Linia 13
#181
Postat 02 noiembrie 2017 - 22:51
#183
Postat 17 martie 2018 - 13:43
E doar opinia mea, a unei persoane care a dat bani pe bilet, s-a bazat pe programul afișat în stație (apropo, în aplicația oficială de la RATT nu mai apar timpii pentru linia 13) și care a fost nevoit să meargă pe jos la destinație, întârziind.
#184
Postat 08 aprilie 2018 - 00:12
#185
Postat 08 aprilie 2018 - 11:23
#186
Postat 01 septembrie 2020 - 17:34
#187
Postat 03 septembrie 2020 - 14:21
#188
Postat 03 septembrie 2020 - 20:22
#189
Postat 27 august 2021 - 10:18
#190
Postat 27 august 2021 - 10:24
#191
Postat 30 august 2021 - 14:20
Intrebare: virajul la drepata la 700 cum se va efectua? Si avem firele necesare pentru asta, sau iar o sa avem o tiganie cu captatoare jos sus smdp.
#192
Postat 30 august 2021 - 14:29
#193
Postat 30 august 2021 - 16:28
Totusi, de unde aceasta schimbare cu 13 pana la Solventul (de ce nu Baritiu?), cand acum cativa ani s-a ales linia care circula cel mai rar - 18 - sa mearga pana acolo in detrimentul lui 11 si initial lui 14, care circulau mai frecvent, tocmai pentru ca necesarul pana la Solventul era mai mic?
#194
Postat 30 august 2021 - 18:45
#195
Postat 30 august 2021 - 22:33
Asadar se pare ca vor fi autobuze, nu troleibuze. Solventul, Baritiu, eu tot zic ca mai bine era sa intoarca in Piata Iuliu Maniu
https://www.tion.ro/...ventul-1484253/
#196
Postat 01 septembrie 2021 - 19:40
#197
Postat 06 septembrie 2021 - 11:39
Adica pana la pasaj tot pe diesel se va circula, iar la intoarcere, la 700 nu vor exista fire de viraj la stanga?
#198
Postat 06 septembrie 2021 - 13:35
#199
Postat 08 septembrie 2021 - 08:56
In 700, presupunerea mea e ca se monteaza doar spre 700, deoarece pentru directia opusa ar fi necesar un macaz functional (11,14,18 spre Marasti si 13 spre Ghe. Lazar).
#200
Postat 10 septembrie 2021 - 13:23