STP Timișoara Forum: Germania - Bundesrepublik Deutschland - Federal Republic of Germany - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (32 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Germania - Bundesrepublik Deutschland - Federal Republic of Germany Berlin - Hamburg, Munich, Cologne, Frankfurt, Stuttgart Evaluare topic: ***** 3 Voturi

#461 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 27 aprilie 2014 - 18:00

Chiar te rugam sa prinzi intr-o poza piesa de muzeu! :coolpics: Pentru 3 secunde m-am speriat ca piesa este articulatul din poza. :rad_masa:

Interesant sistemul de colaborare! Chiar daca ai explicat intelegator, tot nu inteleg sistemul de transport interurban si "interjudetean" din Germania. Am ramas uimit cand am fost prin "sate" si "comune" de exista mai multor trasee de la mai multe firme private cu program exceptional cu frecventa de 60 min la o linie doar! Astfel locuitorii satelor au multe optiuni, multe plecari, in plus multe directii in care pot ajunge, nu doar in cel mai apropiat oras...
0

#462 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 27 aprilie 2014 - 19:33

:up_arow: :up_arow: Merci pentru aceste informatii deosebite (din care deduc ca, calatorul este pe primul loc in politica firmelor de transport germane) insa am urmatoarea intrebare: cat de des se spala "acoperisul" transparent al peroanelor care se vad in cea de-a trei-a poza...


Intreb asta pentru ca pe utilajul meu am tot "acoperis" transparent si trebuie sa-l curat maxim la 3 zile daca vreau sa am vizibilitate buna...si sa nu-l vad prafuit...


PS Imi place ca se cunoaste procentul exact al neplatnicilor iar cel de 0,9% imi place cel mai mult... :naughty1:
0

#463 Useril este offline   alex.alexus 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 63
  • Inregistrat: 10 mai 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 05 mai 2014 - 23:33

Tramvaie in Nurnberg - Germany

Imagine postata
gratis bilder


Imagine postata
picupload


Imagine postata
Bilder hochladen


Imagine postata
bild upload


Imagine postata
fotos hochladen
10

#464 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 06 mai 2014 - 17:55

Prima si ultima poza zici ca-s de pe Cetatii facand abstractie de cladirea din poza... :D
0

#465 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 25 mai 2014 - 22:26

De asta ce ziceti?

Noua reclama OFICIALA al celor de la KVB B)


4

#466 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 06 iunie 2014 - 11:44

Cateva secunde dupa accident.

Cred ca e clar, a cui este vina.


Ceea ce mi s-a parut exagerat, este faptul ca desi a fost o tamponare usoara, fara victime, in scurt timp la fata locului au ajuns 4 echipaje de politie + 1 dupa cu geamuri fumurii, 3 ambulante si 2 masini cu medic (alcel Notartz), si 3 masini de pompieri + o scara...

Eu inteleg ca accident de autobuz, si alea alea, dar cineva plateste deplasarile astea...



L.E. Dupa ce am dat post, mi-a si sarit pe FB un articol pe aceasta tema.

Deci deplasarile in masa, si inchiderea completa a circulatiei timp de 40 de min, s-a realizat datorita unei alarmari false si exagerate. In articol scrie ca cel care a sunat prima oara la 112, a declarat ca ar fi un accident teribil cu un autobuz, si ca sunt o groaza de raniti.

Cum fals am scris, tot din articol reiese ca au fost totusi 4 raniti usor.

Fisiere atasate


0

#467 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30199
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 06 iunie 2014 - 14:05

Am vazut si eu accidente minore, doar table sifonate, dar nemtii nu s-au miscat de acolo, blocand aiurea circulatia, de zici ca erau zeci de morti si raniti. Legislatia e ca la noi, adica scoti rabla in afara parti carosabile si ... liber la program.
0

#468 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 07 iunie 2014 - 08:53

Eu am sesizat urmatorul aspect...Faptul ca autobuzul are afisaj lateral dreapta imi da o informatie in plus vazand pozele din aceste unghiuri, si anume ca este vorba de Linia 227...Nemtii-s nemti pana la capat!...Si nu de ieri, de azi...
0

#469 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 16 iunie 2014 - 22:44

KVB si-a tras tramvaie "noi"... Este vorba deste Düwag-urile despre care am mai vorbit, care s-au modernizat in halele proprii. Ieri a fost prima planificare. Inca nu am reusit sa dau o tura sa imi fac o parere, dar pe cat posbil voi face si un mini reportaj.

