STP Timișoara Forum: Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (117 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 63
  • 64
  • 65
  • 66
  • 67
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar

#1281 Useril este offline   The Legend 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 254
  • Inregistrat: 31 ianuarie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Trenul si calatoria cu trenul

Postat 15 iunie 2014 - 14:58

Din Timisoara nu va pleca cu mai mult de 11vagoane pentru ca primeste doua vagoane la Caransebes(de la Resita) si doua la Craiova(de la Deva) astfel ajunge la 15vagoane numarul maxim pentru acest tren.

Anul trecuta a fost prelungit 1696 pana la Mangalia si a fost o idee foarte proasta pentru ca pleca cu 13-14vagoane din Timisoara si nu era 80% plin , era 130% sau mai mult deci conditiile nu erau foarte placute.
0

#1282 Useril este offline   andrei_tm 

  • Membru Senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 819
  • Inregistrat: 05 noiembrie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 25 iunie 2014 - 14:43

Trenul sezonier 10191 Mangalia - Timișoara Nord cu șase vagoane:


Aceasta postare a fost editata de andrei_tm: 25 iunie 2014 - 14:43

2

#1283 Useril este offline   andrei_tm 

  • Membru Senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 819
  • Inregistrat: 05 noiembrie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 30 iunie 2014 - 10:52

Trenul sezonier „Nessebar”: Budapesta/Praga/Bratislava - Burgas



Trenul sezonier 1822: Arad - Mangalia


4

#1284 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 30 iunie 2014 - 13:33

E, asa da tren sezonier...
0

#1285 Useril este offline   The Legend 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 254
  • Inregistrat: 31 ianuarie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Trenul si calatoria cu trenul

Postat 01 iulie 2014 - 21:15

Intrand nervos in Timisoara Nord :

Imagine postataIR 1691 in Timisoara Nord by Vlad0012, on Flickr
4

#1286 Useril este offline   andrei_tm 

  • Membru Senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 819
  • Inregistrat: 05 noiembrie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 03 iulie 2014 - 15:15

Trenul Anina - Oravița


4

#1287 Useril este offline   The Legend 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 254
  • Inregistrat: 31 ianuarie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Trenul si calatoria cu trenul

Postat 03 iulie 2014 - 21:03

IR 72-1 "Traianus" stationand in statia Orsova :

Imagine postataIR 72-1 in Orsova by Vlad0012, on Flickr
3

#1288 Useril este offline   andrei_tm 

  • Membru Senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 819
  • Inregistrat: 05 noiembrie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 06 iulie 2014 - 10:35

Trenul Anina - Oravița fotografiat pe Viaductul Schlucht, Anina.
Iulie, 2014.

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Aceasta postare a fost editata de andrei_tm: 06 iulie 2014 - 11:00

4

#1289 Useril este offline   The Legend 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 254
  • Inregistrat: 31 ianuarie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Trenul si calatoria cu trenul

Postat 06 iulie 2014 - 22:31

Gata de plecare spre Arad

Imagine postataReady to go by Vlad0012, on Flickr
1

#1290 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 06 iulie 2014 - 23:34

Ce locomotiva e aia? Adica clasa 46, mi-e clar, dar nu vazusem inca acest model... Se paote cateva date, si alte poze, alte unghiuri, va rog?
0

#1291 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 07 iulie 2014 - 00:45

Este una din cele 3 masini (006, 059 si 103) care au fost modernizate la uzina producatoare Rade Koncar Croatia in contul unei datori pe care croatii o aveau pentru niste vagoane cumparate de la noi.

Schema de vopsirea e la fel cu a EA-uri-lor modernizate cu echipamente Siemens.

