Autobuzele electrice Karsan e-ATA 18m
#103
Postat 06 ianuarie 2023 - 13:27
Nu e vreo problema a unei statii doar, eu pozand 3 statii cu aceasi pata neagra. Dupe ce soarele s-a ascuns printre nori, ecranul si-a revenit in cateva minute.
Brasovenii ce au facut statiile velotm s-au gandit la asta si au un ventilator ce creeaza un fel de perdea de aer pe suprafata LCD-ului racindu-l. Ca nici solutia lor nu da rezultate prea bune e altceva, dar macar au stiut ca vor avea problema asta.
#104
Postat 06 ianuarie 2023 - 19:55
#109
Postat 10 ianuarie 2023 - 21:34
#112
Postat 11 ianuarie 2023 - 17:41
Am ignorat pana acum topicul: scrie undeva cat are autonomie vara (cu clima), iarna (cu caldura necesara la interior si ger afara ce afecteaza bateriile)?
O sa fie chargere rapide la capete de linie sau se asuma ca duc o zi intreaga?
#114
Postat 11 ianuarie 2023 - 20:36
#115
Postat 11 ianuarie 2023 - 21:13
#116
Postat 12 ianuarie 2023 - 01:59
#117
Postat 12 ianuarie 2023 - 14:40
#118
Postat 12 ianuarie 2023 - 15:00
Florin.B RATT, la 11 ianuarie 2023 - 18:59, a spus:
karsan pe 13.jpg
Autonomia declarata fara alte amanunte, ar fi undeva la 400 km. Nu stiu daca vor fi montate statii rapide in oras, dar pentru astea sigur trebuie o infrastructura, nu e asa simplu ca la noi in curte.
Autonomie 111km, cu o marja pana la 130km.
Daca se porneste si caldura, 80km.
Pentru autonomie de 400km, se poate face un upgrade dar, pe bani....
#119
Postat 12 ianuarie 2023 - 20:55
Citeaza
400
Max. Speed (km/h)
80
High Voltage Battery (Type - Capacity)2
LFP - Up to 595 kWh
Charging Type
Plug-in DC charger
Pantograph (Optional)
Charging Time3
Up to 4 h 10 min. with Plug-in DC Charger
1Under realistic conditions. Range may change with battery capacity and driving profile
2Different battery packs can be offered.
3With maximum battery capacity
Nu stiu insa ce capacitate au bateriile noastre, cat a cerut primaria sa aiba... Am intrebat pe cineva care se ocupa de receptie si astept sa imi raspunda cand afla si el exact capacitatea lor.