Imagine postata
7

#470 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 14 iulie 2014 - 16:59

O atmosfera de necrezut ieri seara, dupa castigarea titlului mondial... Orasul a fost pur-si-simplu paralizat ore in sir...



0

#471 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 18 iulie 2014 - 22:35

Daca nu v-am complicat pana acum destul cu super-complicatul sistem de organizare pe regii si firme de transport din Germania, ma cam plictisesc asa ca am mai cercetat una alta, si am aflat urmatoarele, pe care am sa vi le prezint si voua:


In DE, cel putin vorbim despre NRW deocamdata, exista o structura destul de complicata, insa bine pusa la punct, dupa cum urmaza:

1. Regii de transport in comun ale marilor orase (KVB(Köln), SBW(Bonn), BSAG(Bremen) etc...)

- au un parc propriu de vehicule
- au dreptul de a infiinta si de a desfiinta liniile de transport dupa bunul plac
- au dreptul de a subcontracta firme/regii care sa le deserveasca unele trasee
- pot avea in dotarea parcului toate tipurile de vehicule (autobuz,tramvai,troleibuz(O-bus)
- toate vehiculele trebuiesc achizitionate prin licitatie
- nu pot participa la licitatiile pentru subcontractati ale altor regii!
- au propria gestiune la bilete si abonamente
- pot opera linii doar pe teritorul propriului oras si imprejurimile ei, doar daca linia respectiva are legatura cu orasul regiei

Fisier atasat  K VB 339.jpg (203.88K)
Number of downloads: 6Fisier atasat  BN SW 4252.JPG (208.99K)
Number of downloads: 8

2. Regii de transport in comun ale oraselor medii si mici cu parc propriu (Wupsi(Leverkusen), OVAG (Gummersbach) etc...)

- au parc propriu de vehicule
- au dreptul de a infiinta si de a desfiinta liniile de transport dupa bunul plac
- pot avea in dotarea parcului toate tipurile de vehicule (autobuz,tramvai,troleibuz(O-bus) (se intampla totusi, foarte rar sa aibe si altceva decat autobuze)
- au dreptul de a subcontracta firme/regii care sa le deserveasca unele trasee
- toate vehiculele trebuiesc achizitionate prin licitatie
- pot participa la licitatiile organizate de catre alte regii pentru a deveni subcontractat, mai putin la licitatiile oraganizate de regiile marilor orase(#1)
- au propria gestiune la bilete si abonamente
- pot opera linii si pe alte regiuni sau teritorii chiar daca aceste linii nu au legatura cu orasul natal

Fisier atasat  LEV WU 13.JPG (254.95K)
Number of downloads: 7Fisier atasat  GM LT 248.JPG (206.64K)
Number of downloads: 7

3. Regii de transport in comun ale oraselor medii si mici fara parc propriu (SVE (Euskirchen), Stadwerke (Hürth), etc...)

- NU au parc propriu de vehicule
- au dreptul de a infiinta si de a desfiinta liniile de transport doar cu acordul regiei/firmei care deserveste liniile
- pot opera doar linii de autobuz!
- SUNT NEVOITI sa subcontracteze firme/regii care sa le deserveasca traseele
- pot impune regiei/firmei care deserveste liniile sa achizitioneze autobuze dupa propriile cerinte. Aceste autobuze pot circula DOAR pe liniile regiei
- au propria gestiune la bilete si abonamente

Fisier atasat  K ZY 305.JPG (225.97K)
Number of downloads: 6Fisier atasat  K ZY 340.JPG (264.24K)
Number of downloads: 6

4. Orase medii sau mici fara regie de transport si fara vehicule (Bergisch Gladbach->WUPSI (Leverkusen)si RVK (Köln))

- NU au parc propriu de vehicule
- au dreptul de a infiinta si de a desfiinta liniile de transport doar cu acordul regiei/firmei care deserveste liniile
- pot opera doar linii de autobuz!
- SUNT NEVOITI sa subcontracteze DOAR REGII (private sau nu) care sa le deserveasca traseele
- NU pot impune regiei/firmei care deserveste liniile sa achizitioneze autobuze dupa propriile cerinte.
- NU au propria gestiune la bilete, aici raspunde regia care castiga