Din ce stiu 59 si 103 apartin depoului TM iar 006 e defecta la depoul AR

Poza nu-mi apartine si este facuta la Lokoshaza (frontiera Lokoshaza - Curtici)


Imagine postata

In aprilie 2014 preluand trenul de Tg.Jiu

Imagine postata

Aceasta postare a fost editata de Bobby: 07 iulie 2014 - 00:50

5

#1292 Useril este offline   The Legend 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 254
  • Inregistrat: 31 ianuarie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Trenul si calatoria cu trenul

Postat 07 iulie 2014 - 17:44

Toate 3 locomotivele apartin depoului Arad. In vremurile bune locomotivele acestea trageau IC-urile Timisoara - Bucuresti acum zac fara bandaje sau merg cu personalele. Alte generalitati nu ar fi de spus numai detalii legate de modernizarea lor dupa modelul din fosta Iugoslavie nu dupa modelul nostru :D
0

#1293 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 07 iulie 2014 - 17:46

Totusi, clasa 46, este clasa mai mica, nu este prea mult pentru un IC? Hai ca nu vorbim de viteza, ca in RO, cam tot aia e, dar de capacitate si altele. Avem clase mai mari pentru IC-uri, de ce taman 46?
0

#1294 Useril este offline   The Legend 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 254
  • Inregistrat: 31 ianuarie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Trenul si calatoria cu trenul

Postat 07 iulie 2014 - 19:15

Pai erau locomotive proaspat modernizate si bune de fuga pe distanta mai lunga. Pe vremuri numai locomotivele bine intretinute sau noi faceau la trenuri importante ca IC si internationale...acum la trenu Bucuresti - Viena pe distanta Bucuresti - Brasov este locomotiva de Cluj si mai tot timpul este clasa 40 adica Vmax 120km/h si trenu are 140km/h viteza de circulatie.
0

#1295 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 09 iulie 2014 - 22:14

Poze de astazi:

Imagine atasata: Gara de Nord - 2014.07.09 - 03.jpg Imagine atasata: Gara de Nord - 2014.07.09 - 04.jpg Imagine atasata: Gara de Nord - 2014.07.09 - 05.jpg Imagine atasata: Gara de Nord - 2014.07.09 - 06.jpg
Imagine atasata: Gara de Nord - 2014.07.09 - 07.jpg Imagine atasata: Gara de Nord - 2014.07.09 - 08.jpg Imagine atasata: Gara de Nord - 2014.07.09 - 09.jpg Imagine atasata: Gara de Nord - 2014.07.09 - 10.jpg
Imagine atasata: Gara de Nord - 2014.07.09 - 11.jpg
4

#1296 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 10 iulie 2014 - 01:48

Direcţia Relaţii Internaţionale şi Mass-Media

Servciul Relaţii Mass-Media Tel/Fax: 021/317.74.38 Tel.CFR: 122312; 122905

Nr.7/3/181/02.07.2014


COMUNICAT DE PRESĂ

2 ore cu trenul de la Bucureşti la Constanţa şi retur



Bucureşti, 03 iulie 2014



Compania Naţională de Căi Ferate “CFR” SA vă informează că începând din 04 iulie 2014, 4 trenuri de călători Interregio, care vor atinge viteza maximă de 160 km/h, vor parcurge distanţa dintre Bucureşti şi Constanţa, şi retur, în 2 ore.



Cele 4 trenuri Interregio, apte din punct de vedere tehnic pentru a circula cu viteza maximă de 160 km/h, vor asigura legătura directă între Bucureşti şi Constanţaîn 2 ore. Cursele vor opera de două ori pe zidin Bucureşti, cu plecare la orele 09.00, respectiv 16.00, şi din Constanţa cu plecare la orele 13.10, respectiv 19.20.



Călătorii care optează pentru alte intervale orare de călătorie, mai au la dispoziţie 2 trenuri Interregio care vor asigura, de asemenea, legătura directă între Bucureşti şi Constanţa, durata unei astfel de călătorii fiind de în 2h şi 25 minute, garniturile circulând cu o viteză maximă de 140 km/h.



Pentru celelalte trenuri Interregio, care aparţin atât operatorului naţional CFR Călători, dar şi operatorului privat Regiotrans, durata călătoriei va fi de 2h şi 35 minute/2h şi 45 minute, cu 3 şi 5 opriri în staţiile de cale ferată din parcurs, garniturile circulând pe relaţia Bucureşti Nord – Constanţa, şi retur, cu o viteză maximă cuprinsă între 120 - 140 Km/h.



“Toate programele de reabilitare a infrastructurii feroviare derulate de CFR SA pun un accent deosebit pe îmbunătăţirea relaţiilor cu clienţii noştri prin calitatea serviciilor oferite operatorilor de transport feroviar de călători şi de marfă. Proiectele noastre vizează în primul rând creşterea vitezei de circulaţie şi a siguranţei pe calea ferată şi, nu în ultimul rând, protejarea mediului înconjurător”, a declarat Macarie Moldovan, director general CFR SA.

.............................................................................................................................................................................

Compania Naţională de Căi Ferate CNCF „CFR” SA- companie care administrează infrastructura feroviară publică - desfăşoară o activitate de interes public şi contribuie la libera circulaţie a persoanelor, mărfurilor şi a bunurilor în interiorul ţării şi peste graniţă, în condiţii ecologice, eficiente şi de siguranţă.
0

#1297 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 10 iulie 2014 - 02:07

Imagine postata


Imagine postata

Începând cu data de 4 iulie 2014, distanța dintre București și litoral va putea fi parcursă cu trenul în maxim două ore. CFR Călători anunță că va pune la dispoziția pasagerilor patru trenuri InterRegio suplimentare care vor circula, zilnic, cu o viteză de până la 160 km/h, între București Nord și Constanța.

Cele patru trenuri InterRegio devin parte integrantă din programul de transport estival Trenurile Soarelui 2014, numărul de trenuri din acest program ajungând, astfel, la 44. Trenurile vor avea în compunere șase vagoane de clasa I-a și de clasa a II-a. Pentru remorcare, vor fi folosite cele mai moderne mijloace de tracțiune din parcul de locomotive al companiei. Publicul este invitat să utilizeze acest nou și modern serviciu oferit de CFR Călători în colaborare cu CFR SA.

Tarifele aplicate corespund rangului InterRegio pentru a fi accesibile tuturor categoriilor de călători, inclusiv acelora cu venituri reduse şi au ca scop sporirea atractivităţii transportului feroviar de călători.

Trenurile vor circula, fără opriri intermediare, după următorul program:

· IR 1987 Bucureşti Nord (pl.09.00) – Constanţa (sos. 10.58)
· IR 1986 Constanţa (pl. 13.10) – Bucureşti Nord (sos. 15.10)
· IR 1989 Bucureşti Nord (pl. 16.00) – Constanţa (sos. 17.58)
· IR 1988 Constanţa (pl. 19.20) – Bucureşti Nord (sos. 21.20)

Mai multe detalii despre aceast eveniment care a intrat in istoria feroviara a romaniei le gasiti aici:

Trenuri in circulatie cu 160 km/h

Aceasta postare a fost editata de zofei.2006: 10 iulie 2014 - 02:08

4

#1298 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 12 iulie 2014 - 01:53

O filmare integrala Bucuresti - Constanta din ultimul vagon al unuia din trenurile de mai sus...
Autor DragosSub



Nu e nu stiu ce realizare, acum mai bine de 70 ani automotoarele Malaxa faceau aceiasi distanta in 2 ore si ceva cu toate ca viteza maxima de deplasare era mai mica.

Aceasta postare a fost editata de Bobby: 12 iulie 2014 - 01:53

3

#1299 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30187
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 12 iulie 2014 - 09:33

Pentru noi, romanii, e totusi o relizare. Cred ca linia cale ar permite si viteze mai mari. Nu stiu daca si linia contact. :eusa_think:
0

#1300 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 12 iulie 2014 - 11:42

Oare care vor fi consecintele in cazul in care un iresponsabil trece cu tirul sau cu un autobuz pe o trecere la nivel urmata de un pasaj suprateran precum avem la minutul 8:35 al filmuletului insa pe sens invers...

Apoi ma intreb daca mecanicul mai are timp sa vada diferite semne de pe traseu sau semafoarele?...

Intreb pentru ca n-am nimic in comun cu acest domeniu...
0

Arata acest topic


  • (117 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 63
  • 64
  • 65
  • 66
  • 67
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi