STP Timișoara Forum: Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (117 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 65
  • 66
  • 67
  • 68
  • 69
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar

#1321 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30187
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 25 iulie 2014 - 23:18

Tu cunosti situatia si nu contest ca asa e, doar discutam. :) Comutarea se putea realiza si pe partea de inalta, dar nu live, ci cu pantograful jos.
0

#1322 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 26 iulie 2014 - 13:14

Hai ca am gasit un PDF pe pagina producatorului. E in engleza, si partea care ne intereseaza e la pagina 10. Eu am citit fugitiv, dar sunt si cateva schite si desene care explica. Cine are rabdare sa faca un rezumat :respekt:

Simens.com
0

#1323 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30187
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 26 iulie 2014 - 17:39

Nu prea gasesc scris ceva care sa justifice mai multe pantografe. In compartimentul dedicat acestora, se afla amplasate doua, fata in fata si...cam atat.
0

#1324 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 02 august 2014 - 22:06

In aceasta dimineata in jurul orelor 5 in statia Cotesti, judetul Vrancea a avut loc o coliziune intre un tren de marfa apartind operatorului feroviar Constantin Group si cateva utilaje ale CFR Infrastructura care stationau in statie.

Pentru CFR Infrastructura paguba este destul de mare, plus unele din utilaje erau destul de recent achizitionate. Dupa ce ca CFR Infrastructura are utilaje putine raportat la lungimea retelei se mai distrug in evenimete feroviare.

Mai multe detali si informatii aici: http://adevarul.ro/l...ry_currentImage

Pozele sunt edificatoare daca vorbim la ce forte au fost implicate acolo. Cu toate acestea locomotiva a iesit cel mai putin sifonata avand in vedere ca unele utilaje sunt paguba totala...
1

#1325 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 03 august 2014 - 07:25

Iata o intrebare pe care am pus-o cu nici o luna in urma...


Vezi postareamile, la 12 iulie 2014 - 11:42, a spus:

Apoi ma intreb daca mecanicul mai are timp sa vada diferite semne de pe traseu sau semafoarele?...

Intreb pentru ca n-am nimic in comun cu acest domeniu...




Iata si raspunsul promt pe care l-am primit prin amabilitatea lui Bobby...

Vezi postareaBobby, la 13 iulie 2014 - 00:24, a spus:

Mecanicii trebuie sa cunoasca sectiia pe care circula (inainte de a conduce trenuri pe o sectie pe care nu a mai fost merge in prealabil pe locomotiva alaturi de alt mecanic si face recunoasterea sectiei), si ei stiiu foarte bine profilul traseului ce restrictii sunt etc.

Legat de semnalizare in general semnalele sunt legate intre ele daca ai un semnal ce-ti arata culoare verde urmatorul poate fi galben sau tot verde iar daca e galben urmatorul e poate fi verde sau rosu. Pe langa asta mai sunt si semnale prevestioare . Deci mecanicul are timp sa ieie masurile ce se inpun.

Pe langa asta sunt si sieteme de protectie care franeaza automat ganitura daca ai trecut pe un semnal ce-ti arata culoare rosie.



Iata si presupusa cauza a accidentului feroviar de ieri...

Citeaza

Potrivit unor surse din rândul anchetatorilor, se pare că mecanicii mărfarului ar fi ignorat semnalul roşu de oprire la intrarea in staţia CFR.


Care ar fi fost consecintele in cazul unei asemenea erori la trenul rapid dintre Bucuresti si Constanta?...
0

#1326 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 03 august 2014 - 11:50

Ieri a fost zi neagra si in DE. Un marfar a lovit un IC la Manheim... 100 de victime, din fericire nimeni nu si-a pierdut viata. Aparent marfarul tot unui privat apartinea...

