu sistemul de blocare a usii foarte eficient (am incercat 2 persoane sa deschidem usa incuiata si nu am reusit) dar etansitatea geamurilor lasa mult de dorit , sistemul de climatizare foarte zgomotos , pe geamuri lipit un fel de folie care producea un efect foarte ciudat cand ma uitam pe geam si prizele de pe coridor si toalete nefunctionale dar pentru o calatorie de noapte pot spune ca au fost conditii decente :




#1358
Postat 12 septembrie 2014 - 23:57
Andy, la 08 septembrie 2014 - 07:57, a spus:
Se folosește o imprimantă termică. Toți șefii de tren și toți casierii de la Regiotrans folosesc această tehnologie.
Așa arată un bilet pentru bicicletă la Regiotrans:

Aceasta postare a fost editata de andrei_tm: 13 septembrie 2014 - 00:00
#1359
Postat 13 septembrie 2014 - 10:52
Septembrie 2014.

#1360
Postat 14 septembrie 2014 - 19:36