Fisier atasat  K ZY 510.JPG (199.46K)
Number of downloads: 6Fisier atasat  LEV WU 2.JPG (220.05K)
Number of downloads: 8

5. Regii private! (RVK (Köln), RSVG (Troisdorf)

- au parc mare de autobuze
- nu au un oras anume unde deservesc linii, eu deservesc sau orase cu sau fara regie (#3 si #4) castigat prin licitatie, sau participa la licitatiile altor regii, pentru a lucra ca si subcontractati (#1 si #2)
- pot la randul lor subcontracta regii private (#5)(foarte rar) sau FIRME care sa le deserveasca liniile
- parcul este format din autobuze pentru toate liniile, dar si din autobuze dedicate unor regii (#3)
- pot avea propria gestiune la bilete
- autobuzele pot fi achizitionate cu licitatie pentru regii, fara pentru uz propriu si general

Fisier atasat  K ZY 149.JPG (212.67K)
Number of downloads: 8Fisier atasat  SU BV 2604.JPG (283.65K)
Number of downloads: 11

6. Firme private (Pütz (Bergisch Gladbach), Schillinggruppe (Hürth), etc...)

- au parc de autobuze
- pot participa doar la licitatiile (#1 si #2 + #5)
- la autobuze se paote impune DOAR schema de vopsire
- la randul lor NU au dreptul de a organiza licitatii
- pot avea propria gestiune la bilete
- autobuzele sunt achizitionate fara licitatie

Fisier atasat  GL X 1087 (1) .JPG (182.88K)
Number of downloads: 11Fisier atasat  K VK 8003.JPG (237.79K)
Number of downloads: 13

7. Firme de turism

- au in general un parc format din MAXIM 5 autobuze
- singurul drept al lor este de a participa la licitatiile (#5)
- in majoritatea cazurilor au autobuze care au trecut deja pe mana mai multor regii sau firme

Fisier atasat  BM CR 117.JPG (158.59K)
Number of downloads: 11Fisier atasat  BM RT 372.JPG (270.54K)
Number of downloads: 9
Fisier atasat  GL H 797.JPG (189.57K)
Number of downloads: 10Fisier atasat  SU WD 7810.JPG (211.81K)
Number of downloads: 11

Am adaugat o poza la fiecare categorie :so pe iei:
5

#472 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 11 august 2014 - 01:01

Iata ca vin cu ceva informatii noi:

Daca nu demult va aminteam despre noul jucator care doreste sa joace la masa bogatiilor, si anume VDL (din NL), recent olandezii au reusit, se pare, sa traga mana castigatoare.

Acum ceva vreme va povesteam ca in Köln si imprejurimi au inceput sa apara si aceste VDL-uri pe langa marea de Mercedes-uri si MAN-uri, de atunci treburile au evoluat serios.

Dupa cunostiintele mele pana azi avem in prejurimi asa:

Pütz - Bergisch Gladbach

min 2 buc. VDL SLF-120 subcontractate la RVK(Köln)
min 5 buc. VDL SLF-120 subcontractate la WUPSI(Leverkusen)

KLS Pütz - Kürten

1 buc. VDL SLF-120 subcontractate la WUPSI(Leverkusen)

KVB - Köln

1 buc. VDL SLF-120
1 buc. VDL LLE-120

Piccolonia Reisen - Köln

min 1 buc. VDL SLF-120 subcontractata la KVB(Köln)

e-weinzierl - Köln

min 3 buc. VDL SLF-120 subcontractata la KVB(Köln)

Rheinbahn - Düsseldorf

min 20 VDL LLE-120
min 20 VDL SLF-120

VGF - Frankfurt

min 10 VDL SLF-120 Hybrid


Si cine stie cate mai sunt, despre care nu am personal cunostinta. In orice caz, una e sigura. Aceste autobuze VDL au rasarit ca ciupercile dupa ploaie, in ultima jumatate de an.

Dar ceea ce mi-a atras atentia, si ceea ce m-a facut sa concep acest post, este stirea urmatoare:

Citeaza

World premiere: VDL Bus & Coach builds first electric articulated buses for KVB Cologne



Iata stirea din 2 surse diferite. Tin sa cred ca acest proiect va insemna un pas imens atat pentru VDL ca si firma, cat si pentru intraga lume in ceea ce priveste domeniul autobuzelor urbane. Mercedes, your move!

vdlbuscoach.com

busplaner.de
2

#473 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 13 august 2014 - 00:39

Reteta succesului la KVB!