Stuttgarterzeitung.de
0

#1327 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 03 august 2014 - 19:24

E clar ca in cazul accidentului din jud. Vrancea ceva s-a intamplat... Fie o problema la instalatia de semnalizare (putin probabil), fie locomotiva avea sistemele se siguranta dezactivate sau nefunctionale.
In dreptul unui semnal este un inductor care arata starea semnalului, inductor pe care locomotiva il "citeste"cu dispozitiv denumit INDUSI . Fiecare vehicol feroviar de tractiune are 2, cate 1 pentru fiecare sens de mers.
La trecerea peste un semnal ce arata rosu se produce franarea de urgenta. Distanta pana la oprirea complecta variaza insa de viteza de cu care se deplaseaza si de tonaj...

La ~ 70 km/h ce se poate intampla (Accidentul a avut loc in 21.09.2009, în jurul orei 02:23, pe raza de activitate a Sucursalei Regionale CF Craiova, mana criminala la mijloc, mai multe suruburi ale liniei scoase):

http://img34.imagesh...63/95063349.png

http://img27.imagesh...63/90195999.png

http://img23.imagesh...18/51697846.png

Din fericire nu a fost nimeni ranit grav, insa paguba a fost destul de insemnata.

La 160km/h, nici nu vreau sa ma gandesc ce se va intampla...
1

#1328 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 15 august 2014 - 22:52

De la bordul unei locomotive diesel-hidraulice de 1250 CP (LDH1250)



Manevre in gara Oradea cu ajutorul unui LDH a locomotivelor cu abur 142.044 si 230.142. (Locomotivele au fost la Bucuresti la o expozitie). Trist e faptul ca ele nu sunt functionale ...


2

#1329 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 17 august 2014 - 15:30

Vezi postareaBobby, la 13 iulie 2014 - 00:24, a spus:

Linia pe unde se circula cu 160 km/h nu are nici o problema e modernizata inclusv linia de contact...
Traseul e doar modernizat nu e un traseu nou construit de la 0 si gandit pt viteze mari...

Oricum cand vor venii zilele caniculare vor aparea si restrictiile

Legat de semnalizare in general semnalele sunt legate intre ele daca ai un semnal ce-ti arata culoare verde urmatorul poate fi galben sau tot verde iar daca e galben urmatorul e poate fi verde sau rosu. Pe langa asta mai sunt si semnale prevestioare . Deci mecanicul are timp sa ieie masurile ce se inpun.

Pe langa asta sunt si sieteme de protectie care franeaza automat ganitura daca ai trecut pe un semnal ce-ti arata culoare rosie.


Ohoo si ce mai zile caniculare am avut si minune trenul a circulat tot cu 160 datorita prinderii elastice vossloh care permite dilatarea sinei indiferent de temperatura de afara ;)

A exista un conflict pe M 800 intre impegatul de miscare si un mecanic de la trenul 1987, IDM-ul ia aruncat un rosu cu 2-3 m inainte de semnalul de isire din Dor Marunt. Rezultatul a fost o franare de urgenta la 160 km/h in 850 de m, nu prea placut pentru calaotrii din tren dar nu te pui cu IDM-ul . Am avut si o perosana lovita la 160 km/h la trenul 1986 si automat ca in ziua respectiva din cauza acestui incident sa redus in iziua respectiva viteza la 140 km/h. Vestea buna e ca si trenurile de marfa circula cu 100 de km/h pe M 800 fata de 80 care este viteza maxima pe restul sectilor.

Aceasta postare a fost editata de zofei.2006: 17 august 2014 - 15:37

0

#1330 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 17 august 2014 - 15:40

Primul tren de 160 km/h al operatorului national de transport calatori pe calea ferata CFR Calatori, cu prima locomotiva electrica de mare putere din Romania.


