Oradea - Nagyvárad - Großwardein jud. Bihor
#181
Postat 15 iulie 2010 - 16:56
#182
Postat 07 august 2010 - 08:09
Nu există trasee externe, Episcopia Bihor e cartier al Oradei, iar traseul ăla de autobuze e cât se poate de local.
[quote="cseh_17"]Parcul rece:[/quote]
Văd că au tras la gard şi Rocarurile U312. Păcat, erau maşini bune.
[quote name='"cseh_17"]OMNIBUS' date=' realizat dintr-un Rocar:[/quote']
Mă cam îndoiesc... eu ştiam că e nou, achiziţionat de pe ,,piaţa liberă", nu făcut de ei.
[quote="cseh_17"]Renault Berliet[/quote]
Berliet e un producător de echipamente electrice. E vorba de autobuze Renault PR100.2 ... ţinute reci vreo 6 luni după ce le-au expirat numerele provizorii, din cauza taxei de înmatriculare foarte mari.
[quote name='"cseh_17"]Si ca si orice oraqs romanesc' date=' la care i s-a bagat pe gat Rocarul, inca regasim 6 De Simon-uri, din 23 venite in '99... (isi cam spun fiabilitatea)...[/quote']
Dimpotrivă, nu au fost deloc băgate pe gât, ci s-a dorit cumpărarea lor. 23 probabil au fost în total, cu tot cu midibuzele U207 şi autobuzele Rocar U312. DeSimonurile au fost, dintotdeauna, 4 (nu 6), toate cu cutie manuală (aşa s-au cerut, nefiind bani pentru cutii automate). Povestea lor e chiar interesantă... După livrarea celor 4, Rocar nu a mai putut livra alte autobuze (nici contractul cu RATB nu a fost dus la bun sfârşit, din ultimul lot de 50 de autobuze au venit doar 35), ca urmare a ţepei pe care o luaseră cu Constanţa (comenzi de troleibuze neachitate). La acel moment, probabil deja în 2001 sau 2002 (!), pe stocul fabricii se aflau midibuzele Rocar U207, comandate de Iaşi, dar refuzate ulterior. Dintre acestea, cel puţin unul a ajuns la o firmă privată, iar celelalte 10 (?) la OTL, care le-a acceptat în lipsă de altceva (se grăbiseră cu casările). Nu mai zic cât de ,,bune" au fost aceste U207... se vede cu ochiul liber din câte au mai rămas.
#183
Postat 07 august 2010 - 08:19
Dr2005, la 07 august 2010 - 08:09, a spus:
Mă cam îndoiesc... eu ştiam că e nou, achiziţionat de pe ,,piaţa liberă", nu făcut de ei.
Aici te inseli tu! Acel "omnibus" chiar este facut de ei, dintr-un midibuz (am vazut chiar si ramasitele)... Si cum bine ai zis, sau ma rog aproape bine, 7 au ajuns la Oradea.
#184
Postat 09 august 2010 - 10:10
#185
Postat 31 august 2010 - 10:29
Am zabovit un timp scurt in jurul Garii,... am ramas placut surprins de existenta pasajului (vechi de altfel), pasajul din fata garii fiind legat cu cel de sub peroane (informatie pentru cei care n-au fost pe acolo) si m-am intrebat si ma intreb in continuare, oare Timisoara nu este in stare nici la 20 de ani dupa '89 sa aibe un asemenea pasaj in fata Garii de Nord unde stim ce trafic pietonal exista si care prin eliminare ar fluidiza intr-o oarecare masura traficul rutier si de transport in comun.
Iata si ceva imagini din Oradea. Din cate am inteles, circulatia tramvaielor din fata Garii era suspendata temporar din cauza unor lucrari majore in alte zone.
Si o poza cu Siemens....
Fisiere atasate
-
oradea 3.JPG (83.91K)
Number of downloads: 15 -
oradea 5.JPG (108.43K)
Number of downloads: 19 -
oradea 4.JPG (110K)
Number of downloads: 23 -
oradea 6.JPG (94.52K)
Number of downloads: 28 -
oradea 7.JPG (113.25K)
Number of downloads: 28 -
oradea 8.JPG (65K)
Number of downloads: 30 -
oradea 9.JPG (66.2K)
Number of downloads: 23 -
oradea 2.JPG (95.9K)
Number of downloads: 23 -
oradea 10.JPG (94.37K)
Number of downloads: 20
#187
Postat 04 octombrie 2010 - 17:24
Aceasta postare a fost editata de Wegmann: 27 decembrie 2010 - 14:23
#188
Postat 04 octombrie 2010 - 18:52
#189
Postat 18 octombrie 2010 - 01:09
Cel mai probabil, asta va duce la scoaterea din circulaţie a ultimelor Ikarus 260 şi Dac 112 UDM de pe traseu, poate chiar şi a Rocarurilor U207 şi DeSimoanelor.
În 2010 s-au mai achiziţionat câteva autobuze Volvo-AlfaBusz... se pare că AlfaBusz nu se mai poate ţine de contract (!) şi nu mai poate livra toate vehiculele din contract. E doar un zvon, nu săriţi pe mine.
#190
Postat 18 octombrie 2010 - 09:38
BRAVO
#193
Postat 13 decembrie 2010 - 22:42
Demn de consemnat este faptul ca sistemul e unul "cu indexare", scaunele cu 4 locuri retragandu-se noaptea (si in afara sezonului) in garaj, spre deosebire de sistemele vechi de pe la noi din tara (spre exemplificare, telescaunele folosite la Muntele Mic, Straja, Parang, etc...), in care acestea raman pe instalatia de cablu permanent.
Aceasta postare a fost editata de MHN: 13 decembrie 2010 - 22:51
#197
Postat 25 decembrie 2010 - 00:27
#198
Postat 27 decembrie 2010 - 00:01
Aceasta postare a fost editata de Wegmann: 27 decembrie 2010 - 00:04
#199
Postat 27 decembrie 2010 - 16:54
http://www.bihorstir...atori-transport
8 is in total
#200
Postat 27 decembrie 2010 - 17:45