Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar
#1281
Postat 15 iunie 2014 - 14:58
Anul trecuta a fost prelungit 1696 pana la Mangalia si a fost o idee foarte proasta pentru ca pleca cu 13-14vagoane din Timisoara si nu era 80% plin , era 130% sau mai mult deci conditiile nu erau foarte placute.
#1282
Postat 25 iunie 2014 - 14:43
Aceasta postare a fost editata de andrei_tm: 25 iunie 2014 - 14:43
#1283
Postat 30 iunie 2014 - 10:52
Trenul sezonier 1822: Arad - Mangalia
#1290
Postat 06 iulie 2014 - 23:34
#1291
Postat 07 iulie 2014 - 00:45
Schema de vopsirea e la fel cu a EA-uri-lor modernizate cu echipamente Siemens.
Din ce stiu 59 si 103 apartin depoului TM iar 006 e defecta la depoul AR
Poza nu-mi apartine si este facuta la Lokoshaza (frontiera Lokoshaza - Curtici)

In aprilie 2014 preluand trenul de Tg.Jiu

Aceasta postare a fost editata de Bobby: 07 iulie 2014 - 00:50
#1292
Postat 07 iulie 2014 - 17:44

#1293
Postat 07 iulie 2014 - 17:46
#1294
Postat 07 iulie 2014 - 19:15
#1296
Postat 10 iulie 2014 - 01:48
Servciul Relaţii Mass-Media Tel/Fax: 021/317.74.38 Tel.CFR: 122312; 122905
Nr.7/3/181/02.07.2014
COMUNICAT DE PRESĂ
2 ore cu trenul de la Bucureşti la Constanţa şi retur
Bucureşti, 03 iulie 2014
Compania Naţională de Căi Ferate “CFR” SA vă informează că începând din 04 iulie 2014, 4 trenuri de călători Interregio, care vor atinge viteza maximă de 160 km/h, vor parcurge distanţa dintre Bucureşti şi Constanţa, şi retur, în 2 ore.
Cele 4 trenuri Interregio, apte din punct de vedere tehnic pentru a circula cu viteza maximă de 160 km/h, vor asigura legătura directă între Bucureşti şi Constanţaîn 2 ore. Cursele vor opera de două ori pe zidin Bucureşti, cu plecare la orele 09.00, respectiv 16.00, şi din Constanţa cu plecare la orele 13.10, respectiv 19.20.
Călătorii care optează pentru alte intervale orare de călătorie, mai au la dispoziţie 2 trenuri Interregio care vor asigura, de asemenea, legătura directă între Bucureşti şi Constanţa, durata unei astfel de călătorii fiind de în 2h şi 25 minute, garniturile circulând cu o viteză maximă de 140 km/h.
Pentru celelalte trenuri Interregio, care aparţin atât operatorului naţional CFR Călători, dar şi operatorului privat Regiotrans, durata călătoriei va fi de 2h şi 35 minute/2h şi 45 minute, cu 3 şi 5 opriri în staţiile de cale ferată din parcurs, garniturile circulând pe relaţia Bucureşti Nord – Constanţa, şi retur, cu o viteză maximă cuprinsă între 120 - 140 Km/h.
“Toate programele de reabilitare a infrastructurii feroviare derulate de CFR SA pun un accent deosebit pe îmbunătăţirea relaţiilor cu clienţii noştri prin calitatea serviciilor oferite operatorilor de transport feroviar de călători şi de marfă. Proiectele noastre vizează în primul rând creşterea vitezei de circulaţie şi a siguranţei pe calea ferată şi, nu în ultimul rând, protejarea mediului înconjurător”, a declarat Macarie Moldovan, director general CFR SA.
.............................................................................................................................................................................
Compania Naţională de Căi Ferate CNCF „CFR” SA- companie care administrează infrastructura feroviară publică - desfăşoară o activitate de interes public şi contribuie la libera circulaţie a persoanelor, mărfurilor şi a bunurilor în interiorul ţării şi peste graniţă, în condiţii ecologice, eficiente şi de siguranţă.
#1297
Postat 10 iulie 2014 - 02:07


Începând cu data de 4 iulie 2014, distanța dintre București și litoral va putea fi parcursă cu trenul în maxim două ore. CFR Călători anunță că va pune la dispoziția pasagerilor patru trenuri InterRegio suplimentare care vor circula, zilnic, cu o viteză de până la 160 km/h, între București Nord și Constanța.
Cele patru trenuri InterRegio devin parte integrantă din programul de transport estival Trenurile Soarelui 2014, numărul de trenuri din acest program ajungând, astfel, la 44. Trenurile vor avea în compunere șase vagoane de clasa I-a și de clasa a II-a. Pentru remorcare, vor fi folosite cele mai moderne mijloace de tracțiune din parcul de locomotive al companiei. Publicul este invitat să utilizeze acest nou și modern serviciu oferit de CFR Călători în colaborare cu CFR SA.
Tarifele aplicate corespund rangului InterRegio pentru a fi accesibile tuturor categoriilor de călători, inclusiv acelora cu venituri reduse şi au ca scop sporirea atractivităţii transportului feroviar de călători.
Trenurile vor circula, fără opriri intermediare, după următorul program:
· IR 1987 Bucureşti Nord (pl.09.00) – Constanţa (sos. 10.58)
· IR 1986 Constanţa (pl. 13.10) – Bucureşti Nord (sos. 15.10)
· IR 1989 Bucureşti Nord (pl. 16.00) – Constanţa (sos. 17.58)
· IR 1988 Constanţa (pl. 19.20) – Bucureşti Nord (sos. 21.20)
Mai multe detalii despre aceast eveniment care a intrat in istoria feroviara a romaniei le gasiti aici:
Trenuri in circulatie cu 160 km/h
Aceasta postare a fost editata de zofei.2006: 10 iulie 2014 - 02:08
#1298
Postat 12 iulie 2014 - 01:53
Autor DragosSub
Nu e nu stiu ce realizare, acum mai bine de 70 ani automotoarele Malaxa faceau aceiasi distanta in 2 ore si ceva cu toate ca viteza maxima de deplasare era mai mica.
Aceasta postare a fost editata de Bobby: 12 iulie 2014 - 01:53
#1299
Postat 12 iulie 2014 - 09:33

#1300
Postat 12 iulie 2014 - 11:42
Apoi ma intreb daca mecanicul mai are timp sa vada diferite semne de pe traseu sau semafoarele?...
Intreb pentru ca n-am nimic in comun cu acest domeniu...