0

#1331 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 17 august 2014 - 16:06

Bun, in clip sigur nu are 160km/h... :eusa_think:
0

#1332 Useril este offline   FerraryTm 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 1258
  • Inregistrat: 08 ianuarie 11
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Formula 1
    Tramvaie
    Autobuze
    Troleibuze
    Poze
    Filme
    Jocurii
    Distractia

Postat 17 august 2014 - 18:25

Imagine atasata: IMG_0038.JPGImagine atasata: IMG_0037.JPGImagine atasata: IMG_0033.JPG
2

#1333 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 17 august 2014 - 23:49

Vezi postareacseh_17, la 17 august 2014 - 16:06, a spus:

Bun, in clip sigur nu are 160km/h... :eusa_think:


Mai are pana la 160 inca cativa km bun, aici e curba aproape la 90* .
0

#1334 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 19 august 2014 - 16:31

Hyperion ca tren IR 15980-1 Craiova - Bucuresti Nord - Constanta, 16.08.2014 Carpati H (900) si Racordare Pajura (800)


2

#1335 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30187
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 19 august 2014 - 17:56

Fain! Pare destul de silentios.
1

#1336 Useril este offline   Vali 

  • Membru VIP**
  • Grup: VIP
  • Postari: 1531
  • Inregistrat: 04 noiembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Modeling feroviar, transportul in comun(in special trolebuzele :D)

Postat 19 august 2014 - 18:47

Cum se contruiestec linii noi de mare viteza si la noi bat campii...

Aceasta postare a fost editata de M-H-N: 22 august 2014 - 13:06
Motiv editare: Corectare erori gramaticale

1

#1337 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 20 august 2014 - 19:00

De remarcat ca e o constructie noua, cu un traseu nou nout avand curbe foarte largi specifice linilor de mare viteza... De remarcat si inaltimea stalpilor de semnalizare ...

Revenind la liniile noastre azi e o zi 20 august, se împlinesc 160 de ani de la inaugurarea primei linii de cale ferată din România, care făcea legătură între Baziaş şi Oraviţa. Folosită iniţial în scop economic, doar pentru transportul cărbunelui, după diverse îmbunătăţiri tehnice, relaţia Baziaş – Oraviţa a fost deschisă traficului de pasageri doi ani mai târziu, în noiembrie 1856.

Mai multe aici pe http://www.caon.ro.

Chiar daca traseul nu a ramas intreg din pacate acesta aniversare nu trebuie trecuta cu vederea. :)

Oravita - IAM - Clip cu traseul filmat (in full HD) in vara lui 2012

Iam - Oravita - Clip cu traseul filmat iarna (2012), sau full HD in vara lui 2012

Aceasta postare a fost editata de Bobby: 20 august 2014 - 19:13

2

#1338 Useril este offline   The Legend 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 254
  • Inregistrat: 31 ianuarie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Trenul si calatoria cu trenul

Postat 22 august 2014 - 12:38

Traxx 022 in Baile Herculane :

Imagine postata480 022 with IR 73-2 by Vlad0012, on Flickr
2

#1339 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 23 august 2014 - 00:10

Vezi postareaVali, la 19 august 2014 - 18:47, a spus:

Cum se contruiestec linii noi de mare viteza si la noi bat campii...



Alooo noi nu avem linii de mare viteza ce aratii tu permit viteze de peste 200 de km/h, iar noi o sa avem momentan linii de viteza ca la 160 nu putem zice de mare viteza.

Aceasta postare a fost editata de zofei.2006: 23 august 2014 - 00:11

1

#1340 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 23 august 2014 - 00:21

Dupa cum se pare incet incet Transferoviar Calatori isi restrange activitatea pe Cluj Napoca - Oradea - Baile Felix si incepe sa isi mute flota de automotoare pe langa Bucuresti .

Unul din primele VT-uri 614 titular pe Oradea - Baile Felix a fost adus la Bucuresti pentru a face pe M 700 perechea 15072/15073 Galati - Braila - Faurei - Urziceni - Bucuresti si retur .

http://forum.constru...ent.php?aid=780

http://forum.constru...ent.php?aid=781

http://forum.constru...ent.php?aid=782
2

Arata acest topic


  • (117 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 65
  • 66
  • 67
  • 68
  • 69
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi