Linia 4 Discutii despre linia 4
#241
Postat 04 aprilie 2011 - 11:05
#242
Postat 06 iunie 2011 - 20:44
#244
Postat 06 iunie 2011 - 20:54
#245
Postat 06 iunie 2011 - 20:59
Aceasta postare a fost editata de MihaitaM: 06 iunie 2011 - 20:59
#246
Postat 06 iunie 2011 - 21:16
#247
Postat 06 iunie 2011 - 21:32
(Nu sunt nesimtit din fire, insa mi se intorsese stomacul pe dos stand intr-o Hansa, pe linia 7, in mijlocul zilei la 35 de grade, fiind inconjurat de mirosuri care mai de care mai "interesante" - vara evit cat pot mersul cu tramvaiele, iar atunci cand e musai, ma bucur nespus sa prind un Rathgeber, care are deschizatura la geamuri mai mare )
#248
Postat 06 iunie 2011 - 21:57
#251
Postat 09 iunie 2011 - 15:44
#252
Postat 09 iunie 2011 - 22:06
Acela pana nu de mult era intreg. Sunt doua posibilitati.
Ori s-a rupt cauciucul din locasul in care era prins(in varf e prins cu un surub) si acesta a alunecat in jos(lucru care se poate remedia rapid),ori cineva nu a avut ce face si l-a taiat.
#253
Postat 02 noiembrie 2011 - 13:41
Citeaza
In primul rand nu mi se pare corect modul de expunere al unei reclamatii dar daca protectia consumatorului a persmis acest lucru inseamna ca este perfect legal ca reclamantul care ar vrea sa-si expuna strict punctul de vedere trebuie sa se inregistreze si apois a gaseasca calea unde poate scrie reclamatia
Sunt posesor de abonament pe linia 4 si as avea reclamtiile de mai jos:
- in 01. 11. 2011 in statia Spumotim catre centru in jurul orei 16.35 a trebuit sa astept(alaturi de colegi) aproximativ 30 min un tramvai 4. A existat moment in care catre sensul opus erau 5 tramvaie nr 4!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- in jurul orei 07.30 in data de 02. 11.2011 in statia de la San Marzano Cetatii in directia catre centru au inceput statiile in care pasagerii nu se mai puteau urca in tramvai datorita pasagerilor foarte multi Nu exista o limita de pasageri care pot folosi un anumit mijloc de transport(dat de numarul de scaune disponibile, dispozitive de prins, etc)? Pleci dimineata curat imbracat si in tramvai ajungi sa iti murdareasca hainele si pantofii datorita aglomeratie - pentru care platesti un abonament!!!!!!!!
Multumesc,
Fac acest lucru pentru a lamuri o chestiune: butonul de raport/reclamatie, nu se refera la postarea unei reclamatii privind circulatia vehiculelor RATT ci se refera la reclamarea continutului din postarea respectiva. Acest buton este o facilitate a IPB si va rog sa-l folositi ca atare.
Reclamatiile de acest tip se depun in scris la registratura RATT (Take Ionescu 56) sau prin email catre biroul Relatii cu publicul. In ambele cazuri veti primi un raspuns de la cei in masura sa-l ofere nu de la alti membri ai forumului sau de la administratorul/moderatorii acestuia.
#254
Postat 02 noiembrie 2011 - 23:42
Chiar soţia mea, care cunoaşte problema în amănunt, s-a plâns că s-au sărit doi timpi de trecere fără ca vreun autobuz să apară la linia E2. Ori la acea linie, un astfel de interval se traduce prin vreo 50 de minute.
Este foarte interesantă psihologia călătorului, care deşi are sub ochi un nesfârşit fluviu de vehicule staţionate pe kilometri întregi, totuşi are pretenţia de a fi servit conform graficului.
Am postat acum ceva vreme o povestioară cu două femei care au aşteptat tramvaiul câteva ore, fără să observe că în locul şinelor se căsca un şanţ de toată frumuseţea. Reprezentativ, nu?
În aşteptarea vremurilor când RATT se va dota cu elicoptere, rămâne cum am stabilit.
Aceasta postare a fost editata de emilut: 02 noiembrie 2011 - 23:54
#255
Postat 03 noiembrie 2011 - 11:01
Nu consideraţi aceasta ca fiind părerea regiei. E pur şi simplu părerea mea şi analiza mea.
În cazul acestor probleme, ele se datorează fie aglomeraţiei, fie faptului că vreun şmecher şi-a lăsat maşina într-un loc nepermis, dar cum el e şmecher, are voie oriunde, fie cazurilor nefericite în care este un accident. După ce tramvaiele se "adună" pe un sens, cum a precizat călătorul nemulţumit, se ajunge până la urmă într-un cerc vicios.
După restabilirea circulaţiei, dispeceratul va încerca readucerea la grafic a tramvaielor. Asta înseamnă devierea unora dintre tramvaie prin alte locuri pentru a reintra la grafic. Bineînţeles, cei ce sunt deja în ele vor fi nemulţumiţi că trebuie să coboare, cei care aşteaptă în staţie vor fi şi ei nemulţumiţi că tramvaiul nu merge pe unde mergea (deşi în spate mai sunt câteva de aceeaşi linie) iar cei de pe celălalt sens (precum călătorul nostru de mai sus) vor fi nemulţumiţi că trebuie să aştepte mai mult.
Până la urmă se reduce totul la fie conştientizarea acestor probleme inevitabile, fie la căutarea oricăror motive ca să facă pe cineva să "plătească" pentru acest fapt.
Aşadar, până ce nu se vor rezolva problemele acestea de întârziere(cam greu) sau cum a spus emilut, să se doteze regia cu elicoptere (deşi şi acolo va fi un şmecher care va ateriza în staţie că piţipoanca lui acolo vrea să coboare) nu se va rezolva nimic.
#257
Postat 03 noiembrie 2011 - 13:26
#258
Postat 03 noiembrie 2011 - 13:26