
Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar
#1321
Postat 25 iulie 2014 - 23:18

#1322
Postat 26 iulie 2014 - 13:14

Simens.com
#1323
Postat 26 iulie 2014 - 17:39
#1324
Postat 02 august 2014 - 22:06
Pentru CFR Infrastructura paguba este destul de mare, plus unele din utilaje erau destul de recent achizitionate. Dupa ce ca CFR Infrastructura are utilaje putine raportat la lungimea retelei se mai distrug in evenimete feroviare.
Mai multe detali si informatii aici: http://adevarul.ro/l...ry_currentImage
Pozele sunt edificatoare daca vorbim la ce forte au fost implicate acolo. Cu toate acestea locomotiva a iesit cel mai putin sifonata avand in vedere ca unele utilaje sunt paguba totala...
#1325
Postat 03 august 2014 - 07:25
mile, la 12 iulie 2014 - 11:42, a spus:
Intreb pentru ca n-am nimic in comun cu acest domeniu...
Iata si raspunsul promt pe care l-am primit prin amabilitatea lui Bobby...
Bobby, la 13 iulie 2014 - 00:24, a spus:
Legat de semnalizare in general semnalele sunt legate intre ele daca ai un semnal ce-ti arata culoare verde urmatorul poate fi galben sau tot verde iar daca e galben urmatorul e poate fi verde sau rosu. Pe langa asta mai sunt si semnale prevestioare . Deci mecanicul are timp sa ieie masurile ce se inpun.
Pe langa asta sunt si sieteme de protectie care franeaza automat ganitura daca ai trecut pe un semnal ce-ti arata culoare rosie.
Iata si presupusa cauza a accidentului feroviar de ieri...
Citeaza
Care ar fi fost consecintele in cazul unei asemenea erori la trenul rapid dintre Bucuresti si Constanta?...
#1326
Postat 03 august 2014 - 11:50
Stuttgarterzeitung.de
#1327
Postat 03 august 2014 - 19:24
In dreptul unui semnal este un inductor care arata starea semnalului, inductor pe care locomotiva il "citeste"cu dispozitiv denumit INDUSI . Fiecare vehicol feroviar de tractiune are 2, cate 1 pentru fiecare sens de mers.
La trecerea peste un semnal ce arata rosu se produce franarea de urgenta. Distanta pana la oprirea complecta variaza insa de viteza de cu care se deplaseaza si de tonaj...
La ~ 70 km/h ce se poate intampla (Accidentul a avut loc in 21.09.2009, în jurul orei 02:23, pe raza de activitate a Sucursalei Regionale CF Craiova, mana criminala la mijloc, mai multe suruburi ale liniei scoase):
http://img34.imagesh...63/95063349.png
http://img27.imagesh...63/90195999.png
http://img23.imagesh...18/51697846.png
Din fericire nu a fost nimeni ranit grav, insa paguba a fost destul de insemnata.
La 160km/h, nici nu vreau sa ma gandesc ce se va intampla...
#1328
Postat 15 august 2014 - 22:52
Manevre in gara Oradea cu ajutorul unui LDH a locomotivelor cu abur 142.044 si 230.142. (Locomotivele au fost la Bucuresti la o expozitie). Trist e faptul ca ele nu sunt functionale ...
#1329
Postat 17 august 2014 - 15:30
Bobby, la 13 iulie 2014 - 00:24, a spus:
Traseul e doar modernizat nu e un traseu nou construit de la 0 si gandit pt viteze mari...
Oricum cand vor venii zilele caniculare vor aparea si restrictiile
Legat de semnalizare in general semnalele sunt legate intre ele daca ai un semnal ce-ti arata culoare verde urmatorul poate fi galben sau tot verde iar daca e galben urmatorul e poate fi verde sau rosu. Pe langa asta mai sunt si semnale prevestioare . Deci mecanicul are timp sa ieie masurile ce se inpun.
Pe langa asta sunt si sieteme de protectie care franeaza automat ganitura daca ai trecut pe un semnal ce-ti arata culoare rosie.
Ohoo si ce mai zile caniculare am avut si minune trenul a circulat tot cu 160 datorita prinderii elastice vossloh care permite dilatarea sinei indiferent de temperatura de afara

A exista un conflict pe M 800 intre impegatul de miscare si un mecanic de la trenul 1987, IDM-ul ia aruncat un rosu cu 2-3 m inainte de semnalul de isire din Dor Marunt. Rezultatul a fost o franare de urgenta la 160 km/h in 850 de m, nu prea placut pentru calaotrii din tren dar nu te pui cu IDM-ul . Am avut si o perosana lovita la 160 km/h la trenul 1986 si automat ca in ziua respectiva din cauza acestui incident sa redus in iziua respectiva viteza la 140 km/h. Vestea buna e ca si trenurile de marfa circula cu 100 de km/h pe M 800 fata de 80 care este viteza maxima pe restul sectilor.
Aceasta postare a fost editata de zofei.2006: 17 august 2014 - 15:37
#1330
Postat 17 august 2014 - 15:40
#1334
Postat 19 august 2014 - 16:31
#1336
Postat 19 august 2014 - 18:47
Aceasta postare a fost editata de M-H-N: 22 august 2014 - 13:06
Motiv editare: Corectare erori gramaticale
#1337
Postat 20 august 2014 - 19:00
Revenind la liniile noastre azi e o zi 20 august, se împlinesc 160 de ani de la inaugurarea primei linii de cale ferată din România, care făcea legătură între Baziaş şi Oraviţa. Folosită iniţial în scop economic, doar pentru transportul cărbunelui, după diverse îmbunătăţiri tehnice, relaţia Baziaş – Oraviţa a fost deschisă traficului de pasageri doi ani mai târziu, în noiembrie 1856.
Mai multe aici pe http://www.caon.ro.
Chiar daca traseul nu a ramas intreg din pacate acesta aniversare nu trebuie trecuta cu vederea.

Oravita - IAM - Clip cu traseul filmat (in full HD) in vara lui 2012
Iam - Oravita - Clip cu traseul filmat iarna (2012), sau full HD in vara lui 2012
Aceasta postare a fost editata de Bobby: 20 august 2014 - 19:13
#1339
Postat 23 august 2014 - 00:10
Vali, la 19 august 2014 - 18:47, a spus:
Alooo noi nu avem linii de mare viteza ce aratii tu permit viteze de peste 200 de km/h, iar noi o sa avem momentan linii de viteza ca la 160 nu putem zice de mare viteza.
Aceasta postare a fost editata de zofei.2006: 23 august 2014 - 00:11
#1340
Postat 23 august 2014 - 00:21
Unul din primele VT-uri 614 titular pe Oradea - Baile Felix a fost adus la Bucuresti pentru a face pe M 700 perechea 15072/15073 Galati - Braila - Faurei - Urziceni - Bucuresti si retur .
http://forum.constru...ent.php?aid=780
http://forum.constru...ent.php?aid=781
http://forum.constru...ent.php?aid=782