Tramvaie Timis 2
#81
Postat 25 aprilie 2010 - 20:33
#82
Postat 25 aprilie 2010 - 20:51
#85
Postat 12 iunie 2010 - 17:17
Insa nu inteleg termenul de "reductor". Care e rolul acestuia si unde e motorul ? Intre osii?
#87
Postat 13 iunie 2010 - 00:06
Florin.B RATT, la 12 iunie 2010 - 18:14, a spus:
boghiutimis2modificatfw2.jpg
Foarte tare!
Mai cateva detalii legate de functionarea motorului si stim tot despre locomotia Timis-2-urilor.
Crezi ca ne poti oferi informatiile astea, in acelasi stil, la fel de bine sustinute de poze, si pt Wegmann-uri ?
#88
Postat 13 iunie 2010 - 09:40
#89
Postat 13 iunie 2010 - 14:19
#90
Postat 13 iunie 2010 - 16:17
#91
Postat 13 iunie 2010 - 16:20
Este cumva vorba ca la pornire sunt inseriate motoarele, urmand ca dupa o anumita viteza sa li se schimbe conexiunea intr-una de tip paralel ?
Aceasta postare a fost editata de sorin_vd4ratt: 13 iunie 2010 - 16:22
#92
Postat 13 iunie 2010 - 16:43
Florin.B RATT, la 13 iunie 2010 - 16:17, a spus:
Astea ajuta? http://www.ratt.ro/f...findpost&p=3594
Daca lipsesc piese ni le putem imagina ... sau desena
#94
Postat 15 iunie 2010 - 21:18
Cred că toate tramvaiele RATT au motoare de c.c. cu excitaţie în serie (că, prin caracteristica lor, îşi reglează turaţia în funcţie de sarcină), câte unul (acţionează ambele osii sau doar una din 2) sau 2 motoare (câte unul pt. fiecare osie) pe boghiu şi reductoarele de rigoare. Tatrele sunt interesante (dar nu circulă prin Timişoara): 2 motoare pe boghiu şi ax cardanic între motor şi osie.
#95
Postat 01 septembrie 2016 - 19:14
Personal tind sa cred ca valoarea de 3146 este cea buna.
Aceasta postare a fost editata de Elektriska: 01 septembrie 2016 - 19:33
#97
Postat 01 septembrie 2016 - 19:37
#99
Postat 05 septembrie 2016 - 10:37
Elektriska, la 03 septembrie 2016 - 20:55, a spus:
Motiv exemplificat prin imagine. Este in lucru, deocamdata ramane asa cutia pana ii termin boghiurile.
ce bine arata! ce vrei sa faci cu reprezentarea 3D ?