Reabilitarea infrastructurii publice urbane a malurilor Canalului Bega (finalizat) - din fonduri UE, constructor: Tehnodomus
#482
Postat 19 iunie 2014 - 21:09
Este vorba de zona podului Traian....
In proiect se poate observa ca aleea pietonala merge intre Medicina 2 si Bega ... iar din poza se poate observa ca ... au deviat-o in sus, deci nici vorba sa mearga pe malul apei...Deja mi-a lehamite de acest proiect si de executia lui...
#483
Postat 19 iunie 2014 - 21:51
@Doppler
Sper ca este o iluzie optica serpuiala acelei "centuri" sau cum se cheama cestia aia din beton...
Cat despre, restul, as avea cateva observatii:
#1
Subtraversarea de la Michelangelo, mi se pare cam o... improvizatie. Este mult prea joasa, chiar daca are 2.2m... Plus ca puteau sa igienizeze putin locatia...
#2
Intre Michelangelo si Tineretii, la un moment dat pista isi schimba partea... Si inca cum, intr-o "intersectie". Sa fiu eu daca inteleg logica in asta...
#3
Tineretii. Asa trebuie sa arate o subtraversare.
#4
La podul Traian, daca nu vor presemnaliza acel zid, multi isi vor lua teapa, sa numai zic de cazul in care isi iau avant, si cu frane mai slabe, direct cu dovleacul in zid se vor opri...Ma refer la biciclisti, desigur
#5
La podul de fier, nu repara nimic... Adica reabilitarea se va opri brusc la piciorul podului, si va continua dupa? Ar fi tipic romanesc...
#6
Dupa podul Muncii, mi se pare o prostie alipirea de sosea, chit ca exista destul loc...
#7
In ultimul set... De ce ma rog are trotuarul 3 parti... Trotuarul propriu-zis, pista, si??
In rest, felicitari andrei_tm, super reportaj, GOOD JOB!
#489
Postat 20 iunie 2014 - 15:42
#490
Postat 20 iunie 2014 - 17:35
#491
Postat 20 iunie 2014 - 19:58
Nici nu cred ca se pot depasi 2 biciclisti pe asa pista ingusta
#492
Postat 21 iunie 2014 - 16:35
de pe opiniatimisoarei
asfaltu asta rosu cred ca e singuru plus din proiectu asta. ma bucur tare mult ca nu or vopsit pistele cu vopsea care sa se stearga dupa un timp ca in alte parti.
Aceasta postare a fost editata de InF3rNO0o: 21 iunie 2014 - 16:40
#493
Postat 21 iunie 2014 - 18:34
#495
Postat 22 iunie 2014 - 09:40
sbogdan, la 21 iunie 2014 - 18:34, a spus:
Dar tu cand esti cu 3 prieteni, fiecare intr-o masina diferita, ocupati tot bulevardul?
Aceasta postare a fost editata de Pelbartus: 22 iunie 2014 - 09:42
#496
Postat 22 iunie 2014 - 12:07
Legat de lucrari: se pare ca se lucreaza totusi, nu intrun ritm impresionant dar se misca totusi lucrurile.
Din pacate nu se prea observa corectiel (largirile necesare) la alei. Sunt in cateva locuri dar mai sunt multe alte portiuni unde ar fi necesare si spatiul chiar ar permite acest lucru.
Felicitari inca odata pentru munca depusa ca noi sa putem vedea poze actualizate pe forum.
#497
Postat 22 iunie 2014 - 13:29
Pelbartus, la 22 iunie 2014 - 09:40, a spus:
Nu trebuie sa amestecam merele cu perele...
Solutia aleasa, cu pista pozitionata (aproape) central pe aleea de promenada este o prostie, parca ar fi gandita in bataie de joc. Iti bati joc atat de pietoni cat si de biciclisti si asta pe o portiune ultra-centrala a malurilor, in zona zero a lor...
Dupa parerea mea pista trebuia facuta prin spatele bancilor puse pe alee si nicidecum prin mijlocul aleii...
#498
Postat 22 iunie 2014 - 13:58
#499
Postat 22 iunie 2014 - 16:38
mile, la 22 iunie 2014 - 13:29, a spus:
Solutia aleasa, cu pista pozitionata (aproape) central pe aleea de promenada este o prostie, parca ar fi gandita in bataie de joc. Iti bati joc atat de pietoni cat si de biciclisti si asta pe o portiune ultra-centrala a malurilor, in zona zero a lor...
Dupa parerea mea pista trebuia facuta prin spatele bancilor puse pe alee si nicidecum prin mijlocul aleii...
Am spus la misto.
Proiectantul chiar pare sa fi fost beat cand a facut schitele, dupa cum spunea cineva mai sus.
#500
Postat 22 iunie 2014 - 16:44
Daca contabilizam toate "gafele" proiectului am ipresia ca proiectantul si-a batut joc in mod intentionat de acest oras si locuitorii sai. Alta explicatie nu am!...

Ajutor


