Fiecare € investit, scoate 5,3€ profit!

Transira.ro
0

#474 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2371
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 13 august 2014 - 04:39

Vezi postareacseh_17, la 13 august 2014 - 00:39, a spus:

Reteta succesului la KVB!

Fiecare € investit, scoate 5,3€ profit!

Transira.ro

De acord cu tine...dar ma indoiesc serios ca la KVB exista decizia ca oricine are alegerea (laudabila cu ghilimelele de rigoare) sa nu munceasca...copii pensionari studenti someri si alte categorii asistate social beneficiaza de gratuitate de transport public..in conditiile astea profitul e la 2 pasi...
1

#475 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 13 august 2014 - 16:18

Culmea,

0-4 ani gratuit.
4-7 bilet pentru copii
7-19 elev gratuit
student gratuit
muncitori - JobTicket 50% redus
pensionari - Aktiv60 Ticket - 50% redus
daca iti cumperi AboTicket cu contract pe un an, si prelungire lunara automata ai 25% redus
persoanele cu handicap 100% redus

socialul e categorie speciala, nu stiu care este procentajul.
0

#476 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 13 august 2014 - 16:37

Mi se pare normal ca toti elevii si studentii sa beneficieze de gratuitate, iar pensionarii (eventual) de o reducere de 50%. Un elev sau un student nu are nici un venit, in schimb pensionarul are ca venit pensia. Numai la noi este invers, din cauza unor minti inguste in functiile de decizie. :Facepalm_emote_gif:
0

#477 Useril este offline   The Legend 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 254
  • Inregistrat: 31 ianuarie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Trenul si calatoria cu trenul

Postat 01 septembrie 2014 - 21:12

Un tramvai de marfa in Dresden (poza nu imi apartine) :

https://flic.kr/p/oJxDcn

Aceasta postare a fost editata de The Legend: 01 septembrie 2014 - 21:13

1

#478 Useril este offline   Raoul94 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2401
  • Inregistrat: 15 mai 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 01 septembrie 2014 - 22:07

The Legend, in postarea asta ai sa gasesti o poza facuta de mine la CarGO Tram in Dresda :so pe iei:
1

#479 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 02 septembrie 2014 - 10:20

Vezi postareaChagall, la 13 august 2014 - 16:37, a spus:

Mi se pare normal ca toti elevii si studentii sa beneficieze de gratuitate, iar pensionarii (eventual) de o reducere de 50%. Un elev sau un student nu are nici un venit, in schimb pensionarul are ca venit pensia. Numai la noi este invers, din cauza unor minti inguste in functiile de decizie. :Facepalm_emote_gif:



Nici nou-nascutii n-au venit si se ocupa parintii cu veniturile lor de ei! Copii de gradinita n-au nici un venit si se platesc gradinitele cu varf si indesat de catre parinti! Studentii n-au nici un venit in schimb frecventeaza facultati cu taxa si nu mica! O buna parte din ei detin automobile si nu ieftine!


Solutia nu este de-a avea transport gratuit pentru aceste categorii ci de-a creste veniturile parintilor (la cei mici) si eventual niste reduceri la ceilalti...Transportul in comun este un agent economic (al primariei) care trebuie sa traiasca preponderent din incasari ca si Aquatim-ul, ca si Retim-ul, ca si Calor-ul...N-am auzit la ultimele 3 enumerate sa se ofere gratuitati pe motivul ca beneficiarii serviciilor lor n-au venituri... :Facepalm_emote_gif:

In general, gratuitatile fac parte din oranduirea comunista mult hulita tocmai de generatia tanara si atunci apare un paradox: vrem gartuitati dar hulim comunismul...In economia de piata, absolut totul trebuie platit, exceptia fiind promotiile insa nu pe criterii enumerate in citatul de mai sus...
2

#480 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 02 septembrie 2014 - 13:38

In Grecia de exemplu, elevii si studentii au gratuitate peste tot, in schimb pensionarii au statut de adult, care plateste pret intreg.
Din pacate la noi tinerii nu prea voteaza, in schimb pensionarii da.
1

Arata acest topic


  • (32 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

3 useri citesc topicul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi