Nu neaparat. In cazul celui luat de la Iasi s-au putut utiliza cutiile existente fara modificari semnificative, pe cand la ale voastre starea caroseriilor necesita refacerea in intregime a cutiilor. Iar ceea ce se pregateste "suna" foarte bine (detalii la momentul potrivit). Pe de alta parte, constructia vehiculului de la Iasi (ma refer la original) este extrem de complicata dpdv mecanic, asigurandu-i mai multe grade de libertate comparativ cu vagonul produs de Wegmann, care este extrem de simplu si nu pune probleme deosebite. Pentru ca vagonului GT 4 produs de MFE (cel de la Iasi) sa i se poata pune burduf intre segmente (originalul continea un portal metalic, inestetic pentru un vagon modern) a trebuit regandita (dpdv mecanic) zona articulatiei, pentru a mentine pe cat posibil gradele de libertate ale segmentelor vagonului fara afectarea burdufului. Deci, depinde din ce unghi privesti lucrurile (eu zic ca abia asta a fost o lucrare complexa).
Altfel, pe partea de tractiune diferentele vor fi minore. Necesitatea de a permite atasarea remorcilor nemodernizate, cu franare pneumatica, va impune echiparea vagonului motor cu echipamente (inclusiv electronice) suplimentare pentru actionare si control (la cel din Iasi nu a fost cazul). De asemenea, va fi montat la usa 4 un elevator (inexistent la vagonul din Iasi). Componentele de baza pentru controlul tractiunii vor fi, insa, similare.
Aceasta postare a fost editata de radub: 08 iulie 2014 - 13:30