Sugestii site - doar despre pagina web (nu si despre forum)
#461
Postat 30 decembrie 2013 - 12:22
De la Florin eu primesc materia bruta. In lista sunt statii si coordonate complet aiurea, plasate ba pe cladiri, ba pe Bega, etc. Eu le iau frumos si le asez pe fiecare in parte pe harta, dupa buna mea cunostinta.
Acuma statia este asezata in locatia unde se afla tabla. Tu daca mergi cu un 28 sau 32, sa nu te lasi pacalit de faptul ca in majoritatea cazurilor soferii mai fenteza o statie si opresc mai in fata mai incolo, etc.(in cazurile unde nu este alveola)
Unde nu vei gasi nici la mine in baza de date coordonate, inseamna ca nu am nici cea mai vaga idee, despre unde ar putea fi statia. In rest, iti garantez ca toate datele sunt 100% corecte.
#462
Postat 01 ianuarie 2014 - 12:32
Florin, http://ratt.ro/harta/ nu ar trebui sa functioneze? Intra greu si dupa ce intra apare "Vă rugăm aşteptaţi. Se încarcă datele..." - ceea ce nu se mai intampla. Testat Firefox/Chrome.
#463
Postat 01 ianuarie 2014 - 12:42
#464
Postat 01 ianuarie 2014 - 13:04
Raoul94, la 29 decembrie 2013 - 21:29, a spus:
Unde mai exact este stațtia Filipescu a liniei 22?
Linia 33B unde are capătul mai exact Metro sau Cefin (eu știu Cefin, Visor l-a marcat ca fiind Metro) și unde se află toate stațiile acelea fantomă de la Incontro? (3 la număr).
Stația E2 - Elbromplast, localizare?
La linia E4 sigur acela este traseul? Înspre aeroport, de la Jumbo sare la aeroport direct? Stația Hella nefiind pomenită în nici un sens.
E6 stațiile Agil și Metro, localizare?
Florin, ai cumva o bază de date actualizate (alta decât a lui Cseh) cu coordonatele stațiilor?
Daca te uiti pe graficele de pe site, apar panourile cu aceste denumiri. Locatia lor nu stiu, pentru ca nu am circulat in ultima vreme pe acolo, unde s-au infiintat statiile astea: Incontro, Elbromplast, Agil, Hella, Jumbo.
Uitate mai atent, caci E4 barat nu merge la Hella, doar E4. La L22 parca am vazut panoul statiei Filipescu, chiar langa politia judeteana, dupa ce ia virajul la dreapta de pe Take Ionescu.
#465
Postat 09 ianuarie 2014 - 02:36
Mie mai usor sa scriu aici decat PM la fiecare si poate exista si useri care sa ne lamureasca.
In primul rand, de ce exista linii in baza de date care nu mai sunt folosite? E7b,E5,E8,44,44a?,3a?,TV3b,32a? (ce vor sa fie numerotarile cu a in capat?)
Ca si sugestie, recomand stergerea programului de mers a liniei E8 de pe forum.
Majoritatea graficelor de pe site nu corespund cu statiile nou aparute.
Alte anomalii:
46-le are ca prima statie Politia Judetetului, unde e Bastion?
E4-nu mai are capat la Aeroport, dupa cum se vede in fisier capatul devine Unitatea Militara Aeroport (e corect?)
E4b-chiar are doar 5 statii pe un tronson de ~14km? Pai asta e super-expres!!!
M44-figureaza in ordinea statiilor Complex Studentesc? Statia aceasta nu mai exista de approx 1 an, de cand au inceput lucrarile, deci sare peste sau ce se intampla?
M45-mi se pare mie sau are prea putine statii? Din cate am citit in alte parti, ar avea o statie sau doua lipsa dar nu cunosc situatia exact.
Cam astea ar fi. Cu localizarea statiilor ma dau batut, m-am uitat pe Google Maps si le-am aproximat
Kriszti, vezi ca ai treaba pentru Public Transport destula
Aceasta postare a fost editata de Raoul94: 09 ianuarie 2014 - 02:54
#466
Postat 09 ianuarie 2014 - 13:25
Raoul94, la 09 ianuarie 2014 - 02:36, a spus:
Mie mai usor sa scriu aici decat PM la fiecare si poate exista si useri care sa ne lamureasca.
In primul rand, de ce exista linii in baza de date care nu mai sunt folosite? E7b,E5,E8,44,44a?,3a?,TV3b,32a? (ce vor sa fie numerotarile cu a in capat?)
Ca si sugestie, recomand stergerea programului de mers a liniei E8 de pe forum.
Majoritatea graficelor de pe site nu corespund cu statiile nou aparute.
Alte anomalii:
46-le are ca prima statie Politia Judetetului, unde e Bastion?
E4-nu mai are capat la Aeroport, dupa cum se vede in fisier capatul devine Unitatea Militara Aeroport (e corect?)
E4b-chiar are doar 5 statii pe un tronson de ~14km? Pai asta e super-expres!!!
M44-figureaza in ordinea statiilor Complex Studentesc? Statia aceasta nu mai exista de approx 1 an, de cand au inceput lucrarile, deci sare peste sau ce se intampla?
M45-mi se pare mie sau are prea putine statii? Din cate am citit in alte parti, ar avea o statie sau doua lipsa dar nu cunosc situatia exact.
Cam astea ar fi. Cu localizarea statiilor ma dau batut, m-am uitat pe Google Maps si le-am aproximat
Kriszti, vezi ca ai treaba pentru Public Transport destula
Ca sa iti si raspud. Eu cu "oile mele" le am la zi. Mai toate sesizarile tale sunt corectate in "baza noastra de date". Toate statiile exista si toate datele le-am lasat asa cum sunt, pentru o viitoare readucere la activitate a lor. Nu am sa sterg, apoi iar adaug o statie manual, la cate modificari se fac. Ideea e simpla. Exista casuta INVALID. Daca nu este trecut nimic, statia este activa. Adaca ca si parametru este trecut TRUE, aplicatia va sari peste.
Alta. Pentru mine nu imi trebuie ce este in realitate. Mie imi trebuie sa am realitatea virtuala RATT... Degeaba opreste E4b sa zicem in inca 7 statii, daca in baza de date este pauza, asa va fii si in aplicatie. Si crede-ma degeaba va vedea utilizatorul ca da linia mai are 7 statii, insa in loc de timp va avea doar stelute. El nu va aprecia exactitatea, ci utilitatea. Si pentru ca tot vorbim de relatia creator de content si utilizatorul final. Ceea ce incerci tu sa faci acuma pe TRANSPORT URBAN, si legat de proiectul nostru cu simularea sunt 2 chestii diferite. Pentru o simulare, ai nevoie intra-devar de date EXACTE, insa petnru TRANSPORT URBAN, vei avea nevoie de realitatea virtuala. Pana RATT nu isi va corecta datele, degeaba vei avea tu statia reala pe pozitie, iar la RATT el apare cu 200m mai incolo. Datele vor fi inexacte pana la infinit.
Inca una! Ai zis de nenumarate ori ca linkurile din baza mea de date sunt inexacte. La care exista link, iti garantez ca 99% din ele au locatia exacta. Exact nu stiu pentru ce vrei sa folosesti locatiile 100% exacte, insa atat timp cat le vei trata ca si punct fix, si nu ca si epicentru pentru un cerc cu raza x ,in cazul unei preluari de date, sau afisarea pe GPS, nu vei obtine rezultatele dorite. Iar pentru varianta 2 nu ai nevoie de locatie exacta.
#467
Postat 09 ianuarie 2014 - 13:49
Link-urile vor fi spre paginile de unde se pot descarca, aplicatiile nu vor fi stocate la noi pe server. Va fi link si spre pagina lui Raoul.
#468
Postat 09 ianuarie 2014 - 15:00
Stiu si eu ce ai facut pe fisierul tau, cu invalid entry si etc.
Citeaza
Citeaza
Dar nu are rost sa ma contrazic cu nimeni, ma folosesc de datele pe care le am si la nevoie ma voi duce sa vad locatiile exact ale statiilor pe teren, plimbundu-ma de nebun cu MTC-urile.
Inca o chestie pe care nu o inteleg, statiile noi nu au toate coordonate GPS in sistem, dar totusi sunt incarcate pe vehicule, cum stie RADFLEET-ul cand autobuzul a ajuns in statia respectiva - sau de acum, cand apar statii noi nu le mai bagam in sistemul de monitorizare?
#469
Postat 09 ianuarie 2014 - 20:37
e4 barat.docx (19.22K)
Number of downloads: 274
#470
Postat 09 ianuarie 2014 - 20:50
Mersi Florin!
#471
Postat 09 ianuarie 2014 - 20:54
#472
Postat 09 ianuarie 2014 - 22:20
#473
Postat 11 ianuarie 2014 - 00:21
Acum să discutăm despre fișierele problemă și să lămurim treaba odată pentru totdeauna. Spre exemplificare luăm linia E4b.
În fișierul stații_traseu_08.01.2014.xls linia E4b are următoarele stații:
Barițiu, Gara de Nord, Piața 700, Bastion, Aeroport și retur + stația Oituz.
În log-ul de pe autobuz avem așa:
Barițiu, Pop de Băsești, Gara de Nord, Jiul, Regina Maria, Piața 700, Mărăști, Oituz, Economu etc.
Eu sunt conștient că log-ul nu minte dar atunci fișierul XLS este descărcat direct din RADFLEET asta înseamnă că în sistem avem stații mai puține? Și la grafice autobuzul are mai multe stații.
=> Pentru a o mia oară că avem probleme cu baza de date a RATT. Cred că linia E4b nu este singura dar aș pierde mult timp la verificare.
Printre altele, m-ar interesa log-ul de la linia nou înființată, și anume M43.
#474
Postat 11 ianuarie 2014 - 00:35
O fi baza de date nu prea grozava, dar nici chiar asa.
P.S. Poti extrage si coordonatele statiilor pe langa care trece, fara sa opreasca, dar e mai sigur sa le extragi din logul altei linii, unde se observa ca vehiculul a stationat la coordonatele respective si sti sigur ca are statie acolo (nu e doar un semafor acolo care sa te induca in eroare, cum poate fi la Jiul sau Regina Maria in cazul E4b).
#475
Postat 11 ianuarie 2014 - 00:57
În oraș nu sunt probleme cu stații le în mare parte. Problema e la liniile M iar la aeroport m-am lămurit cum stă treaba dar mulțumesc. Dacă poți face rost de log-uri pentru liniile menționate e foarte bine.
#477
Postat 16 martie 2014 - 00:37
Acum incerc sa transpun datele pe Transport Urban si am observat ca la linii urbane avem lipsa 33-ul. Bine, e clar ca are o frecventa impresionanta as spune - dar totusi, de ce lipseste?
#478
Postat 16 martie 2014 - 00:56
#479
Postat 16 martie 2014 - 01:04
#480
Postat 16 martie 2014 - 10:15
Pentru plecari de la capete si chiar sosirea in statiile de pe traseu, ia de aici timpi intermediari*: 33.xls (56.5K)
Number of downloads: 204 40.xls (66K)
Number of downloads: 186
* se ia durata unei semiture si se imparte la nr. de statii si asa se obtine ce ai in tabel.