michidutza, la 12 iunie 2018 - 19:00, a spus:
Aici te inseli amarnic, sau doar esti naiv. La ce sport national este injuratul si saritul la bataie (mai ales in RO), cred ca ar trebuii sa reformulezi. Intartzii 3 milisecunde la verdele de la semafor, esti injurat. Ii atragi la unu' atentia in trafic, esti injurat. Dai un flash, PAC esti injruat. Orice miscare care nu ii convine celuilat este taxat promt cu o injuratura. Asta doar NORMAL nu se poate numii.
buback, la 12 iunie 2018 - 19:02, a spus:
III. Apropo de "impletitul" spatiilor. Niciunde nu am vazute zone pietonale unde ciclistii sa aiba interzis, niciunde ever. Am trait jumatate de an in Bordeaux, unde exista strada Sainte Catherine, care a fost declarata cea mai aglomerata strada pietonala din lume. Biciclistii mergeau pe acolo si nu am vazut niciun accident/incident.
Asta pentru ca in tarile cu apa calda, se circula cu bun simt, si pietonul are respect de la biciclist, si nu invers, biciclistul cere respect de la pieton.
Si ca si incheiere, am sa mai scriu odata, ce am m-ai scris deja: solutii pentru strazile pietonale exista deja demult in tarile cu apa calda. Numai noi copiem doar ce e prost, nu ce e si bun.
Legat de exemplul cu Amsterdam. Nu stiu cati ati fost, dar ceea ce se vede pe la TV e prostie. Amsterdamul este cel mai periculos oras din acest punct de vedere. Egal daca esti cu masina, sau ca si pieton. Biciclistii circula co viteza incredibila, cate 4-5 unii langa altii, stiind ca au prioritate peste pietoni si peste masini.
Este un adevarat pericol, mai ales pentru turistii gura casca. Si cred ca Amsterdamul este totusi un exmeplu bun de cum NU, trebuie implementata ideea: putere pentru bicilisti. Daca le dai drepturi depline pe sosea, da-le si obligatii. Astfel vei obtine chaosul din Amsterdam.