Asta era deja clar, insa eu faceam referire la mana de lucru si echipamente. Sa nu imi zici ca cele 2 puncte de lucru sunt IDENTIC pana la ultimul amanunt echipate, si ca muncitorii din ambele sectii au exact aceeasi calificari... Vorbim totusi de 2 firme diferite care executa acelasi proiect.
Ca sa vedeti ca nu bat campii, am sa fac un mic

. Se intampla in anii '80 Germania. Köln are deja vreo 20 de ani la activ cu modele de Düwag de prin anii '60, si incepe "ingroparea" liniilor de tramvai. Drept urmare se intocmeste un proiect si se organizeaza o licitatie. La final raman 2 firme. Düwag (din Düsseldorf) si o firma din Berlin (numele imi scapa). Pentru ca pe hartie nu se poate decide un castigator, se da comanda la 4 tramvaie (2 trenuri) de la fiecare constructor. In fine, dupa o perioada de, sosesc tramvaiele, identice de altfel (maiputin inclinrea botului, si culoarea interiorului). Dupa un an de exploatare se da comanda la restul de 18 bucati(9 trenuri) de la fiecare. Insa inca inainte ca livrarea sa fie dusa la bun sfarsit, se constata cu stupoare, ca desi total identice tehnic, tramvaiele realizate la Berlin sunt net inferioare calitativ celor produse la Düsseldorf, astfel livrarea este sistata, si toata comanda de 50 trenuri parca, este transferata la Düwag. Astfel dupa mai bine de 30 de ani, circula 98% dintre tramvaiele livrate de Düwag, si doar 2 trenuri dintre cele 10 din Berlin.
Sper ca se intelege ideea... Nu contest pregatirea niciuneia dintre echipe, insa nu ar fi un caz izolat, sa avem de a face cu un astfel de caz...