Anella, la 21 Apr 2009, 12:19, a spus:
Ai citit si partea asta ?
DA am citit!
Anella, la 21 Apr 2009, 12:19, a spus:
Daca vreti sa scriu mai mare ca NU am nimic impotriva validarii, OK ! Dar poate imi iau BAN de la Florin... Voi cititi numai ce vreti, din ce scriu... Eu vreau sa vad si rezultate ! Stiu ca nu se pot schimba prea multe in timp scurt, dar chiar NIMIC ???
.. si cseh_17, asta vreau sa vad si eu : "Dupa fapta, si rasplata" ! Adica, eu ( si nu numai !)sunt corecta, imi iau card/abonament - validez, nu circul fraudulos, si RASPLATA ??? o sa vina joi mai la vara! Cei care circula cu carduri sunt calatorii CORECTI ! Problema e la cei care circula cu bilete... daca eu validez si mai urca 5 dupa mine care nu au bilet... ce am rezolvat ?
Sunt suficienti oameni fara loc de munca, de ce nu sunt solicitati mai multi controlori ? Cu cat mai multe amenzi, cu atat vin mai multi bani la RATT, din care sa poata sa plateasca controlorii, mai multe incasari ptr. bilete/abonamente, ca se mai satura si oamenii sa plateasca amenzile...
Crede-ma ca tu interpretezi gresit! Cand m-am referit la dupa fapta si rasplata ,ma refeream ,nu numai la tine ,si si in general, si anume, daca nu validezi, sau nu vrei sa validezi, cumn sa se schimbe ceva!?
elenatorok, la 21 Apr 2009, 12:53, a spus:
Nu ar fi o problema chiar asa de mare validarea abonamentelor, daca aparatele ar functiona cum trebuie.
Probabil cei care iubesc acest sistem nu au patit nimic, si nu s-au enervat. Am inteles ca validarea e obligatorie, si calatorii nu au nici un cuvant de spus, dar angajatii RATT-ului nu au obligatii?
Cum explicati ca in continuare soferii fumeaza in timpul mersului, umpland de fum tot troleibuzul (ma refer la linia 15). Ei nu au obligatii fata de calatori? Si aici nu ma refer la obligatia bunului simt, ci la legea care interzice fumatul in mijloacele de transport. Ei nici macar legea nu trebuie s-o respecte?
Eu am inteles ca doar calatorii au obligatii de tot felul ...
Poate scopul validarii obligatarii a abonamentelor nu este aceea statistica fantoma (care nu e folosit, dupa cum s-a discutat).
Ceea ce vor sa obtina pana la urma cei de la RATT este sa amendeze si pe cei cu abonament, daca uita sa valideze sau nu functioneaza aparatul cum trebuie si calatorul e neputincios in fata acestei situatii.
In concluzie vor sa ne ia banii inca o data.
Sa fim seriosi.... Daca dvs. imi aratati un singur 15 in care nu merge validatorul, eu "va dau" 100 de lei, pentru fiecare. Zilnic circul cu 15 ,si de cand s-a pornit sistemul nici o problema la trolee. DA sigur sunt probleme pe autobuze(putine) si pe tramvaie(mai multe), dar totul se repara pe parcurs! Ceea ce spuneti dvs. este deja nod in papura, un motiv pentru a scoate sistemul, mai exact validarea obligatorie.