Stiri despre transportul in comun din Timisoara
#1681
Postat 08 august 2014 - 18:23
#1682
Postat 10 august 2014 - 07:45
Aceasta postare a fost editata de emilut: 10 august 2014 - 07:46
#1683
Postat 15 august 2014 - 15:24
Sursa PressAlert
#1684
Postat 15 august 2014 - 16:40
De rezolvat nu se va rezolva nimic dar macar sa se stie ca ... stiu si altii despre acest lucru...
#1685
Postat 15 august 2014 - 17:58
Citeaza
Sper ca nimeni nu credea ca cineva scrie manual datele ce sunt afisate pe panouri...

#1686
Postat 21 august 2014 - 21:07
Citeaza
#1687
Postat 22 august 2014 - 12:03
Probabil voi primi mai tarziu si comunicatele oficiale.
L.E.
Citeaza
Traseele tramvaielor liniilor de tramvai 4 şi 8 care circulă din Piaţa Piaţa Bălcescu vor fi deviate pe traseul: strada Independenţei – strada Drubeta – bulevardul Liviu Rebreanu – bulevardul Iosif Bulbuca şi retur.
Traseul liniei 21 autobuze va fi prelungit până la Piaţa Domăşneanu.
Pentru a acoperi necesitatea de transport în comun din zonă, R.A.T.T. înfiinţează, începând tot cu 25.08.2014, o nouă linie de autobuz cu denumirea 8 barat, care va avea următorul traseu: Piaţa Nicolae Bălcescu – strada 1 Decembrie 1918 – strada Johann Gutenberg – bulevardul Eroilor de la Tisa – bulevardul Victor Babeş – bulevardul Mihai Viteazu – Piaţa Nicolae Bălcescu. În afară de staţiile existente de pe noul traseu se vor înfiinţa următoarele staţii noi: după intersecţia dintre străzile 1 Decembrie 1918 şi Johann Gutenberg; după intersecţia bulevardului Eroilor cu strada Daliei; după intersecţia bulevardului Eroilor cu aleea F.C. Ripensia; pe bulevardul Victor Babeş; Piaţa Bălcescu.
#1688
Postat 22 august 2014 - 12:12

Citeaza
Cred ca pentru prima data este folosit in mod oficial acest treseu, respectiv si macazele de la Drubeta cu Rebreanu...
Poate ca era mai interesant ca Linia 4 sa fi folosit acest traseu pe toata perioada lucrarilor de pe Stefan cel Mare...Se putea testa astfel impactul asupra numarului calatorilor si a calatoriilor...pentru viitoarele planuri de dezvoltare...
#1689
Postat 22 august 2014 - 17:09
#1691
Postat 22 august 2014 - 22:29

#1692
Postat 24 august 2014 - 12:28
io daca trebuie sa ajung la statia cluj (la troleu 15,16) pe unde o iau?
sau cum ajung la posta mare?
cat dureaza lucrarea la macazuri?
Aceasta postare a fost editata de vdaiana: 24 august 2014 - 14:06
#1693
Postat 24 august 2014 - 12:58

Dar cum so zis se va introduce un autobuz 8barat din balcescu si va merge dealungi linilor de tramvai spre statia cluj si aproape de banatu unde se intersecteaza linia de tramvai cu linile de tren face stanga si retur:)
Spre aem e linia 21 prelungita. Si sajungi la posta ai o gramada de variante

Oricum numi pot da seama proiectatu unde sia luat diploma, sa muti linie de tramvai cativa metri inloc sa se lege la actualu proiect care so modernizat in urma cu 10 ani


#1694
Postat 24 august 2014 - 13:53
#1695
Postat 24 august 2014 - 14:05
Vali, la 24 august 2014 - 12:58, a spus:

Dar cum so zis se va introduce un autobuz 8barat din balcescu si va merge dealungi linilor de tramvai spre statia cluj si aproape de banatu unde se intersecteaza linia de tramvai cu linile de tren face stanga si retur:)
Spre aem e linia 21 prelungita. Si sajungi la posta ai o gramada de variante

Oricum numi pot da seama proiectatu unde sia luat diploma, sa muti linie de tramvai cativa metri inloc sa se lege la actualu proiect care so modernizat in urma cu 10 ani


or fi o gramada de variante, dar io am abonament pe tramvaiul 4 si pe troleul 15.
dupa mai multe variante in sfarsit am gasit una convenabila de a ajunge la servici si iar s-a ... totul.
#1696
Postat 24 august 2014 - 14:08
din asta inteleg care are un singur sens, vine dinspre Balcesc pe linia de tramvai.
#1697
Postat 24 august 2014 - 14:23
Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 24 august 2014 - 17:52
#1698
Postat 24 august 2014 - 17:11
#1699
Postat 24 august 2014 - 23:25
Gygyman6, la 24 august 2014 - 14:23, a spus:
Da-o naibii, asta da scuza... Daca nici un autobuz al RATT nu poate folosi liniile de tramvai, atunci cine? Si sa fim seriosi, se gasea o posibilitate de a intoarce... O scoteau cu o strada - doua inainte de Balcescu si tot intorcea, dar nu tot traseul.

Ma rog, oricum ne agitam degeaba, fiind ceva temporar...
#1700
Postat 25 august 2014 - 18:38
Daca era dupa mine, treaba cu macazul era in felul urmator: vineri seara dupa ora de varf vine o echipa, il dezgroapa, a 2a zii dimineata se scoate macazul cu totul iar seara se aduce cel nou, duminica dimineata se pune macazul nou, se toarana betonul si straturile de asfalt, in acelasi timp cei de la ratt fac racordarile si cele necesare ce ii privesc, luni dimineata tramvaiele trec peste macazul nou... pam pam. Poate ca am zis ce am vazut pe youtube la altii, dar daca santierul asta era singurul santier din oras nu o spuneam, si nu tineam mortis sa se faca lucrarea asa de repede, tinand cont de faptul ca mai e putin si incepe scoala si sa vezi atunci "distractie".