
Strada Stefan cel Mare (finalizat), Constructor: Porr; (450 m) - din fonduri UE
#82
Postat 15 iunie 2014 - 23:07

Aceasta postare a fost editata de FerraryTm: 15 iunie 2014 - 23:07
#85
Postat 19 iunie 2014 - 16:34
Bantuie pe acolo vreo doua utilaje si niste muncitori care par sa fie priceputi, dar nu se vede niciun progres evident.
#86
Postat 19 iunie 2014 - 17:43

Aceasta postare a fost editata de lorand: 19 iunie 2014 - 17:44
#87
Postat 19 iunie 2014 - 19:14




#88
Postat 19 iunie 2014 - 19:49

#90
Postat 19 iunie 2014 - 20:18
Nu inteleg de ce o trebuit sa sparga inclusiv partea cu macazu.
Aici vezi in poza lu doppler exact cum o si desenat Florin.

Aceasta postare a fost editata de Vali: 19 iunie 2014 - 20:20
#91
Postat 19 iunie 2014 - 20:26

Probabil in zona hasurata cu patratele albastre se va pastra terasamentul actual, modificandu-se doar geometria sinelor.

De modificat proiectul dupa aprobarea finantarii de catre UE, nici nu se pune problema. E in joc pierderea rambursarii.
LE. Sper ca va dati seama, ca in momentul in care incep sa sparga intersectia, implica inchiderea completa si a tronsonului Balcescu-Olimpia-Banatim-AEM, cel putin pe o perioada de 2-3 luni.

#92
Postat 19 iunie 2014 - 21:02
#93
Postat 19 iunie 2014 - 21:21
Chagall, la 19 iunie 2014 - 20:26, a spus:
Eu din cate vad ,scrie mare acolo pe linia punctata din stanga "sfarsit traseu 1". Inainte sa inceapa lucrarile exact acolo unde e linia pe proiect, la Banatim a fost trasa o linie punctata rosie de la gardul cimitirului peste sosea pana pe partea cealalta de drum. Nu cred ca se intervine la intersectie, probabil se va racorda cumva linia dar nu cred ca se mai sparge si intersectia. Daca era asa cred ca o faceau acuma, si cred asta din 2 motive:
1) dupa ce se termina cu partea la care se lucreaza acuma se incepe si partea cealalta, numai ca partea data in folosinta atunci trece chiar peste liniile care vin dinspre Olimpia si implicit ar determina inchiderea acelei jumatati de drum proaspat refacute;
2) din auzite stiu ca pana la toamna cel tarziu, macar linia de tramvai trebuie sa fie gata, pentru a nu perturba si mai mult navetistii cand incepe scoala.
#95
Postat 19 iunie 2014 - 21:59
Haz de necaz, o oportunitate de a implementa noile macaze...

#97
Postat 22 iunie 2014 - 01:31


Aceasta postare a fost editata de Vali: 22 iunie 2014 - 01:32
#99
Postat 22 iunie 2014 - 13:04

#100
Postat 22 iunie 2014 - 13:44
Si un macaz costa ceva bani dar la ce folos s-au pus in urma cu niste ani macaze noi automate care de fapt au fost folosite in aceasta perioada cu ranga iar lampile de semnalizare a pozitiei macazelor au fost si ele deteriorate, remediabil sau iremediabil...Ori aceste aspecte care s-au putut vedea ani de zile, (aproape) nimeni nu le-a sesizat ...
Dar cred ca macazele se pot refolosi, doar ca se repozitioneaza in urma modernizarii lui Stefan cel Mare (


Citeaza
Pai cred ca are spre 10 ani, deci nu-i chiar atat de recent...Ca putea sta asa inca 15, foarte probabil insa daca liniile de pe Stefan cel Mare se cer (!) mutate, asta e...