
Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar
#1263
Postat 04 iunie 2014 - 00:41
Citeaza
Până la 40% din liniile ferate ale țării vor fi desființate din cauza degradării, pentru că ani în șir nu s-a făcut nimic pentru ele. Pentru toți rămâne emblematică lentoarea cu care s-a făcut reabilitarea pe legătura București-Constanța. Dacă s-ar păstra actualul ritm al investițiilor în infrastructura feroviară ar fi nevoie de cel puțin 400 de ani pentru modernizarea rețelei existente.
#1265
Postat 05 iunie 2014 - 18:39
Călătoria cu trenul Călugăreni se face în baza biletului de călătorie procurat anticipat.
Biletul se eliberează în mod gratuit, în limita locurilor disponibile pentru fiecare tren.
Rezervarea unui bilet se poate face telefonic la numărul de telefon 0749.151.056, cu condiţia ridicării biletului cu cel târziu o oră înainte de plecarea trenului.
În cazul neridicării biletului în termenul specificat, rezervarea se anulează.
Ridicarea biletelor se face zilnic, începând cu data de, 04.06.2014, de la sediul Muzeului CFR, persoana de contact dl. expert Neagu Iulian.
Prezentarea la tren se va face cu cel puţin 15 minute înainte de plecarea trenului. În cazul neprezentării şi neocupării locului în tren, cu 10 minute înainte de plecarea trenului, organizatorul îşi rezervă dreptul de a redistribui locurile pentru care au fost emise bilete şi nu au fost ocupate


#1266
Postat 05 iunie 2014 - 19:16


#1268
Postat 07 iunie 2014 - 00:51
#1269
Postat 07 iunie 2014 - 09:29

#1271
Postat 07 iunie 2014 - 10:06
#1272
Postat 07 iunie 2014 - 19:56
Aceasta postare a fost editata de zofei.2006: 07 iunie 2014 - 20:02
#1273
Postat 07 iunie 2014 - 22:13
mile, la 05 iunie 2014 - 19:16, a spus:
Masina apartine depoului Brasov....
zofei.2006, la 07 iunie 2014 - 19:56, a spus:
Pantograful ramei e orientat ca la EA-uri...
La EC-uri e pozitionat invers si vad ca nu au nici o problema...
La vitezele cu care se circula pe la noi nu cred ca e problema cum e pozitionat pantograful, importat e sa aiba un contact ferm cu linia de contact...
#1274
Postat 14 iunie 2014 - 23:01
Aceasta postare a fost editata de andrei_tm: 14 iunie 2014 - 23:01
#1275
Postat 14 iunie 2014 - 23:03
#1276
Postat 14 iunie 2014 - 23:04

#1277
Postat 14 iunie 2014 - 23:14
Este si normal sa plece acum cu vagoane putine. Mare parte din clientela acestui tren o constituie tinerii, care acum sunt in perioada bacalaureatului/sesiunii, pe urma a admiterii la facultate.
#1278
Postat 14 iunie 2014 - 23:37
#1279
Postat 15 iunie 2014 - 00:15
#1280
Postat 15 iunie 2014 - 01:04
Am aici o filmare de acum doi ani cu trenurile 1695 (București - Timișoara) și 10191 (Mangalia - Timișoara).
Filmarea de mai sus e din plin sezon estival. Ieri a fost doar prima zi de circulație a sezonierului. Să vedem câte vagoane va avea peste o săptămână.