Taxare prin SMS
#61
Postat 27 iulie 2011 - 21:28
#62
Postat 30 iulie 2011 - 23:30
Chestia e ca aici este vorba nu de ceva local (pe un autobuz) ci de ceva regional (pe tot orasul).
Dca incepe la ora 9.00 un control pe un autobuz sa ii zicem TM 01 RAT al liniei 33 si contrololul blocheaza sms-urile poate bloca sms-urile pt linia 11 nu doar pentru calatorii din acelasi autobuz. Deci si sa zicem ca mai e programat un control si pe Autobuzul TM 02 RAT la ora 9.10 tot al liniei 33. Calatorii care s-au urcat in el in ultimele 10 minute (circula pe blat) deoarece nu li se accepta sms-urile si cand urca controlorii, HOPA, TOATA LUMEA E BLATISTA.
Asta cum o mai rezolva RATT?
#63
Postat 30 iulie 2011 - 23:36
Controlorul nu va lua in seama un SMS trimis si receptionat pe server dupa inceperea controlului.
P.S. Vorbim ipotetic. Inca nu stim exact ce metode se vor folosi (e posibil chiar sa trebuiasca introdus un cod de validare pe validator).
#64
Postat 30 iulie 2011 - 23:51
Si da, e buna vrianta asta de care spuneti. Nu ar mai exista problema expusa de mine.
Aceasta postare a fost editata de George1000: 30 iulie 2011 - 23:52
#65
Postat 31 iulie 2011 - 00:02
#67
Postat 29 decembrie 2011 - 14:24
În Praga funcţioneză demult, nimeni nu suferă că nu cunoaşte mecanismul. Dacă nu mă înşel, acolo dai un sms având ca text staţia de urcare şi staţia de coborâre. Nu contează câte schimburi faci sau ce rută alegi (în caz că sunt mai multe), cred că ţi se alocă un timp maxim. Taxarea nu mai e pe număr de urcări, evident, sunt nişte sume medii care avantajează utilizarea sistemului.
De exemplu, în Timişoara, actualmente plătesc un bilet normal dacă merg cei vreo 4 km cu tramvaiul 9, dar plătesc dublu pentru tot 4 km cu Expresul de la Domăşnean până la Popa Şapcă (sau dacă iau 46 de la Zoo şi schimb apoi cu 17 până la Mall). În cazul sistemului cu sms nu ar nmai exista această diferenţă. sunt nişte trasee calculate astfel încât să încurajeze schimburile, adică favorizează utilizarea unitară a sistemului.
Zic că nu ar trebui dat cu piciorul la aşa ceva.
#68
Postat 29 decembrie 2011 - 19:48
#69
Postat 29 decembrie 2011 - 20:02
cseh_17, la 29 decembrie 2011 - 19:48, a spus:
sa fim seriosi...daca onorabilii consilieri locali nu sunt in stare sa voteze o hotarare privind taxarea pe statii...de unde va asteptati sa fie aprobat un asemenea sistem complex? si in fond....cui ii pasa? subventiile curg..alegerile vin...traim bine.
#70
Postat 30 decembrie 2011 - 00:22
BogdanTm, la 29 decembrie 2011 - 20:02, a spus:
Da, cred ca asta ar fi solutia: taxarea pe statii. Ideal!
Numai ca in acest caz fie se se renunta la biletele de hartie, fie raman ca un sistem de taxare dezavantajos, la optiunea calatorului.
#71
Postat 30 decembrie 2011 - 11:17
#72
Postat 30 decembrie 2011 - 12:34
Florin.B RATT, la 30 decembrie 2011 - 11:17, a spus:
Din contra, mi se pare ca se incurajeaza folosirea biletului..cel putin cel pe hartie. Nu pricep de ce biletul electronic e mai scump...se vrea sa inteleg sa se foloseasca cel pe hartie. Nu inteleg nici de ce esti obligat sa platesti 5 calatorii in avans la portofelul electronic..si doar doua la cel pe hartie. Toate arata ca se incurajeaza maxim folosirea biletului tiparit. In ciuda costurilor mai mari cu tiparirea lor si cu gestionarea lor..in locul "banilor electronici"..
#73
Postat 30 decembrie 2011 - 13:56
#74
Postat 04 februarie 2012 - 18:07
Aceasta postare a fost editata de George1000: 04 februarie 2012 - 18:08