Soferii de troleibuz
#181
Postat 28 februarie 2010 - 22:41
pe la orele 18.50 -19.00 in intersectia giratoriu spre Parcul botanic pe sens de mers.
Execrabil s-a integrat in giratoriu soferul troleului, a trebuit sa franez in curba si sa ma imobilizez pe loc,eu eram in spate, pana cand dansul si-a ales traiectoria, evident dupa stilul Eu sunt mare, voi feriti....
Penibil mod de a sofa , ar trebui cineva sa ii mai spuna despre curtoazie si atentie in trafic, vorba aceea, nu e singur....
#182
Postat 01 martie 2010 - 21:07
montalbano, la 28 Feb 2010, 22:41, a spus:
pe la orele 18.50 -19.00 in intersectia giratoriu spre Parcul botanic pe sens de mers.
Execrabil s-a integrat in giratoriu soferul troleului, a trebuit sa franez in curba si sa ma imobilizez pe loc,eu eram in spate, pana cand dansul si-a ales traiectoria, evident dupa stilul Eu sunt mare, voi feriti....
Penibil mod de a sofa , ar trebui cineva sa ii mai spuna despre curtoazie si atentie in trafic, vorba aceea, nu e singur....
Acolo in sens situatia e mai speciala pt soferii de troleibuze fiind saniile de comanda si macazele pe care acestia trebuie sa le faca in functie de traseul pe care sunt.Dupa iesirea din sensul de la Marasti spre P 700 strada are o singura banda,de la intreare in curte la spitalul Clinicile Noi apar 2 benzi,asa ca soferul a mers corect din punctul meu de vedere.
Aceasta postare a fost editata de Goldmember: 02 martie 2010 - 19:22
#183
Postat 01 martie 2010 - 22:34
Pai nu a mers corect domnule fiindca dupa aceea nu a ales nici o banda , a mers pe mijloc , prin fata Spitalului Municipal-lui spre Parcul Botanic,
spun ca stiu toate denivelarile, si de pe un sens si de pe celalalt, sau capacele de canal mai ridicate putin decat nivelul pus nou si micile sparturi in asfalt pe dinafara, circul continuu pe ruta aceea, si stiu bine unde s-ar delimita o banda sau banda doi.
Nu numai eu dar si ceilalti din trafic au stat , pentru ca nu eram singura masina atunci, am mers dupa el si dupa giratoriu.
Crede-ma, are lacune mari relativ la soferie in Timisoara in special si oriunde in general...Asta e , in trafic te poti intalni si dumneata cu el si veti vedea pe viu, ca sa zic asa...
#184
Postat 02 martie 2010 - 15:33
montalbano, la 1 Mar 2010, 22:34, a spus:
Acolo e o singura banda, chiar daca pare mai "lata". Intotdeauna sunt soferi care nu cunosc acest lucru, iar dupa sensul giratoriu aproape ca "intra" in troleibuz...
#185
Postat 02 martie 2010 - 19:28
Aceasta postare a fost editata de Goldmember: 02 martie 2010 - 19:30
#186
Postat 03 martie 2010 - 22:00
#187
Postat 03 martie 2010 - 22:11
Oricum e foarte tare faza, cum sunt pozitionate oglinzile, mai ales cea care e fixata direct pe validatorul din mijloc .
#188
Postat 03 martie 2010 - 22:26
Nimeni din RATT nu ia nicio masura ?
#189
Postat 03 martie 2010 - 22:58
#190
Postat 03 martie 2010 - 23:03
Eu ma intrebam de ce sunt lipite acele fituici roz?! Arata mai mult decat penibil sa colorezi mijlocul de transport in culorile preferate... Si nici eu nu sunt de acord cu cei care isi personalizeaza mijlocul de transport pe care il conduc. De ce? Pentru ca e ceva ce nu le apartine si pentru ca meseria lor este cea de sofer, nu de designer sau orice altceva!
#191
Postat 04 martie 2010 - 10:57
Daca ar fi la el acasa, sa faca ce vrea, totusi, acela este un mijloc de transport in comun, al orasului...
#192
Postat 05 martie 2010 - 15:39
#193
Postat 05 martie 2010 - 17:18
montalbano, la 1 Mar 2010, 22:34, a spus:
Pai nu a mers corect domnule fiindca dupa aceea nu a ales nici o banda , a mers pe mijloc , prin fata Spitalului Municipal-lui spre Parcul Botanic,
spun ca stiu toate denivelarile, si de pe un sens si de pe celalalt, sau capacele de canal mai ridicate putin decat nivelul pus nou si micile sparturi in asfalt pe dinafara, circul continuu pe ruta aceea, si stiu bine unde s-ar delimita o banda sau banda doi.
Nu numai eu dar si ceilalti din trafic au stat , pentru ca nu eram singura masina atunci, am mers dupa el si dupa giratoriu.
Crede-ma, are lacune mari relativ la soferie in Timisoara in special si oriunde in general...Asta e , in trafic te poti intalni si dumneata cu el si veti vedea pe viu, ca sa zic asa...
Domnule montalbano, aţi fost curios să vedeţi dacă banda 1 permitea accesul unui vehicol cu gabarit mare, fără ca acesta să fie obligat să folosească şi banda 2? De obicei, pe acea porţiune de drum, sunt parcate autoturisme pe diagonală, ocupând jumătate din banda 1. Nu vă supăraţi, dar astfel de situaţii sunt nenumărate. Şi eu prefer să mă las înjurat de şoferii care nu mă pot depăşi, decât să le creez iluzia că au loc pt depăşire, ca mai apoi să fie nevoiţi la manevre disperate în vederea evitării unor coliziuni.
#194
Postat 06 martie 2010 - 02:28
emilut, la 5 Mar 2010, 17:18, a spus:
Din pacate, asa este. Corect.
#196
Postat 19 martie 2010 - 12:37
#197
Postat 21 martie 2010 - 13:31
#198
Postat 21 martie 2010 - 14:09
Chagall, la 21 Mar 2010, 13:31, a spus:
Image0267_1.JPG
Priviti cu atentie cat de aproape au parcat cele doua masini, firobuzul practic nemaiputand pleca din statie.
troleibuzul acela e rezerva din Prezan,deci sta acolo cam toata ziua daca nu iese altul de pe traseu dintr-un motiv anume.Oricum,masina din fata,sigur e cea a soferului de pe troleu sau a unui coleg de-al lui.
#199
Postat 21 martie 2010 - 14:38
Mai da ce bine o duc soferii in ziua de azi, se duc cu masinile personale la lucru!
Apropo, loganul e tot pe diesel?
#200
Postat 21 martie 2010 - 14:44
Stiu sare in ochi distanta mica, dar eu m-as ingrijora mai mult pentru VW.